Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-26@04:43:52 GMT

منافی: بازی های تیم ملی فوتبال ساده نیست

تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۱۷۸۰۶

منافی: بازی های تیم ملی فوتبال ساده نیست

بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: عراق و بحرین از نظر فنی از ما ضعیف تر هستند اما همیشه مقابل ما انگیزه دارند.

جواد منافی درباره دیدار روز پنجشنبه تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل هنگ کنگ و درچارچوب انتخابی جام جهانی اظهار داشت: به نظر من دیدار اول خیلی نمی‌تواند برای ما سخت باشد. ما دو بازی سخت مقابل عراق و بحرین داریم و باید در این بازی ها به پیروزی برسیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: همه ما به موفقیت تیم ملی امید داریم و تیم ملی را حمایت می کنیم چون شرایط حساسی دارد. البته اینکه بدون بازی دوستانه به بحرین رفتیم کار را سخت می کند اما حتماً خواسته سرمربی بوده و اسکوچیچ با توجه به مجموع شرایط این تصمیم را گرفته که به نفع تیم ملی باشد.

بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان خاطرنشان کرد: چهار بازی تیم ملی در بحرین اصلا ساده نیست. باید به یاد داشته باشیم که بحرین و عراق همیشه گربه‌سیاه فوتبال ایران بودند و مقابل ایران انگیزه آنها صد برابر می شود. بحرین و عراق از نظر فنی از ما ضعیف تر هستند اما مقابل تیم ملی همیشه انگیزه دارند، به خاطر همین کمی کارمان سخت است.

منافی ضمن اشاره به این مسئله که تیم ملی در هر پست دو بازیکن درجه یک دارد، افزود: به نظر من سطح فنی عراق و بحرین خیلی بالا نیست و حداقل نسبت به ما تیم‌های خوبی نیستند. نفرات ما در آسیا و حتی در اروپا تاثیر گذار هستند اما فقط و فقط باید حواسمان به انگیزه بحرین و عراق باشد. مسلما آنها هر کاری می کنند تا مقابل ما امتیاز بگیرند.

وی در خصوص این که به نظرش تیم ملی برای صعود به مرحله بعدی جام جهانی چقدر شانس دارد؟ گفت: ما نسبت به بقیه تیم ها شانس بیشتری داریم. ما از نظر فنی از تمام تیم‌های گروه بهتر هستیم فقط باید تمرکز کنیم و اجازه ندهیم کار به اما و اگر بکشد. کلید صعود به مرحله بعد پیروزی مقابل بحرین و عراق است که انشاالله این اتفاق رخ می دهد.

گفتنی است ملی پوشان فوتبال کشورمان پنجشنبه ۱۳ خرداد در منامه به مصاف تیم ملی فوتبال هنگ کنگ خواهند رفت. ۱۷ خرداد نیز رو در روی بحرین قرار خواهند گرفت و جمعه ۲۱ خرداد نیز باید به مصاف کامبوج بروند. آخرین بازی ایران نیز در این مرحله ۲۵ خردادماه و برابر عراق خواهد بود.

در حال حاضر تیم های عراق، بحرین و ایران با ۱۱، ۹ و ۶ امتیاز به ترتیب تیم های اول تا سوم هستند و هنگ کنگ و کامبوج نیز با ۵ و یک امتیاز در رده های بعدی قرار دارند.

برنامه کامل بازی های تیم ملی فوتبال ایران:
۱۳ خرداد
* ایران - هنگ کنگ؛ استادیوم المحرق - ساعت ۱۹
* بحرین - کامبوج؛ استادیوم ملی بحرین - ساعت ۲۱

۱۷ خرداد
* عراق - کامبوج؛ استادیوم المحرق - ساعت ۱۹
* ایران - بحرین؛ استادیوم ملی بحرین - ساعت ۲۱

۲۱ خرداد
* کامبوج - ایران؛ استایوم خلیفه - ساعت ۱۹
* هنگ کنگ - عراق؛ استادیوم المحرق - ساعت ۲۱

۲۵ خرداد
* بحرین - هنگ کنگ؛ استادیوم ملی بحرین - ساعت ۲۱
* ایران - عراق؛ استادیوم خلیفه - ساعت/ ایرنا

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: فوتبال کشورمان تیم ملی فوتبال بحرین و عراق ساعت ۲۱ هنگ کنگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۱۷۸۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی مس رفسنجان: بازی سنگینی مقابل پیکان داریم

   به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان گفت: بازی با پیکان هرگز راحت نخواهد بود و دیدار فوق العاده سنگینی برای ما است اما امیدوارم که بازی خوبی را ارائه کنیم.

محرم نویدکیا شامگاه چهارشنبه در نشست خبری پیش از بازی مقابل پیکان در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال کشور با اشاره به داشتن شناخت کافی از حریف افزود: هر ۲ تیم شانس صعود از این مرحله را دارند وباید برای این بازی ضمن برنامه ریزی خوب، تمرکز بالایی داشته باشیم زیرا عبور از این مرحله به تلاش زیادی نیاز دارد.

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان  افزود: همه بازی ها در جام حذفی فوتبال کشور حکم یک فینال را دارد زیرا تیم‌ها در این بازی‌ها شانس دوباره‌ای ندارند و بازی ها بسیار حساس است.

 بگفته وی: مهم نیست که در جام حذفی با چه تیمی بازی می‌کنیم، اگر ببازیم باید یک جام را کنار بگذاریم لذا تمامی بازی‌ها برای همه تیم‌های حاضر در این جام مهم است.

نویدکیا بیان کرد: پیکان تیم فوق العاده خوبی است و نتایج خوبی در نیم فصل دوم لیگ برتر کشور کسب و  افراد خوبی جذب کرده است.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه تیم پیکان امتیازات فوق العاده ای را گرفته است یادآور شد: پیکان در بازی گذشته نیز از مس در رفسنجان امتیاز گرفت که نشان می‌دهد تیم خوبی است.

اما رضا عنایتی سرمربی تیم فوتبال پیکان در این نشست حاضر نشد و علت این غیبت از سوی تیم پیکان اعلام نشده است.

 

 

دیگر خبرها

  • پرسپولیس با خستگی راه مقابل آلومینیوم!
  • فیلیپین نخستین حریف نوجوانان دختر ایران/ تلاش ۱۳ تیم برای جام
  • پیام وحید امیری برای امیر قلعه‌نویی
  • سرمربی مس رفسنجان: بازی سنگینی مقابل پیکان داریم
  • استقلال بازی دوستانه را واگذار کرد
  • شکست استقلال در دیدار دوستانه
  • برتری تیم‌های زیر ١٢ سال ایران برابر حریفان
  • راز شادی بلینگامی جوان‌ترین عضو تیم ملی ایران
  • 10 استادیومی که از آنها یک نام و هزار خاطره مانده!
  • زمان دو بازی تیم ملی ایران مقابل هنگ‌کنگ و ازبکستان اعلام شد