Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا اوج حاشیه‌سازی علیه نماینده همدان در حالی بود که برخی تیم‌ها مدعی شدند چرا امتیاز میزبانی از آوالان کامیاران در این هفته گرفته شده تا این فرصت برای شهرداری ایجاد شود اما نه تنها میزبانی از آوالان سلب نشد بلکه شاگردان طلایی منش بازهم توانستند به یک برد مقتدرانه دست یابند.

این برد باعث شد تا سروصدای حاشیه سازان خاموش شود و به هدف خود مبنی بر پاشیدگی انسجام و آرامش تیم شهرداری دست نیابند، تیم تحت هدایت طلایی منش با تمرکز در مسابقات و پرهیز از هرگونه حواشی، آهسته و پیوسته در مسیر صعود به لیگ یک قدم بر می‌دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آن‌ها هرگز در مقابل حاشیه‌های ایجاد شده واکنش نشان ندادند و سعی کردند در مستطیل سبز با تداوم پیروزی و موفقیت‌های خود، اینگونه توانمندی خود را به رخ منتقدان بکشند.

شهرداری در هفته بیست و یکم گروه الف لیگ ۲ بازهم به برد رسید تا با ورود به ۴۰ امتیاز، فاصله صدرنشینی خود را با سایر حریفان بیشتر کند و طلایی منش سرمربی بومی آن تیم در ۲۱ بازی اخیر تیمش همواره سعی کرده تا ضمن دوری جستن از حواشی، تمرکز تیم خود را معطوف به پیروزی مقابل حریفان کند.

شهرداری در هفته بیست و یکم گروه الف لیگ ۲ بازهم به برد رسید تا با ورود به ۴۰ امتیاز، فاصله صدرنشینی خود را با سایر حریفان بیشتر کند و طلایی منش سرمربی بومی ان تیم در ۲۱ بازی اخیر تیمش همواره سعی کرده تا ضمن دوری جستن از حواشی، تمرکز تیم خود را معطوف به پیروزی مقابل حریفان کند.

هر چند او می‌داند صدرنشینی شهرداری پایان کار نیست و دیدارها دشواری را در پیش دارد که فقط با برد می‌تواند این تیم را برای نخستین بار در تاریخ فوتبال همدان به لیگ یک برساند.

طلایی منش در تاریخ‌سازی فوتبال همدان تبحر دارد و اوایل دهه ۹۰ بود که تیم تازه شکل گرفته الوند را با اقتدار از لیگ ۲ به لیگ یک کشور صعود داد و فصل شگفتی ساز را در همان دوره در لیگ یک ایجاد کرد.

او که همواره با توانمندی ظرفیت‌های بومی توجه دارد، امسال نیز همانند آن دوره که الوند را با بازیکنان و کادر بومی به لیگ یک رساند، با بهره مندی از این ظرفیت در کنار چند مهره کلیدی غیربومی درصدد درخشش دوباره است.

تیم تحت هدایت طلایی منش اگرچه این روزها با جوسازی برخی تیم‌ها مواجه است اما توان فنی آن‌ها بر هر تیمی غلبه کرده و اجازه عرض اندام نداده است، تیمی که ۲۱ گل زده و تنها ۱۰ گل خورده، بهترین خط حمله و دفاعی را در اختیار دارد و تنها سه باخت در این ۲۱ بازی در کارنامه‌اش ثبت شده است.

شهرداری چی‌ها پنج بازی دیگر فرصت دارند تا جشن صعود به لیگ یک را در صورت عبور از حریفان برپا کنند که البته دیدارهای آن‌ها بسیار سخت و دشوار است.

شهرداری چی‌ها پنج بازی دیگر فرصت دارند تا جشن صعود به لیگ یک را در صورت عبور از حریفان برپا کنند که البته دیدارهای آن‌ها بسیار سخت و دشوار است.

نماینده فوتبال همدان در گروه یک لیگ ۲ هفته آینده پذیرای تیم رده چهارمی سپیدرود رشت است، در هفته بیست و سوم باید دیداری سخت را مقابل تیم قعرنشین ملی حفاری اهواز میزبانی کند و در هفته بیست و چهارم نیز مهمان تیم رده سومی ویستا توربین تهران است.

شاگردان طلایی منش در هفته بیست و پنجم باید در خانه به مصاف امید گناوه بروند و در هفته پایانی بازی‌ها نیز مصاف سرنوشت ساز برابر تیم رده دومی علم و ادب تبریز دارند و کارشناسان معتقدند که این تیم در ادامه مسابقات باید با همین دست فرمان جلو برود و اسیر دام‌های حاشیه سازان نشود.

شهرداری امسال می‌تواند با شایستگی راهی لیگ یک شود و به دوره سیاه بختی فوتبال همدان برای رسیدن به جایگاهی بهتر از لیگ ۲ پایان دهد، تیمی که این روزها زیبا بازی می‌کند، منسجم و هماهنگ است و توانایی خود را در میدان عمل اثبات می‌کند.

باشگاه شهرداری همدان پس از برتری شب گذشته مقابل آوالان کامیاران، سکوت خود را شکست و اطلاعیه‌ای صادر کرد که در آن آمده است: در حالیکه پیش از دیدار برابر آوالان کامیاران یکی از باشگاه‌های لیگ دویی فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ را متهم به جانبداری از تیم فوتبال شهرداری همدان کرده بود و در بیانیه شدید اللحن اعلام داشت که به دلیل حمایت از شهرداری همدان میزبانی از آوالان کامیاران گرفته شده، اما این دیدار با فشارهایی که وجود داشت در همان کامیاران برگزار شد و باوجود برنامه و تصور این تیم‌ها، مسابقه با پیروزی شهرداری همدان برابر تیم فوتبال آوالان در کامیاران به پایان رسید.

در این اطلاعیه آورده شده: اگر این تیم‌ها به جای دادن بیانیه و جوسازی، تمرکز خود را به روی نکات فنی و ارایه فوتبال تیم خوب بگذارند نتیجه بهتری خواهند گرفت تا اینکه به دنبال تخریب تیم حریف باشند و امیدواریم مسئولان فدراسیون جواب این تهمت‌ها، جوسازی‌ها و بیانیه‌ها را در این هفته‌های حساس به صورت جدی بدهند.

برچسب‌ها فوتبال شهرداری همدان همدان کامیاران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال شهرداری همدان همدان فوتبال شهرداری همدان همدان کامیاران اخبار کنکور آوالان کامیاران شهرداری همدان هفته بیست فوتبال همدان طلایی منش لیگ یک تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۱۷۸۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش تدریجی دمای هوا در استان همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، محمدحسن باقری شکیب گفت: پس از فعالیت سامانه بارشی، افت محسوس دمارا در استان همدان شاهد بودیم که با خروج این سامانه دمای هوای بیشتر نقاط استان روزانه بین یک تا ۲ درجه سانتی گراد افزایش می‌یابد.

او افزود: بر اساس آخرین خروجی مدل‌های هواشناسی، آسمان بیشتر نقاط استان همدان تا اواسط هفته آینده، صاف تا قسمتی ابری، همراه با وزش باد ملایم پیش بینی می‌شود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان تأکید کرد: در ساعت بعدازظهر سرعت وزش باد در بیشتر مناطق استان افزایش می‌یابد.

باقری شکیب تصریح کرد: به طور کلی تا اواسط هفته آینده از فعالیت سامانه بارشی خبری نیست و آسمان استان تا آن زمان پایدار پیش بینی می‌شود.

دیگر خبرها

  • پاکسازی حاشیه و تالاب پیرسلمان
  • ساخت ۱۵۰۰ واحد مسکن محرومین در حاشیه شهر مشهد
  • افزایش تدریجی دمای هوا در استان همدان
  • ۱۵۰۰ واحد مسکونی برای محرومین در حاشیه شهر مشهد در حال ساخت است
  • سهم همدان از اقتصاد گردشگری افزایش یابد
  • تجلیل از برترین‌های مسابقه بازیافت زباله در همدان
  • تولید روزانه ۷۰۰ تن زباله در محدوده شهر همدان
  • کنارگذر‌های رودخانه خشک شیراز تا اطلاع ثانوی مسدود شدند/ شهروندان از تردد در حاشیه کنارگدر‌ها و رودخانه‌ها خودداری کنند
  • پل مدرس ترافیک شهر همدان را حل می کند؟
  • شکست نماینده اردبیل در لیگ دسته ۲ فوتبال