Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-06@03:10:22 GMT

انواع خدمات دندانپزشکی

تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۱۸۰۲۴

انواع خدمات دندانپزشکی

خدمات دندانپزشکی شامل موارد گوناگون و مختلفی می‌ شود که در مطب ها و به صورت تخصصی توسط دندانپزشکان ارائه می‌ شود. برای حفظ سلامت دندان ها باید بهترین خدمات تخصصی دندانپزشکی را دریافت کنید. در این صورت می توانید اطمینان داشته باشید برای مدت طولانی دندان های شما دچار آسیب خاصی نخواهند شد.

به گزارش ایسنا بنابر اعلام دندانپزشکان ایران، خدمات دندانپزشکی شامل موارد گوناگون و مختلفی می‌ شود که در مطب ها و به صورت تخصصی توسط دندانپزشکان ارائه می‌ شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در صورتی که دندان ها دچار آسیب شوند درد بسیار زیادی به وجود خواهد آمد به همین دلیل  باید برای حفظ سلامت دهان و دندان  تلاش نمود.  در ادامه به چندین مورد از خدماتی که توسط دندانپزشکان ارائه می شود اشاره می کنیم. همچنین در ادامه به معرفی سایت دندانپزشکان ایران خواهیم پرداخت که در آن شما می توانید لیست کاملی از دندانپزشکان معتبر در شهر خود را بیابید.

ارتودنسی

یکی از خدمات دندانپزشکی ارتودنسی می باشد. در صورتی که چینش دندان ها شکل صحیح نداشته باشند ممکن است مشکلاتی به وجود بیاید. علاوه بر این که در اثر چینش ها صحیحی دندان ها از زیبایی دهان و دندان کاسته می ‌شود ممکن است مشکلات دیگر نیز به وجود بیاید. در صورتی که مشکل چینش و نحوه قرار گیری دندان ها حاد باشد باید جراحی فک انجام داد. اما در غیر این صورت می توان بدون جراحی فک و با کمک ارتودنسی مشکل را برطرف نمود. ارتودنسی به افرادی که دندان های آن ها چینش زیبایی ندارد کمک می کند تا لبخند زیبایی داشته باشند. به همین دلیل می توان ارتودنسی را یکی از رایج ترین و پر تقاضاترین امور دندانپزشکی دانست که توسط متخصص ارتودنسی دندان انجام می شود. در سایت دندانپزشکان ایران می توانید لیستی کامل از دندانپزشکان متخصص ارتودنسی در شیراز ، تهران ، کرج ، اهواز و سایر شهرهای ایران را مشاهده نمایید.

جرم گیری

 یکی دیگر از خدمات دندانپزشکی، جرم گیری می باشد. خدماتی که توسط دندانپزشکان ارائه می شود شامل دو دسته است. بعضی از این خدمات مربوط به امور زیبایی بوده اما بعضی دیگر از خدمات درمانی می باشند. البته می توان گفت بعضی از خدماتی که توسط دندانپزشکان ارائه می شود هم شامل  خدمات زیبای بوده و هم شامل خدمات درمانی می باشند. جرم گیری را می توان از جمله موارد  زیبایی به حساب آورد. منظور از جرم گیری برطرف کردن رسوب هایی می باشد که در قسمت پایین دندان و نزدیک به لثه قرار دارد. این رسوب ها باعث می شوند دندان ها رنگ تقریباً زردی داشته باشند. زردی دندان های یکی از اصلی ترین عاملی های است که سبب می شود لبخند فرد، زیبا به نظر نرسد. در صورتی که جرم گیری به موقع  انجام نشود ممکن است  منجر به پوسیدگی دندان شود و مشکلات ثانویه پیش بیاید.

 در سایت دندانپزشکان ایران دندانپزشکانی که خدمات جرم گیری و فیسینگ انجام میدهند لیست شده اند.

ایمپلنت

ایمپلنت  یکی دیگر از مهم‌ ترین خدمات دندانپزشکی است که  توسط افراد حرفه‌ ای انجام می‌ شود و به افرادی که دندان های خود را از دست دادند کمک می کند تا دوباره بتوانند دندان داشته باشند. واژه ایمپلنت به معنای کاشت دندان می باشد. در حقیقت ایمپلنت پیچ هایی از جنس فلز تیتانیوم است. این پیچ ها نقش ریشه دندان را برای افرادی که دندان خود را از دست داده اند اجرا می کند. ایمپلنت به استخوان فک متصل می شود و روکش مشابه دندان ها بر روی این پیچ ها قرار می گیرند. دندان ایجاد شده مشابه دندان طبیعی بوده و برخلاف دندان های مصنوعی امکان استفاده دائمی از آن ها وجود دارد.

دندانپزشکان ایران

لمینت

یکی از پرطرفدار ترین خدمات دندانپزشکی لمینت دندان ها می باشد. لمینت را می توان جز خدمات زیبایی به حساب آورد. بعضی از افراد دارای دندان های زرد یا ترک خورده  هستند در چنین حالتی می توان به کمک لمینت این مشکلات را برطرف نمود. در حقیقت لمینت رو کشی همرنگ دندان ها است که نقص های ظاهری دندان را برطرف می کند و  سبب زیبایی  لبخند می شود. برای اجرای لمینت نیاز است مقداری از دندان ها تراشیده شوند. این کار توسط دندانپزشک متخصص انجام می شود. کامپوزیت همانند لمینت، برای اصلاح شکل دندان ها به کار می رود و یکی از خدمات زیبایی دندانپزشکی می‌ باشد. اما فرق کامپوزیت با لمینت این است که  برای کامپوزیت نیاز به تراشیدن دندان ها نیست.

بلچینگ

بلچینگ یکی دیگر از خدمات دندانپزشکی بوده که جز دسته خدمات زیبایی قرار می گیرد. سفید کردن دندان ها می تواند به زیبایی کمک بسیار زیادی بکند با استفاده از این روش می‌ توان در کم ترین زمان ممکن ۲ تا ۳ درجه دندان ها را سفید نمود. در این روش از ماده‌ ای به نام پراکسید هیدروژن استفاده می شود و دندان ها برای مدتی سفید می شوند.

انتخاب بهترین خدمات دندانپزشکی در سایت دندانپزشکان ایران

برای حفظ سلامت دندان ها باید بهترین خدمات تخصصی دندانپزشکی را دریافت کنید. در این صورت می توانید اطمینان داشته باشید برای مدت طولانی دندان های شما دچار آسیب خاصی نخواهند شد. شما می توانید با مراجعه به سایت دندانپزشکان ایران بهترین دندانپزشک های ایران و همچنین خدمات دندانپزشکی  در شهرهای محتلف مانند دندانپزشک در شیراز ، دندانپزشک در تهران و سایر شهرهای ایران را بیابید.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: خدمات دندانپزشکی ارتودنسی دندانپزشكي متخصص ارتودنسی دندان خدمات دندانپزشکی توسط دندانپزشک داشته باشند ترین خدمات جرم گیری دندان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۱۸۰۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل ازدکترعراقی‌زاده بنیانگذار آموزش دندانپزشکی درهرمزگان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خلیج فارس؛ غلامعلی جاودان رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: دکتر عبدالمهدی عراقی‌زاده، متولد بهمن‌ 1339 در بندرعباس است و 35 سال از عمر خود را صرف ارائه خدمت به مردم هرمزگان کرد.

بیشتر بخوانید؛ اجرای کامل طرح سلامت خانواده در هرمزگان
با پیگیری های مستمر وی، از سال 1387 دانشکده دندانپزشکی هرمزگان با پذیرش صد در صد نیروی بومی آغاز بکار کرد.
دکتر عراقی‌زاده در سالهای 1385 تا 1380 در سمت رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان بود و نقشی ویژه در ارائه خدمات به مردم استان داشت.

دیگر خبرها

  • برگزاری مراسم بازنشستگی و تجلیل از دکتر عراقی‌زاده
  • دستیابی به دانش چاپگر سه بعدی دندانپزشکی
  • فرآیند پخت انواع نان محلی در ترکیه (فیلم)
  • خرید دستگاه تصفیه آب خانگی با خدمات طلایی شرکت آبگونه
  • تجلیل ازدکترعراقی‌زاده بنیانگذار آموزش دندانپزشکی درهرمزگان
  • راه کار‌های اساسی در زمینه حفظ سلامت دهان و دندان در جامعه/ برنامه وزارت بهداشت برای سلامت دندان چیست؟
  • ۸۲ کشور خریدار خرمای ایران/ خرمای مضافتی در صدر صادرات خرما
  • ۸۲ کشور خریدار خرمای ایران/خرمای مضافتی در صدر صادرات خرما
  • اردوی جهادی دندان پزشکان کشور در شیراز
  • خدمات دندانپزشکی با استفاده حداکثری از ظرفیت گروه‌های جهادی ارائه می‌شود