Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست تیم ملی والیبال گفت: سعید معروف با حضورش در تیم ملی به بازیکنان اعتماد به نفس می دهد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ امیرخوش خبر سرپرست تیم ملی والیبال درباره وضعیت تیم ملی در رقابت‌های لیگ ملت‌ها بیان کرد: بازیکنان جوان ما پس از برد مقابل هلند اعتماد به نفس پیدا کردند. قطعا تیم در هفته دوم جام ملت ها عملکرد بهتری خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حضور سعید معروف در تیم ملی والیبال کمک بسیار خوبی است. معروف به بازیکنان تیم اعتماد به نفس می دهد.

سرپرست تیم ملی از اضافه شدن یک بازیکن به ترکیب تیم ملی خبر داد و گفت: ما مجوز گرفتیم که طی ۶ روز آینده بازیکن مد نظر آلکنو از ایران به ایتالیا بیاید. این بازیکن پس از ورودش باید ۴ روز در قرنطینه باشد. او با اشاره به اتفاقاتی که در فرودگاه به هنگام پرواز ملی‌پوشان رخ داد، گفت: دیروز از ایران پول به دست ما رسید که اتفاق بسیار خوبی بود. خوش خبر درباره اعتراص لهستانی‌ها به حضور با ایران در یک هتل مشترک گفت: قرار بود طبق قوانین هر سالن هتل را به یک تیم اختصاص بدهند اما تیم ملی لهستان و ایران در یک طبقه و در اتاق های رو به روی هم ساکن هستند. تیم ملی لهستان به خاطر هم طبقه بودن با ایران ناراحت نبود بلکه به خاطر نقض قوانین میزبان اعتراض کرد. او که با رادیو ورزش گفتگو می‌کرد، در پایان بیان کرد: روز های اول ایتالیا میزبانی خوبی نداشت اما در حال حاضر شرایط بسیار خوب است. انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: تیم ملی والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۱۸۰۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز مسابقات والیبال دانشجویان کشور در آمل

مسابقات والیبال دانشجویان دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی منطقه ۲ استان‌های شمالی کشور امروز به میزبانی دانشگاه شمال آمل آغاز شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، مسابقات والیبال دانشجویان امروز با حضور تیم‌های شرکت کننده در این دوره از مسابقات در محل برگزاری این مسابقات با حضور مسئولان دانشگاهی برگزار شد و سرپرست تیم های شرکت‌کننده و تیم‌های مدعو از مقابل جایگاه ویژه مسابقات رژه رفتند.

رئیس دانشگاه شمال آمل به تیم‌های شرکت کننده دراین دوره از مسابقات اشاره کرد و اظهار داشت: دراین مسابقات هفت تیم از دانشگاه استان‌های مازندران، گیلان وگلستان شرکت کردند که به صورت دوره‌ای با هم رقابت می‌کنند.

حسین رنجبر افزود: تیم‌های شرکت کننده در مسابقات در دو گروه سه و چهار تیمی با هم رقابت می‌کنند و در نهایت دو تیم از هر گروه به مرحله نیمه نهایی صعود می‌کنند.

وی با بیان اینکه مسابقات به مدت یک هفته به میزبانی سالن ورزشی شمال مرعش دانشگاه شمال آمل برگزار خواهد شد یادآور شد: تیم قهرمان این دوره از مسابقات به عنوان تیم منتخب منطقه 2 به مسابقات سراسری والیبال دانشجویان پسر دانشگاه‌ها وموسسات آموزش عالی صعود می‌کند.

رئیس دانشگاه شمال آمل همچنین یادآور شد: این دانشگاه به واسطه برخورداری از امکانات زیرساختی و سالن های مجهز میزبانی این مسابقات را برعهده گرفته است.

وی گفت: وزارت علوم به درخواست دانشگاه شمال این میزبانی را به این واحد دانشگاهی واگذار کرد.

 رنجبر گفت: شهرستان آمل یکی از قطب‌های اصلی والیبال کشور بوده و والیبال دراین شهرستان از جایگاه بسیار مهمی برخوردار است.

وی افزود: برگزاری این مسابقات در سطح دانشجویی به شناسایی استعدادهای جدید و معرفی به تیم‌های شرکت کننده درلیگ  والیبال منجر می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آغاز مسابقات والیبال دانشجویان کشور در آمل
  • دعوت ۱۸ بازیکن به اردوی تیم ملی والیبال/ عبادی پور در لیست جایی ندارد
  • رسمی؛ لیست نهایی تیم ملی والیبال اعلام شد
  • ۱۸ بازیکن از فیلتر پائز رد شدند/ عبادی‌پور و سعادت غایبان مطرح تیم ملی والیبال
  • ۱۸ بازیکن از فیلتر پائز رد شدند/ عبادی‌پور و سعادت غایبان مطرح سرمربی تیم ملی والیبال
  • یک میزبانی هیجان‌انگیز در انتظار والیبال ایران
  • سرمربی تیم ملی والیبال: هیچ قولی نمی دهم؛ باور نمی کنم سفارش شده باشم
  • به روز رسانی| پائز: حضور ستاره‌ها مهم نیست/ اگر بازیکنی به عشق برای تیم ملی باور ندارد بهتر است در تیم ملی نباشد
  • دعوت از ۲۳ بازیکن به اردوی تیم والیبال زیر ۱۷ سال
  • خروج والیبال ایران از مسیر رشد