Web Analytics Made Easy - Statcounter

به مناسبت سالروز رحلت امام خمینی(ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد، ضمن رعایت پروتکل های بهداشتی، مراسم بزرگداشتی در مساجد استان زنجان برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره شهدای قیام خونین 15 خرداد و تبیین اندیشه های امام راحل مراسم بزرگداشتی با حضور عموم مردم و رعایت پروتکل های بهداشتی در مساجد زنجان برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

به همین منظور مراسم گرامیداشتی با سخنرانی حجت الاسلام شیرازی نماینده ولی فقیه در قرارگاه ثارالله کشور و با حضور مداحان اهل بیت عصمت و طهارت استان، ولی الله کلامی، مرتضی حیدری و جلیل محمدی عصر روز جمعه 14 خرداد ساعت 18  در صحن مسجد جامع زنجان برگزار می شود.

 

همچنین مراسم بزرگداشتی روزهای شنبه و یکشنه 15 و 16 خردادماه بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد امام حسین(ع) گلشهر زنجان برگزار می شود.

 

حجت الاسلام ابوالفضل نظری و حجت الاسلام هادی مقدم به عنوان سخنران و سید یوسف شبیری، جلیل محمدی و مرتضی نصیری به عنوان مداح در این مراسم حضور خواهند داشت.

مراسم گرامیداشت 14 و 15 خرداد سالروز رحلت جانگذاز بنیانگذار کبیر انقلاب و قیام خونین در مسجد امام حسین(ع) کوی فرهنگ زنجان روز جمعه 14 خرداد بعد از نماز مغرب و عشاء با سخنرانی نجفی راد و مداحی احمد نظری برگزار خواهد شد.

پایان پیام/693

منبع: شبستان

کلیدواژه: سالگرد رحلت امام خمینی ره مساجد زنجان سالگرد ۱۴ خرداد زنجان برگزار می شود قیام خونین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۱۸۳۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست خبری سی‌وپنجمین نمایشگاه کتاب تهران برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر،نشست خبری سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، یکشنبه ۱۶ اردیبهشت در مصلی امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.

در این نشست یاسر احمدوند؛ رییس و علی رمضانی؛ قائم مقام و سخنگوی سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران حضور دارند و پاسخگوی سوالات اصحاب رسانه حضور دارند.

با توجه به اینکه سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران آخرین مراحل آماده‌سازی را برای میزبانی از مخاطبان طی می‌کند، اصحاب رسانه می‌توانند پس از پایان نشست خبری از محل برگزاری تصویربرداری و بازدید داشته باشند.

نشست خبری این دوره از نمایشگاه یکشنبه ۱۶ اردیبهشت از ساعت ۱۰ یکشنبه در نیم طبقه شبستان مصلی امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «بخوانیم و بسازیم» از ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت (۱۴۰۳) در محل مصلی امام خمینی(ره) به شکل حضوری و در سامانه ketab.ir به صورت مجازی برگزار می‌شود.

کد خبر 6095064 فاطمه میرزا جعفری

دیگر خبرها

  • برگزاری مراسم دسته روی شهادت امام جعفر صادق(ع) در گلستان
  • مراسم بزرگداشت مرحومه معصومه حائری برگزار شد
  • دسته‌های عزای امام صادق (ع) از مدارس تا مساجد برپا می‌شود
  • نشست خبری سی‌وپنجمین نمایشگاه کتاب تهران برگزار می‌شود
  • بزرگداشتی برای یک پژوهشگر موسیقی
  • برگزاری مراسم عزاداری شهادت امام جعفر صادق در ۱۵ امامزاده گلستان
  • برگزاری مراسم شهادت امام صادق(ع) در هیئت میثاق با شهداء دانشگاه امام صادق(ع)
  • امام (ره) به ایران و ایرانی و اسلام هویت داد
  • امام خمینی (ره) به اسلام و مسلمانان شخصیت بخشید
  • اعزام ۲۵۰۰ لرستانی به مراسم بزرگداشت ارتحال امام خمینی(ره)