Web Analytics Made Easy - Statcounter

قهر عروس در خوزستان خون به پا کرد و خانواده ها به جان هم افتادند و یک مرد بی گناه در این بین کشته شد.

طی یک درگیری و نزاع دسته جمعی و درگیری مسلحانه شب گذشته واقع در خوزستان شهرستان بندر امام خمینی کوی کمپ B یک کشته و یک زخمی بر جای گذاشت قاتل دستگیر شد.

موضوع درگیری شب گذشته درکمپ B بندرامام خانوادگی بود

یک منبع آگاه در گفتگو با خبرنگار رکنا گفت: در این حادثه 6 نفر از عاملان درگیری خانوادگی در کمپ Bبندر امام خمینی دستگیر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در پی وقوع یک فقره  و درگیری مسلحانه شب گذشته واقع در کمپ Bبندر امام خمینی خوزستان که منجر به  قتل رسیدن یک نفر با سلاح کلاشینکف و زخمی شدن تعدادی دیگر شده بود.

 درگیری به دلیل قهرکردن عروس خانواده و بازگشت اش به خانه پدری اش رخ داد که در این رابطه متأسفانه فردی که نسبت دور با 2 خانواده داشت و هیچگونه ارتباطی با این درگیری نداشت  پس از اصابت گلوله کلاشینکف جانش را ازدست داد.

 در این رابطه نیز 6نفر از جمله فرد قاتل دستگیر و سلاحی که با آن قتل صورت گرفته بود کشف وضبط شد وتلاش برای دستگیری دیگر عوامل درگیری خونین کمپ Bادامه دارد.

رکنا

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۱۷۹۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صلح دوطايفه دهمرده و مير در شهرستان هيرمند

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، سرهنگ محمد رضا خارکوهی  فرمانده انتظامی شهرستان هیرمند در جلسه با طوایف دهمرده و میر شهرستان هیرمند گفت: فرهنگ سازی، افزایش سطح آگاهی جامعه و سوق دادن افراد و اختلافات شخصی به سمت قانون از راهکار‌های پیشگیری از درگیری‌های قومی و قبیله‌ای و طایفه‌ای است و برای رفع این نقیصه استفاده از ظرفیت نهاد‌ها، ریش سفیدان و معتمدان و متنفذان باعث جلوگیری از اتفاقات ناگوار مانند نزاع و درگیری‌های دسته جمعی و طایفه‌ای می‌ شود.
فرمانده انتظامی شهرستان هیرمند افزود: با عنایت به اینکه درگیری و اختلاف بین اقوام نه تنها مشکل را حل نخواهد کرد بلکه سبب متشنج شدن اوضاع امنیتی جامعه و فرار سرمایه‌ها و عقب ماندگی‌های مختلف می‌شود.

 

دیگر خبرها

  • عکسی از مادر سیدحسن خمینی در مراسم تشییع پیکر عروس ارشد امام /دختر امام هم آمد
  • چهره‌هایی که در مراسم تشییع عروس امام خمینی(ره) در قم حضور داشتند | عکس
  • تصاویری از نوه و نتیجه امام خمینی در مراسم عزاداری فوت عروس ارشد امام (ره)
  • صلح دوطايفه دهمرده و مير در شهرستان هيرمند
  • عروس بزرگ امام چرا همسرش را «داداش» صدا می‌زد؟
  • عروس بزرگ امام چرا همسرش را «داداش» صدا می زد؟ /آقا مصطفی اصلا از وضعیت نجف راضی نبود /او نمی خواست مثل بقیه پوشیه بزنم
  • تسلیت رئیسی در پی درگذشت عروس امام خمینی
  • توصیفات مجمع روحانیون مبارز از عروس ارشد امام (ره) /تسلیت به سیدحسین خمینی و خواهرش
  • نوه امام خمینی در خارج از کشور چه کاره است؟ /خاطرات عروس بزرگ امام از فوت دو فرزندش و علت آن
  • اعلام زمان برگزاری مراسم تشییع پیکر عروس ارشد امام خمینی