Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا ، دکتر محمد باقر نوبخت روز پنجشنبه در جریان بازدید از دانشکده پردیس علوم پزشکی رامسر در گفت و گو با خبرنگاران گفت : در جریان سفر سال گذشته برای تکمیل ۲۳ پروژه ۵۴۵ میلیارد تومان تصمیم گیری شد که با افزایش این اعتبارات تا امروز ۸۸۰ میلیارد تومان پرداخت شده است.

وی گفت که قرار است ۸۵ میلیارد تومان دیگر هم برای اتمام برخی از طرح ها پرداخت شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس سازمان برنامه و بودجه کشور مرداد ماه سال ۹۹ در سفری ۲ روزه به مازندران از طرح های مهم نیمه تمام مازندران بازدید کرده و برای تکمیل بعضی از آنها به شرط اتمام در زمان بندی تعیین شده بودجه اختصاص اختصاص داده بود.

دکتر نوبخت در آن سفر از جاده دسترسی فرودگاه بین المللی دشت ناز ، تصفیه خانه فاضلاب، تالار مرکزی و کتابخانه ، بیمارستان ۳۷۰ تختخوابی ، سالن ورزشی ۶ هزار نفری موسوم مجموعه ورزشی دو قلو ، نیروگاه زباله سوز و بیمارستان ماهفروجک ساری ، بیمارستان ۲۳۷ تختخوابی جایگزین  رازی  قائمشهر، طرح آبرسانی به شهرهای گروه الف در بابل ، فرودگاه در دست ساخت بیشه کلا محمود آباد ، پل در دست اجرای شیرگاه شهرستان سوادکوه ، ورزشگاه وطنی قائمشهر ، سد لاستیکی سرخرود محمودآباد و کمربندی نور - رویان بازدید کرده بود.

بسیاری از طرح هایی که مورد بازدید معاون رییس جمهوری قرار گرفت و اعتبار دریافت کرد ، نه تنها مورد نیاز اساسی مازندران محسوب می شوند ، بلکه از شروع ساخت بعضی از آنها بیشتر از یک دهه زمان سپری شده است.

تخصیص بودجه برای فاز دوم پردیس بین‌الملل 

دکتر نوبخت همچنین در این مصاحبه گفت که اعتبار لازم برای اجرای فاز دوم دانشکده پردیس رامسر در پایان سفر امروز پس از جمع بندی با مسئولان استانی و شهرستانی اعلام خواهد شد.

وی افزود : سفر به غرب مازندران با توجه به ضرورت هایی که وجود داشت امروز انجام شد و امیدواریم که در پایان سفر پس از نشست با استاندار و نماینده  مجلس میزان اعتبار لازم برای توسعه، تکمیل و تجهیز طرح های این منطقه به جمع بندی برسیم.
معاون رئیس جمهوری قرار است امروز علاوه بر افتتاح طرح های های رامسر ، تنکابن و نوشهر ا ز چند طرح در دست اجرای شهرهای تنکابن ، عباس آباد و چالوس بازدید کند.

نوبخت صبح امروز علاوه بر افتتاح فاز اول ساختمان پردیس بین الملل دانشگاه علوم پزشکی مازندران در رامسر ، ساختمان ملاصدرای این شهرستان را هم افتتاح کرد.

برچسب‌ها توسعه ایران سازمان برنامه و بودجه مازندران محمدباقر نوبخت رامسر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: توسعه ایران سازمان برنامه و بودجه مازندران توسعه ایران سازمان برنامه و بودجه مازندران محمدباقر نوبخت رامسر اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۱۸۳۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید رییس سازمان تبلیغات اسلامی از حوزه آزمون قرآنی در مشهد

دریافت 64 MB

تصویربردار: سیدحسین میرپور

کد خبر 6095870

دیگر خبرها

  • تزریق۳۶همت‌ اعتبارشرکتهای دولتی در امورفرهنگی برای اولین بار
  • ارتقای سه درصدی سهم فرهنگ از بودجه عمومی کشور
  • ارتقای سه درصدی سهم فرهنگ از بودجه عمومی کشور از موفقیت‌های مجلس یازدهم
  • سهم ۱۷.۸ درصدی هزینه‌های جاری در بودجه شهرداری قم
  • بازدید رییس سازمان تبلیغات اسلامی از حوزه آزمون قرآنی در مشهد
  • آخرین وضعیت تقسیم استان‌های کرمان و تهران از زبان معاون پارلمانی رییس جمهور
  • افزایش ۳۰ درصدی اعتبار شهرداری گنبدکاووس
  • جذب به‌موقع و صحیح اعتبارات و تسهیلات تکلیفی لرستان
  • رشد ۵۸۳ درصدی درآمد حوزه سرمایه‌گذاری شهرداری قم
  • تحقق ۱۲۴ درصدی درآمد حاصل از عوارض ساختمانی در قم