Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، سید سعید شاهرخی ظهر امروز در جلسه شورای حفاظت از منابع آب استان با حضور مدیران حوزه وزارت نیرو در محل سد اکباتان اظهار کرد:  توسعه زیرساخت‌ها یکی از محوری‌ترین امور توسعه است و در سال‌های اخیر اقدامات خوبی را در راستای توسعه استان شاهد بودیم.

وی با بیان اینکه وزارت نیرو در کشور و در استان همدان در حوزه توسعه سدها عملکرد خوبی داشته است گفت: آب از مهمترین بخش‌های توسعه‌ای است و در سال‌های اخیر سه سد در استان  راه‌اندازی شد که بخشی از مشکلات تامین آب استان حل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار همدان با اشاره به کاهش ۴۱ درصدی بارندگی در استان همدان نسبت به سال گذشته این موضوع را مشکل بزرگی دانست و افزود: اقدامات خوبی در دست اقدام است که مشکل  خاصی در استان همدان نداشته باشیم.

وی خواستار همراهی مردم در مصرف بهینه آب شد و با بیان اینکه در این زمینه نیاز همکاری داریم بیان کرد: حل مشکل فاضلاب نیز که قبلا سلامتی شهروندان را تهدید می‌کرد اقدام ارزشمندی بود و باید این مهم را مد نظر قرار داد.

شاهرخی با بیان اینکه باید با روش‌های نوین زمینه صرفه‌جویی، مصرف بهینه آب و کشت‌های کم‌آب‌بر را در دستور کار قرار دهیم خواستار توجه به این مهم شد.

انتهای پیام/ 3140/

منبع: فارس

کلیدواژه: استاندار همدان سید سعید شاهرخی صرفه جویی کشت های کم آب بر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۱۸۶۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحول خوبی در بوکس کشور ایجاد شده است/ همدان استعدادهای خوبی دارد

اکبر احدی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به مسابقات بوکس نوجوانان قهرمانی کشور اظهار کرد: از نظر فنی سطح مسابقات بالا بود و نفرات برتر جهت مسابقات قهرمان آسیا به اردو تیم ملی دعوت خواهند شد.

وی افزود: استعدادهای خوبی را در این مسابقات شناسایی کردیم که قطعا آینده بوکس را خواهند ساخت.

سرمربی تیم ملی بوکس نوجوانان کشور با اشاره به میزبانی ملایر گفت: هیچ نقطه ضعف و کم و کاستی در این چند روزه من ندیدم و ملایر نمره قابل قبولی گرفت.

احدی خاطرنشان کرد: از تمام مدیران استان همدان و شهرستان ملایر برای فراهم کردن بهترین امکانات سپاسگذار هستیم.

وی با بیان اینکه تحول خوبی در رده‌های پایه بوکس ایجاد شده است، بیان کرد: ما در رده‌های پایه پشتوانه‌های خوبی داریم که نویدبخش روزهای خوب برای بوکس کشور است.

سرمربی تیم ملی نوجوانان کشور عنوان کرد: امیدواریم با نگاه مقام عالی وزارت ورزش و کمیته المپیک در تزریق منابع مالی شاهد توسعه روزافزون بوکس باشیم.

کد خبر 6092627

دیگر خبرها

  • اوسمار: وضعیت بیرانوند برای بازی با سپاهان امروز مشخص می‌شود/ امیدوارم هواداران در کنارمان باشند
  • تحول خوبی در بوکس کشور ایجاد شده است/ همدان استعدادهای خوبی دارد
  • رشد ۱۹ درصدی میزان بارش‌ها در خراسان شمالی طی امسال
  • کنسرت‌های موسیقی در بوشهر هیچ مشکلی برای مجوز ندارند
  • محمود خسروی وفا: می توانیم در المپیک ناگویا ژاپن شانس پنجمی داشته باشیم؛ کشتی امید اول ماست
  • نبود سالن ورزشی مشکل اصلی روستاهای دهستان الوندکوه غربی
  • افزایش ۱۰۰ درصدی کشت کلزا در شهرستان نهاوند
  • استفانو پیولی: برای کسب این نتیجه فداکاری کردیم؛ سعی می کنیم رده دوم را حفظ کنیم
  • پیولی: به شایعات اخراجم توجهی نمی‌کنم
  • رشد ۳ درصدی کاهش نرخ بیکاری در گیلان