Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، به نقل از روابط عمومی فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: دوازدهمین جشنواره ملی شعر کودک و نوجوان رضوی در چهارمحال و بختیاری با معرفی برترین‌ها در فرهنگسرای ارشاد شهرکرد پایان یافت.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری در آیین اختتامیه این جشنواره با تاکید بر اینکه باید انجمن آیینی شعر رضوی در استان تشکیل و فعال شود،گفت: این استان از ظرفیت بسیار مطلوبی برای تشکیل و فعالیت انجمن آیینی شعر رضوی برخوردار است و اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری برای تقویت کیفی و کمی مرتبط با شعر رضوی در بخش‌های مختلف، آمادگی کمک به هنرمندان فعال در این حوزه را دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: دوازدهمین جشنواره ملی شعر کودک و نوجوان رضوی با هدف اشاعه و ترویج فرهنگ منور رضوی و گسترش ادبیات رضوی مرتبط با سیره ائمه معصومین(ع) به‌ویژه حضرت امام رضا(ع) در چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

در ادامه مشاور استاندار چهارمحال و بختیاری در امور روحانیون نیز گفت: وجود امام رضا(ع) به همراه حضرت معصومه و حضرت شاهچراغ مایه برکات زیادی برای ایران اسلامی است و باید از ظرفیت این بزرگواران برای ارتقای کمی و کیفی امور فرهنگی به‌ویژه در بخش شعر بهره‌گیری شود.

 وی اظهار داشت: مردم در انتخابات 1400 با شور و نشاط بالا شرکت و فرد اصلح را انتخاب کنند و با حضور عملی خود در میدان، توطئه‌های دشمن را خنثی کنند.

هیات داوران دوازدهمین جشنواره ملی شعر کودک و نوجوان رضوی در چهارمحال و بختیاری در بخش زیر ۱۸ سال رضا اسدی، مائده شجاعی و کوثر حامدی را شایسته تقدیر دانست.

بر اساس نظر هیات داوران در این آیین در بخش زیر ۱۸ سال به‌ترتیب امیرعباس ایزدی دستگردی از شهرستان شهرکرد، زینب احمدیان و فاطمه‌سادات حسینی از بوشهر برگزیدگان نخست تا سوم شدند.

هیات داوران دوازدهمین جشنواره ملی شعر کودک و نوجوان رضوی در بخش دانشجویی هیچ اثری را حائز دریافت رتبه نخست تا سوم ندانست و از خاطره شیوندی، سید عماد حسینی سرخی و مهدی طهماسبی دزکی تقدیر کرد.

بر اساس نظر هیات داوران این جشنواره دادیار حامدی، فرزانه میرزاخانی هفشجانی و رقیه زمان‌پور شایسته تقدیر در بخش بزرگسالان این جشنواره شدند.

هیات داوران دوازدهمین جشنواره ملی شعر کودک و نوجوان رضوی در چهارمحال و بختیاری در بخش بزرگسالان این جشنواره مقام نخست را به سمیه تورجی از شیراز، رتبه دوم را به معصومه مهری قهفرخی از چهارمحال و بختیاری و عنوان سوم را به محسن کاویانی اختصاص داد.

مدیرعامل بنیاد بین‌المللی امام رضا(ع) نیز از طریق ارتباط تصویری در این آیین گفت: چهارمحال و بختیاری ظرفیت‌های مطلوبی در حوزه شعر و فرهنگ دارد امید است با ریشه‌کنی و مهار ویروس کرونا بتوان دستاوردهای غنی‌تری در برگزاری این‌گونه جشنواره‌ها کسب کرد.

شایان ذکر است در آیین اختتامیه دوازدهمین جشنواره ملی شعر کودک و نوجوان رضوی در چهارمحال و بختیاری از همایون علیدوستی شهرکی، انسیه موسویان و کبری موسوی قهفرخی به‌عنوان هیات داوران قدردانی شد.

انتهای پیام/68035

منبع: فارس

کلیدواژه: جشنواره شعر رضوی کودک و نوجوان بنیاد بین المللی امام رضا ابراهیم شریفی چهارمحال و بختیاری هیات داوران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۱۸۸۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی هیأت داوران جشنواره تئاتر «بچه‌های مسجد»

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی حوزه هنری انقلاب اسلامی، سید مصطفی موتورچی دبیر پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی «بچه‌های مسجد» در احکامی جداگانه اعظم بروجردی، الهام چرخنده و وفا طرفه را به عنوان هیات داوران پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی «بچه های مسجد» منصوب کرد.

در متن این احکام آمده است: «با سلام و تحیات الهی برگزاری پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی «بچه‌های مسجد» مرهون کوشش و جوشش تلاشگرانی است که از آغاز شکل‌گیری این رویداد، بر مدار آرمان‌های شهدا و امام راحل کوشیده‌اند. هنرمندان متعهد و جوان این عرصه چشم انتظار حضور معنوی و تأثیرگذار شما هستند که با اندیشه مبارک و تجربه گران‌سنگ خود ظرفیت‌های پیدا و پنهان هنر آنان را مورد مهر و ستایش قرار دهید. از این رو سرکار عالی را به عنوان عضو هیات داوران پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی «بچه‌های مسجد» منصوب می‌نمایم، امید است با همراهی شما بتوانیم گام موثری در برگزاری موفق این جشنواره برداریم.»

پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی «بچه‌های مسجد» از ۱۸ تا ۲۱ اردیبهشت ماه در شهرستان بافق استان یزد برگزار خواهد شد.

کد خبر 6093454

دیگر خبرها

  • نکوداشت چهره برجسته فرهنگ و ادب کشور «استاد جواد محقق» در همدان
  • حضور داور چهارمحالی در دوره دانش افزایی داوران لیگ برتر کشور
  • جزییات جشنواره ملی شعر کودک و نوجوان رضوی در همدان
  • حضور داور چهارمحال و بختیاری در دوره دانش افزایی داوران لیگ برتر کشور
  • اعضای شورای سیاستگذاری جشنواره فیلم کودک معرفی شدند
  • اعضای شورای سیاستگذاری سی و ششمین جشنواره فیلم کودک معرفی شدند
  • معرفی هیأت داوران جشنواره تئاتر «بچه‌های مسجد»
  • معرفی هیئت داوران جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد
  • همدان میزبان جشنواره شعر کودک و نوجوان رضوی می شود
  • برترین واحدهای تولیدی استان در جشنواره امتنان معرفی شدند