Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-29@05:53:39 GMT

عمده مشکلات کشور با تقویت بخش فرهنگی رفع می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۱۹۰۷۵

عمده مشکلات کشور با تقویت بخش فرهنگی رفع می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، به نقل از روابط عمومی فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری، احمد راستینه در اختتامیه دوازدهمین جشنواره ملی شعر کودک و نوجوان رضوی در شهرکرد با اشاره به در پیش بودن انتخابات 1400 گفت: تنها راه عبور از مشکلات کنونی کشور و نشان دادن قدرت و توان ایران به دنیا، حضور گسترده در پای صندوق‌های رأی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم شهرستان‌های شهرکرد، سامان و بن در مجلس تاکید کرد: کشور در شرایط کنونی به یک دولت جوان انقلابی نیاز دارد و حضور پُر شور و حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی، نشان از تحقق اهداف گام دوم انقلاب اسلامی دارد.

وی با بیان اینکه ملت ایران در آستانه یک رویداد بزرگ تصمیم‌گیری در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی قرار گرفته است، افزود: در روزهای باقی‌مانده تا انتخابات ۱۴۰۰ نیز مردم با تصمیم‌گیری درست برای انتخاب فرد اصلح، ولایت‌مداری خود را به جهانیان نشان می‌دهند.

راستینه در ادامه با اشاره به لزوم توجه به زیرساخت‌های فرهنگی در جامعه گفت: فرهنگ به‌عنوان زیربنای توسعه، باید در برنامه‌ها و حوزه‌ها مختلف مورد توجه جدی باشد.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: رفع بسیاری از مشکلات کشور به‌خصوص در حوزه اقتصادی نیازمند تقویت بخش فرهنگی است.

انتهای پیام/68035/م

منبع: فارس

کلیدواژه: احمد راستینه نماینده مردم شهرستان های شهرکرد سامان و بن در مجلس نماینده مردم شهرستان های شهرکرد سامان و بن در مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۱۹۰۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات «وعده صادق» نشان داد جنگ‌هراسی در اقتصاد تاثیرگذار نیست

محمدرضا پورابراهیمی با اشاره به عملیات «وعده صادق» گفت: مولفه‌های سیاسی، حوزه‌های امنیتی و موضوعات پیرامون آن در مباحث اقتصادی کشور تاثیر دارد، اما مولفه اصلی نیست.

وی توضیح داد: دشمنان ما در پی سال‌ها علاقه‌مند بودند که بگویند که در موقع وقوع جنگ اقتصاد ایران با مشکلات زیادی روبه‌رو شده و می‌خواستند این موضوع را به شکل اغراق آمیزی بزرگنمایی کنند تا جایی که می‌گفتند حتی نان گیر مردم هم نمی‌آید و مردم باید در صف‌های طولانی نان بایستند.

وی اضافه کرد: دشمنان این موضوع را بار‌ها اعلام می‌کردند که آمریکا آماده حمله است و اگر ایران حتی یک فشنگ به اسرائیل شلیک کند آنها تمام مواضع ایران را می‌زنند؛ این موارد رعب و ترس در مردم ایران ایجاد کرد که بخشی از آن به اقتصاد کشور هم وارد شد به طوری که طبق نظرسنجی‌ها خیلی‌ها نگران مباحث اقتصادی تا امنیتی بودند.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: عملیات «وعده صادق» نشان داد که هم هجمه نظامی دشمنان واقعیت ندارد و هم بر موضوعات اقتصادی اثرگذار نیست، پس باید راهکار رفع مشکلات در حوزه اقتصادی را در داخل کشور پیدا کنیم به عبارت دقیق‌تر کلید رفع مشکلات اقتصادی در زمین دیگران نیست و در زمین خودمان است.

پورابراهیمی در عین حال تصریح کرد: البته تحریم‌ها و تهدید‌ها به اندازه خودش اثرگذار است، اما بخش اصلی مشکلات اقتصادی ناشی از تحریم‌ها و تهدید‌ها نیست. این چیزی است که عملیات «وعده صادق» نشان داد.

وی اضافه کرد: عملیات «وعده صادق» این موضوع را ثابت کرد که جنگ هراسی در اقتصاد کشور تاثیر زیادی ندارد و عملا تمامی نقشه‌های قبلی در ایجاد رعب بر بخش اقتصادی کشور را فرو ریخت البته که نمی‌توان تاثیر تحریم و تهدید بر اقتصاد را نفی کرد.

منبع: ایسنا

باشگاه خبرنگاران جوان وب‌گردی وبگردی

دیگر خبرها

  • ضرورت همدلی بین شوراها برای رفع مشکلات مردم
  • رسانه‌ها چهره خبیث رژیم صهیونیستی را به جهانیان نشان می‌دهند
  • مسئولان به بازخورد انجام وظایف خود در انتخابات توجه کنند
  • رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت: آواربرداری از خرابی 10 ساله زمانبر است/ سیاست های اقتصادی دولت ثمر داده/ کشور به مدت یک دهه دچار عقب‌ماندگی بود
  • ۱۲۷ هزار شورا در کشور مشغول خدمت به مردم هستند
  • تمرکز امسال فعالیت‌های فرهنگی بر توسعه و تقویت جلسات خانگی
  • عملیات «وعده صادق» نشان داد جنگ‌هراسی در اقتصاد تاثیرگذار نیست
  • هروی: حاکمیت باید در انتخابات ۱۴۰۴ اندکی نرمش نشان دهد /برای حل مشکلات اقتصادی، درهای کشور برای تعامل با بیرون باز شود
  • گوش شنوای دولت برای شنیدن مشکلات و نیازهای مردم
  • شوراهای اسلامی بدون حب و بغض‌های سیاسی در راستای حل مشکلات مردم گام بردارند