Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیرکل انجمن نسل سومی‌ها و جوانان انقلابی مسلمان با بیان این که راه عبور از مشکلات کشور حضور مسئولانه در انتخابات است، گفت: نامزد مورد حمایت دبیرکل انجمن نسل سومی‌ها و جوانان انقلابی مسلمان در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست‌جمهوری آیت‌الله رئیسی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدصادق محمدزاده در گفتگو با خبرنگار  قم فردا، با اشاره به برنامه انجمن نسل سومی‌ها و جوانان انقلابی مسلمان اظهار داشت: نسل سومی‌ها حلقه مفقوده جوانانی را می‌خواهد پر کند و در این مسیر اقدام به شبکه‌سازی کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به اهمیت انتخابات پیش رو اشاره کرد و بیان داشت: انتخابات برای ما جوانان نسل سوم انقلاب به‌مثابه انتخاب راه در گام دوم انقلاب و فرصتی مغتنم است که نمی‌خواهیم و نباید از دست بدهیم.

محمدزاده دغدغه‌های جوانان انقلابی را موردتوجه قرارداد و افزود: جوانان انقلابی از خمودگی، رفاه‌طلبی، اشرافی‌گری و تنبلی بیزار بوده و از شعارزدگی و توهین به شعور مردم خسته شده‌ایم و برای تحول در این زمینه وارد میدان شده‌ایم.

وی تأکید کرد: راه عبور از مشکلات کشور حضور مسئولانه و متعهدانه در همه عرصه‌های سرنوشت‌ساز مانند انتخابات است و با تمام وجود در این عرصه حضور پیدا می‌کنیم.

دبیرکل انجمن نسل سومی‌ها و جوانان انقلابی مسلمان حضور در انتخابات را عامل بقای نظام و کشور عنوان کرد و گفت: حضور در انتخابات جدای از میدان رقابت افراد برای نشان‌دادن شایستگی‌های خود، رقابت و مسابقه برای ماندن در مسیر انقلاب است و نباید این مهم را فراموش کنیم.

وی به اهداف انجمن نسل سومی‌ها و جوانان انقلابی مسلمان نیز اشاره کرد و بیان داشت: دعوت عموم فعالان و کنشگران سیاسی به رعایت اخلاق اسلامی، تبعیت از قانون و تلاش برای عزت و اقتدار کشور، حضور مؤثر و سازنده و برانگیزاننده در انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ و انتخاب گزینه اصلح در بین نامزدهای شوراهای شهر و روستا، میان‌دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری، میان‌دوره‌ای مجلس شورای اسلامی و ریاست‌جمهوری و معرفی نامزد اصلح برای انتخابات ریاست‌جمهوری از جمله اهداف اصلی این انجمن است.

محمدزاده تصریح کرد: نامزد مورد حمایت دبیرکل انجمن نسل سومی‌ها و جوانان انقلابی مسلمان در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست‌جمهوری آیت‌الله رئیسی است که قطعاً با حضور ایشان شاهد رشد و شکوفایی بیش‌ازپیش ایران اسلامی خواهیم بود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: ریاست جمهوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۱۹۰۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات جدید درباره دور دورم انتخابات مجلس /انتخابات در این حوزه ها، الکترونیکی نیست

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی جمعه، بیست و یکم اردیبهشت ۱۴۰۳ برگزار می‌شود. در این مرحله ۴۵ نماینده برای ۲۲ حوزه انتخاب می‌شوند.

آنگونه که ایسنا روایت کرده، در هشت حوزه از این ۲۲ حوزه از جمله در حوزه انتخابیه تهران انتخابات به صورت تمام الکترونیکی برگزار خواهد شد. آموزش‌های لازم در این خصوص به مردم از طریق صدا و سیما و سایر مراکز اطلاع رسانی، داده خواهد شد.

وزارت کشور برگزاری انتخابات الکترونیکی در برخی حوزه‌های انتخابیه در دور اول را موفقیت‌آمیز دانسته و اعلام کرده است که مقدمات برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس فراهم شده است.

البته رئیس ستاد انتخابات استان تهران گفته است که انتخابات ۲۱ اردیبهشت در حوزه انتخابیه ورامین تمام الکترونیک نخواهد بود.

همچنین، تبلیغات داوطلبان نمایندگی دومین دوره انتخابات مجلس دوازدهم از یک هفته قبل از تاریخ برگزاری انتخابات انجام خواهد شد.

در دور دوم انتخابات، ۳۲ نامزد در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس برای تصاحب ۱۶ کرسی مجلس و در حوزه انتخابیه ورامین ۲ نامزد برای یک کرسی مجلس با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900038

دیگر خبرها

  • زمان برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • زمان تبلیغات نامزد‌های دور دوم انتخابات مجلس اعلام شد
  • آغاز ضبط مناظره های نامزد‌های راه یافته به دور دوم انتخابات در خراسان جنوبی
  • زمانبندی تبلیغات نامزد‌های دور دوم انتخابات مجلس
  • اجماع شورای وحدت برای حمایت از یک نامزد دور دوم انتخابات مجلس در مشهد
  • ۴ فهرست در دور دوم انتخابات مجلس با هم رقابت می‌کنند
  • ضبط مناظره‌های تلویزیونی نامزد‌های انتخابات مجلس در مازندران
  • ضبط برنامه تبلیغاتی نامزد‌های انتخابات دور دوم مجلس در صدا و سیمای مرکز آبادان
  • جزئیات جدید درباره دور دورم انتخابات مجلس /انتخابات در این حوزه ها، الکترونیکی نیست
  • ضبط مناظرات انتخاباتی نامزد‌های راه یافته به دور دوم انتخابات در شهرستان کرمانشاه