Web Analytics Made Easy - Statcounter

از زمان شیوع ویروس کرونا ۱۰۰ هزار دفترچه بیمه سلامت رایگان بدون الزام به ارزیابی در اختیار مشمولان قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در گچساران، مدیرکل بیمه سلامت استان گفت: برای حمایت از اقشار آسیب‌پذیر در دوران کرونا، دفترچه‌های بیمه همگانی، روستاییان و عشایر بدون ارزیابی وسع صادر می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 


«غلامرضا کاظمی» تصریح کرد: هم اکنون ۳۴۴ هزار روستایی، ۹۷ هزار از کارکنان دولت و ۳۳ هزارو ۳۶۴ نفر از سایر اقشار از بیمه سلامت استفاده می‌کنند.

 



وی افزود: همچنین بیش از ۴۷ هزارو ۲۶ نفر از جمعیت استان از بیمه سلامت همگانی و هزار و ۷۲۱ نفر از بیمه ایرانیان استفاده می‌کنند.

 



مدیرکل بیمه سلامت اظهار کرد: بیش از هزارو ۱۲۷ بیمار خاص اعم از تالاسمی، هموفیلی، کلیوی و دیالیزی زیر پوشش بیمه سلامت است.

 

 

وی افزود: این بیمه با پوشش بیمه‌ای برای ۴۳۶ قلم دارو،۵۶ خدمت آزمایشگاهی و ۲۴ خدمت دندان پزشکی، فرانشیز خدمات رادیولوژی بستر بهبود خدمات حوزه سلامت را فراهم کرده است.

 



کاظمی با اشاره به اینکه بیمه سلامت با ۶۳ مرکز بهداشتی و درمانی روستایی و فعالیت ۱۳۴ پزشک و ۹۱ ماما در مناطق روستایی کهگیلویه و بویراحمدخدمات رسانی می‌کنند، خاطر نشان کرد: هزینه‌های خدمات پزشکان را بیمه سلامت استان به صورت سرانه‌ای به دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد پرداخت می‌کند.

 

  پایان پیام/630

منبع: شبستان

کلیدواژه: غلامرضا کاظمی شیوع کرونا بیمه سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۱۹۱۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیمه رایگان دهک‌های یک تا پنج ادامه دارد

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران گفت: بیمه رایگان دهک‌های یک تا ۵ جامعه در سال جاری ادامه دارد.

به گزارش مشرق، محمد مهدی ناصحی افزود: همه افرادی که در سال گذشته در دهک یک تا ۵ جامعه بیمه رایگان شدند، همچنان از بیمه رایگان سلامت بهره‌مند خواهند بود. اعتبار بیمه نامه آنها به صورت خودکار و الکترونیک تمدید شده است.

وی ادامه داد: دهک‌های ۶ تا ۹ در سال جاری از تخفیف در پرداخت حق بیمه برخوردارند که در دهک ۶، ۲۰ درصد حق بیمه، در دهک ۷، ۳۰ درصد حق بیمه، در دهک ۸، ۴۰ درصد حق بیمه و در دهک ۹، ۵۰ درصد حق بیمه پرداخت می‌کنند.

ناصحی با بیان اینکه افراد برای تمدید اعتبار بیمه سلامت نیازی به مراجعه حضوری ندارند، گفت: بیمه شدگان با مراجعه به سامانه شهروندی بیمه سلامت به نشانی bimesalamatiranian.ir می‌توانند از جزئیات بیمه همگانی خود مطلع شوند.

وی ادامه داد: هزینه حق بیمه افراد در کشور بسیار پایین است و افراد فاقد بیمه یا از طریق این سامانه اقدام کنند و یا به دفاتر پیشخوان دولت مراجعه کنند.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • ۳ هزار میلیارد تومان بودجه برای درمان رایگان کودکان کمتر از ۷ سال
  • ثبت‌نام ۳۴ هزار نفر در طرح بیمه رایگان مادران غیرشاغل مناطق روستایی و عشایری
  • ثبت نام ۳۴ هزار نفر در طرح بیمه رایگان مادران در آذربایجان غربی
  • آبرسانی به ۹۰ روستای کهگیلویه و بویراحمد
  • ثبت‌نام بیمه اجتماعی رایگان مادران روستایی دارای سه فرزند
  • تخفیف بیمه سلامت برای دهک‌‌های ۶ تا ۹ درآمدی
  • صدور بیش از ۶ میلیون جلد سند مالکیت روستایی
  • بیمه رایگان دهک‌های یک تا پنج ادامه دارد
  • تداوم بارش‌ های سیل آسا و ضرورت توجه به بیمه محصولات زراعی و دامی
  • تداوم بارش‌های سیل آسا و ضرورت توجه به بیمه محصولات زراعی و دامی