Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان وبلوچستان، حسین مسگرانی اظهار کرد: با تاکید بر اهمیت برگزاری آیین‌های سالگرد ارتحال حضرت امام (ره) گفت: تحقق آرمان‌ها و اهداف بنیانگذار جمهوری اسلامی و انتقال ارزش‌ها و ابعاد شخصیتی بنیانگذاربزرگ انقلاب اسلامی به نسل های آینده با ارائه برنامه های منسجم و کیفی، با همکاری ادارات فرهنگ وارشاداسلامی در سراسر استان،اجرا می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسین مسگرانی افزود: برگزاری نمایشگاه عکس و خاطرات امام و شهیدان، آیین های شعر خوانی، محافل قرآنی، برگزاری نمایشگاه های فرهنگی با همکاری دبیرخانه کانون های مساجد استان،از اهم فعالیت های این ایام در سطح استان است.

وی گفت: استفاده از ظرفیت مساجد و مشارکت و حمایت از برنامه های فرهنگی مساجد جهت برگزاری هر چه باشکوهتر مراسم  ارتحال، برگزاری مراسم ویژه ارتحال همراه با سخنرانی و مداحی، برگزاری جلسات دعا و زیارت در
راستای گرامیداشت یاد و خاطره بنیانگزار فقید انقلاب اسلامی، از دیگر برنامه های اجرایی، سطح استان سیستان وبلوچستان،در سالگرد ارتحال امام راحل است.

انتهای پیام/3139

منبع: فارس

کلیدواژه: امام خمینی فرهنگ سیستان انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۱۹۸۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آیین سوگواری شهادت امام صادق‌(ع) در باغ موزه انقلاب

آیین سوگواری شهادت حضرت امام جعفر صادق علیه السلام در شب شهادت آن حضرت در مسجد جامع خرمشهر موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار می شود. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، همزمان با فرا رسیدن 25 شوال سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق علیه السلام مراسم سوگواری آن حضرت به همت موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و با همکاری هیات انصارالشهدا روز جمعه 14 اردیبهشت ماه از نماز مغرب و عشا در مسجد جامع خرمشهر موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار می شود.

هویت 7 شهید گمنام مدفون در فارس مشخص شد

مسجد جامع خرمشهر موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، واقع در ضلع جنوبی مترو شهید حقانی قرار دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اجرای بیش از ۱۰۰ برنامه در دهه کرامت آذربایجان غربی 
  • دهه کرامت فرصت مناسبی برای برگزاری جشن‌های مردمی است
  • بیداری ملت های آزاده جهان به برکت انقلاب اسلامی است
  • برگزاری آیین سوگواری شهادت امام صادق‌(ع) در باغ موزه انقلاب
  • بیداری ملت های آزاده جهان به برکت انقلاب اسلامی است
  • برگزاری ویژه برنامه‌های دهه کرامت در مساجد و حسینیه‌ها
  • آرمان‌های امام راحل به نسل جدید معرفی شود
  • برگزاری ویژه‌ برنامه‌های دهه کرامت در مساجد و حسینیه‌ها
  • برگزاری کنگره جهانی حضرت رضا (ع) در دهه کرامت
  • شهرستان‌های لرستان میزبان برنامه‌های شاخص شب میلاد امام رضا (ع)