Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@00:02:12 GMT

خرید اقساطی دوربین عکاسی canon با چک و سفته

تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۲۰۰۸۵

خرید اقساطی دوربین عکاسی canon با چک و سفته

خرید اقساطی انواع مدل های دوربین عکاسی حرفه‌ای و نیمه حرفه‌ای SLR و DSLR و مدل های جدید دوربین های کانن Canon بدون نیاز به مراجعه حضوری و تنها با ثبت نام در اپلیکیشن ایزی‌پی فراهم شده است.تمامی هموطنان علاقمند می توانند پس از طی مراحل اولیه نسبت به دریافت اعتبار اقساطی خود اقدام کرده و سبد کالای خود را برای خرید اقساطی انواع دوربین های عکاسی به صورت قسطی تکمیل کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا بنابر اعلام ایزی پی،  کانُن، ابرشرکت صنایع الکترونیکی و پزشکی ژاپنی چندملیتی است، که در طراحی و تولید دوربین‌ها و تجهیزات جانبی عکاسی و تصویربرداری تخصص ویژه‌ای دارد.

راهنمای خرید انواع دوربین های حرفه ای ونیمه حرفه ای Canon

ستاد مرکزی ابرشرکت کانن در توکیو، ژاپن قرار دارد و محصولات این ابرشرکت شامل دوربین عکاسی، دستگاه‌های دستگاه‌های فتوکپی و چاپگرهای رایانه، دوربین‌های دیجیتال و ویدئویی، دوربین‌های تک‌لنزی بازتابی و پویشگر می‌باشد. بر اساس واپسین فهرست مجلهٔ فورچون نام ابرشرکت کانن در ردیف ۱۵۴ از ۵۰۰ شرکت برتر جهان قرار دارد.

دوربین‌های دیجیتال کانن در دو رده کلی دسته‌بندی می‌شوند:

دوربین‌های DSLR این ابرشرکت که با نام اختصاری EOS شناخته می‌شوند

دوربین‌های خانگی و استفاده عمومی که با نام تجاری PowerShot در ابتدای نام آن‌ها شناخته شده هستند.

کسانی که تازه می خواهند عکاسی با دوربین های DSLR ( دوربین های حرفه ای به نسبت کوچک جثه ) را شروع کنند گزینه‌های زیادی در این رده دوربین های کانن ( Canon ) برای انتخاب پیش روی آن هاست؛ اما زمانی که وارد بازار شوید تا اطلاعات بیشتری به دست آورید، بدون شک نام این ۴ اسطوره را بیشتر خواهید شنید:

راهنمای خرید اقساطی انواع محصولات دیجیتال

Canon Eos 200D

Canon Eos 750D

Canon EOS 1300D

Canon Eos 100D

دوربین های عکاسی DSLR کانن

افراد زیادی به شما می گویند DSLR ها قدیمی شده اند و دوربین های بدون آینه در آینده هستند، اما DSLR ها هنوز چیزهای زیادی برای ارائه دارند، از جمله بدنه های کوچک، قابل کنترل، منظره یاب های نوری واضح، عمر باتری عالی و ارزش خوب برای پول.

CANON EOS REBEL SL3 / EOS 250D

Canon Rebel SL2  یا EOS 200D دوربین عکاسی پرفروشی بود. اما جانشین آن Rebel SL3 با نام مستعار ( EOS 250D) از هر نظر باعث بهبود آن می شود. در حقیقت ما معتقدیم که این بهترین دوربین کانن برای مبتدیانی است که می توانید هم اکنون خریداری کنید. سنسور APS-C کانن با رزولوشن 24.1MP کیفیت تصویر عالی و عکسبرداری Live View با صفحه LCD بسیار آسان و بصری ، با فوکوس خودکار بسیار خوب را ارائه می دهد، در واقع می گوییم این یکی از موارد زیر است: فقط DSLR هایی است که ساخت عکس با صفحه به راحتی با دوربین بدون آینه امکان پذیر است. همچنین کانن در ویدئوی 4K ، که در SL2 قبلی وجود نداشت، در یک بدنه DSLR با طراحی ارگونومیک بسته بندی می شود که تقریباً کوچکترین در بازار است.

CANON EOS 90D

90D یک دوربین است که با قیمتی خارق العاده در دسترس است. این ترکیبی از بالاترین وضوح تصویر است که در سنسور APS-C 32.5MP با نرخ فریم پرسرعت 10 فریم در ثانیه دیده می شود و همچنین فیلم با شکوه 4K بدون برش را مدیریت می کند – هیچ یک از محصولاتی که در گذشته باعث آزار دوربین های Canon شده اند. هندلینگ و ارگونومی آن لذت بخشی است ، ما را یادآوری می کند که چرا عکسبرداری روی DSLR یک تجربه لمسی لذت بخش است، و این قیمت برای علاقه مندان با استقبال قیمت در دسترس است – نیازی به ذکر این واقعیت نیست که یک منظره یاب نوری دریافت می کنید، که هنوز هم بسیاری از افراد ترجیح می دهند به منظره یاب های الکترونیکی در دوربین های بدون آینه. اگر کانن به تولید مدل هایی به این خوبی ادامه دهد ، شایعات مربوط به مرگ DSLR بسیار اغراق آمیز خواهد بود.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دوربین عکاسی canon دوربین عکاسی خرید اقساطی دوربین ها حرفه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۲۰۰۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مالیات بر سوداگری و سفته‌بازی فقط یک درصد از افراد جامعه را شامل می‌شود

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس یازدهم با رویکرد انقلاب و بر اساس مصالح قطعی مردم و کشور و بدون توجه به فشارها و تهدیدها، قانون مهم اخذ مالیات بر سوداگری و سفته بازی را دنبال خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، محمد باقر قالیباف در ابتدای جلسه امروز _ یکشنبه ۹ اردیبهشت _ مجلس در نطق پیش از دستور خود با اشاره به فرارسیدن روز شوراها گفت: فرارسیدن نهم اردیبهشت روز شوراها را گرامی می‌دارم و قدردان زحمات عزیزانی هستیم که در شوراهای شهر و روستا مشغول فعالیت هستند. پایه و اساس شورا که مورد تاکید در آموزه‌های دین مبین اسلام و در قانون اساسی است، استفاده از ظرفیت‌های نخبگان محلی برای جلب مشارکت مردم در حل مشکلات است.

وی افزود: شورا در ذات خود به معنای مخالفت با تصدی‌گری، دوری از نگاه بالا به پایین به جوامع محلی و پرهیز از انحصار و قدرت تصمیم‌گیری از یک نقطه است و امیدوارم شوراها بتوانند با اصلاح مداوم خود، مشارکت مردم در حل مشکلات و پیشرفت کشور را که در شعار امسال نیز مورد تاکید رهبر معظم انقلاب قرار گرفته است، تسهیل کنند.

رئیس مجلس در ادامه با تاکید بر اینکه مجلس یازدهم سرانجام اخذ مالیات بر سوداگری و سفته‌بازی را به مراحل پایانی تصویب رسانده و گام بلندی برای هزینه‌دار کردن فعالیت‌های سوداگرانه و دلالی برداشته است، گفت: آنچه که مجلس مصوب کرده و این روزها در حال رفع مشکلات شورای نگهبان بر آن است، اخذ مالیات از سوداگران و دلالان است که در بازارهای چهارگانه دست به احتکار می‌زنند و از عرضه آنها به بازار خودداری می‌کنند تا سودهای بیشتری نصیبشان شود؛ جمعیتی کوچک که منافع شخصی خود را علی رغم ضرر اکثریت ۹۹ درصدی مردم، بدون هیچ هزینه و محدودیتی دنبال می‌کنند و هیچ قانونی تا امروز جلودار آنها نبوده است.

قالیباف تاکید کرد: این قانون فقط یک درصد از افراد جامعه را شامل می‌شود آنها هم کسانی هستند که به قصد دلالی و سوداگری اقدام به خرید و احتمال حجم وسیعی از طلا، ارز، سکه، منزل مسکونی یا خودرو می‌کنند و خود عامل وارد آوردن فشار به زندگی عموم مردم هستند. وقتی یک مجموعه بانکی ۳ هزار واحد مسکونی را ساخته و خالی نگه داشته تا با تورم گران شود یا یک سوداگر اقدام به خرید میلیون‌ها دلار ارز می‌کند و منابع کشور را به قصد سوداگری شخصی کلان حبس می‌کند، باید از طریق مالیات هزینه سوداگری و سفته بازی خود را چه فرد حقیقی باشد و چه حقوقی، پرداخت کند.

وی با بیان اینکه «این مالیات در اصل مالیاتی بر سوداگری و سفته بازی و برای ایجاد آرامش در بازارها و کند کردن تیغ سوداگران است»، اظهار کرد: این قانون به صورت هوشمند و دقیق نوشته شده و به هیچ وجه معاملات طبیعی و نیازهای روزمره مردم را شامل نمی‌شود؛ در مجالس گذشته نیز چنین طرح و لایحه‌ای مطرح بود اما مجلسی شانه زیر بار مسئولیت آن نداده بود.

رئیس قوه مقننه گفت: مجلس یازدهم با رویکرد انقلاب و بر اساس مصالح قطعی مردم و کشور و بدون توجه به فشارها و تهدیدها، این قانون مهم را همانگونه که قبلاً در تابستان ۱۳۹۹ وعده آن را داده بودیم، تصویب کرد و این مصوبه را تا رفع ایرادات شورای نگهبان و تصویب نهایی قانون دنبال خواهد کرد.

کد خبر 748614

دیگر خبرها

  • مالیات بر سوداگری و سفته بازی مشمول مردم نمی شود
  • مالیات بر سوداگری و سفته‌بازی فقط شامل یک درصد از افراد جامعه است
  • قالیباف: مالیات بر سوداگری شامل یک درصد جامعه است
  • مالیات بر سوداگری و سفته‌بازی فقط یک درصد را شامل می‌شود
  • مالیات بر سوداگری و سفته‌بازی فقط یک درصد از افراد جامعه را شامل می‌شود
  • فروش اقساطی خودرو کارکرده؛ رونمایی از تب جدید معاملات خودرویی
  • رونمایی از برات الکترونیک زنجیره تامین مالی
  • طرح ابزار تامین مالی یک پیش‌بینی نوآورانه است
  • برات الکترونیک زنجیره تامین مالی رونمایی شد
  • عکاسی از انبوه عنکبوت‌ها روی مریخ