Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا از روابط عمومی سازمان توسعه تجارت ایران، «حمید زادبوم» با اشاره به آمار ایفای تعهدات ارزی صادرکنندگان افزود: بر اساس آمار و اطلاعات موجود، استان یزد با میانگین ۶۷/۸ درصد بیشترین نسبت ایفای تعهدات را بر اساس میزان رفع تعهدات صادرکنندگان به خود اختصاص داده است.

وی ادامه داد: این عدد بر اساس جمع نسبت ایفای تعهدات ارزی کلیه صادرکنندگان استان و نسبت آن به تعداد صادرکنندگان به دست آمده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت خاطرنشان کرد: میانگین ایفای تعهدات ارزی واحدهای تولیدی استان یزد، ۷۰/۶ و واحدهای غیرتولیدی این استان ۴۸/۲ درصد بوده است.
زادبودم گفت: استان‌های قم، قزوین، تهران، مرکزی و اصفهان نیز بعد از استان یزد، در رتبه‌های بعدی قرار دارند.
وی  با اشاره به پایین بودن میانگین ایفای تعهدات ارزی تعداد زیاد صادرکنندگان فاقد کارت بازرگانی ادامه داد: باوجود ناچیز بودن میزان تعهدات و با توجه به عدم ایفای تعهدات ارزی حاصل از صادرات توسط این گروه از صادرکنندگان، میانگین ایفای تعهدات‌ این گروه کمتر از یک درصد است که این رقم، میانگین کل را هم تحت‌الشعاع قرار داده است.

به گزارش ایرنا، روزگذشته رئیس گروه تنظیم مقررات صادرات و واردات وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: ۳۱ خردادماه آخرین مهلت انجام تعهدات ارزی صادرکنندگانی تعیین شده که کالاهای آنها بصورت ریالی مورد معامله قرار گرفته است.

برچسب‌ها سازمان توسعه تجارت ایران وزارت صنعت معدن و تجارت محمدرضا مودودی قم حمید زادبوم قزوین اصفهان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان توسعه تجارت ایران وزارت صنعت معدن و تجارت محمدرضا مودودی سازمان توسعه تجارت ایران وزارت صنعت معدن و تجارت محمدرضا مودودی قم قزوین اصفهان اخبار کنکور ایفای تعهدات ارزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۲۰۲۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زنگ آغاز پویش ملی دوشنبه‌های ورزش و کار در استان مرکزی نواخته شد

به گزارش خبرگزاری مهر، جمشید امیدی اظهار کرد: اجرای طرح پویش ملی دوشنبه‌های ورزش و کار در راستای توسعه فعالیت بدنی منظم و سبک زندگی فعال کارگران و کارکنان واحدهای تولیدی، صنعتی و خدماتی این استان، دستور کار قرار می‌گیرد.

وی افزود: صدای زنگ آغاز پویش ملی دوشنبه‌های ورزش و کار در سال جاری به صورت رسمی در هفته کار و کارگر فردا (دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ماه) به صورت نمادین در تمامی واحدهای تولیدی و خدماتی مراکز استان‌ها و شهرستان‌ها نواخته شد.

امیدی گفت: در اجرا و برگزاری پویش ملی دوشنبه‌های ورزش و کار، سازمان بسیج کارخانجات با انجمن ورزش‌های همگانی فدراسیون کارگری تعامل و همکاری دارند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی تاکید کرد: پیش‌بینی شده در دوشنبه هر هفته کارگران ساعتی را به صورت ویژه به امر ورزش اختصاص دهند.

کد خبر 6092056

دیگر خبرها

  • موفقیت واحدهای تولیدی در گرو کارگران ماهر و پرتلاش آن است
  • به مناسبت روز جهانی کار و کارگر
  • آخرین وضعیت بارش‌ها تا اردیبهشت ۱۴۰۳ در کشور + آمار استان‌ها کم‌ بارش و پر بارش
  • برترین واحدهای تولیدی استان در جشنواره امتنان معرفی شدند
  • افغانستان در راه رسیدن به خودکفایی
  • زنگ آغاز پویش ملی دوشنبه‌های ورزش و کار در استان مرکزی نواخته شد
  • بیش از ۷۰ درصد جمعیت کردستان از خدمات وزارت کار بهره‌مند هستند
  • حضور نمایندگان ۱۰۰ کشور در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران
  • حضور نماینده ۱۰۰ کشور در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران
  • امکان ایفای تعهدات صادراتی، از طریق بانک سامان