Web Analytics Made Easy - Statcounter

شفیعی از فراخوان رویداد ایده پردازی ویژه انتخابات ۱۴۰۰ ریاست جمهوری به همت کانون فرهنگی هنری «منتظران ظهور» کازرون خبر داد.

«محمدجعفر شفیعی» از فراخوان رویداد ایده پردازی ویژه انتخابات ۱۴۰۰ ریاست جمهوری به همت کانون فرهنگی هنری «منتظران ظهور» کازرون خبر داد و در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیراز گفت: حضور گسترده مردم پای صندوق‌های رای آینده کشور را بیمه خواهد کرد و در حقیقت چشم اندازی را برای ایران اسلامی ترسیم می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کانون فرهنگی هنری «منتظران ظهور» کازرون افزود: مشارکت مردم در انتخابات در واقع می تواند امنیت داخلی کشور را ارتقاء بخشیده و مشروعیت نظام سیاسی را تثبیت نموده و در مقابله با تهدیدات خارجی که امنیت داخلی را به خطر می اندازد، نقطه قوتی محسوب شود.

وی، سخنان اخیر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) درباره انتخابات را فصل الخطاب همه و نقشه راه انتخابات دانست و بیان داشت: معیارهایی را که مقام معظم رهبری برای کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری مطرح کردند، از اهمیت خاصی برخوردار است و در حقیقت رئیس جمهوری که می خواهد کشور را اداره کند، باید چهره ای مردمی و متعلق به مردم باشد.

این مقام مسئول، به فراخوان رویداد ایده پردازی انتخابات ۱۴۰۰ ریاست جمهوری و محورهای پویش اشاره و خاطر نشان کرد: «حضور حداکثری مردم پای صندوق های رأی، چرا و چگونه؟» «شما با چه ایده ای اطرافیان تان را تشویق به شرکت در انتخابات می کنید؟» «چگونه می توانیم مردم را قانع کنیم که در انتخابات مشارکت داشته باشند؟» از محورهای این فراخوان است.

شفیعی تصریح کرد: امید است که بتوانیم در دهه پنجم انقلاب به سمت تشکیل دولت اسلامی که از مطالبات موکد مقام معظم رهبری (مدظله العالی) است حرکت کنیم و این امر مهم به یقین با مشارکت حداکثری مردم در انتخابات محقق خواهد شد.

شفیعی در پایان با بیان اینکه به کاملترین و بهترین ایده ها جوایز نفیسی تعلق خواهد گرفت، یادآور شد: علاقمندان به شرکت در این رویداد تا 18 خردادماه ۱۴۰۰ فرصت دارند ایده‌های خود را به آدرس ایمیل zzp258@gmail.com ارسال کنند. 

پایان پیام/130

منبع: شبستان

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ در شیراز انتخابات ۱۴۰۰ در فارس انتخابات ۱۴۰۰ کازرون کانون های مساجد فارس کانون فرهنگی هنری منتظران ظهور ریاست جمهوری ایده پردازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۲۰۵۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرامیداشت مقام معلمان در پویش #معلم_من

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل؛ جمعی از دانش آموزان و معلمان مدارس اردبیل از امروز به پویش هشتک معلمِ من پیوستند، و با ارسال ویدئو‌های خود به شماره ۰۹۱۰۸۹۳۸۷۱۱ ِ اخبار استان، هفته معلم را گرامی داشتند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • کاندیداتوری عضو شورای نگهبان در انتخابات ریاست جمهوری /صادق زیباکلام برای مصاحبه آمد، زاکانی برای گزارش دادن /خاطرات آیت الله هاشمی
  • گرامیداشت مقام معلمان در پویش #معلم_من
  • لابی‌های سنگین در راهروهای مجلس برای صندلی ریاست
  • شهرستان‌های لرستان میزبان برنامه‌های شاخص شب میلاد امام رضا (ع)
  • سامانه دهک ریاست جمهوری فعال نشده است | مردم از باز کردن لینک ارسالی خودداری کنند
  • بازگشت جوانان به مسجد با میانبر ورزشی یک روحانی
  • مردمی کردن بازسازی عتبات، ایده‌ شهید حاج قاسم سلیمانی بود
  • راهکار ساماندهی وضعیت خودرو از نگاه معاون علمی ریاست جمهوری
  • نخستین جشنواره فیلم دینی رضوان برگزار می‌شود 
  • پنج سناریوی عجیب انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا