Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- افزایش کشفیات نیروی انتظامی نشان دهنده حضور جدی این افراد در صحنه است.

به گزارش خبرگزاری آریا از آبیک صبح امروز جلسه کمیسیون مبارزه با مواد مخدر به ریاست فرماندار آبیک و با حضور مشاور استاندار و دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان قزوین در سالن جلسات فرمانداری آبیک برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شهرام احمدپور فرماندار شهرستان آبیک در این جلسه با تشکر از برنامه های اجرایی کمیسیون شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان آبیک و نگاه ویژه آقای رحمانی به این شهرستان اظهار داشت: یکی از موفقیت های این شهرستان نگاه ویژه دکتر رحمانی در شهرستان آبیک بازدید های دوره ای که از شرکت ها انجام می شود که بسیار قابل توجه است بسیاری از مشکلات شناسایی می شوند.
وی ادامه داد: برخی از افراد در محیط های کارگری به جهت عدم تضمین شغلی نسبت به مطرح کردن بیماری اعتیاد خود امتناع می کند و آن را پنهان می کند.
فرماندار شهرستان آبیک با اشاره به اینکه در زمینه‌ای که بیماری کرونا نیز شاهد وجود این مشکل هستیم و کارگران بیماری خود را پنهان و زمانی که باید در قرنطینه به سر ببرند به سر کار می‌آیند ادامه داد: باید به صاحبان صنایع گوش‌زد شود و اگر فردی برای درمان اقدام می کند نباید برای بازگشت به کار به مشکلی بر بخورد.
این مسئول تصریح کرد: ما در شهرستانی هستیم که معتادین متجاهر در آن بیشتر دیده می‌شود که در این حوزه شهرستان آبیک نسبت به این موضوع آسیب پذیر تر است خوشبختانه بازتاب دستگیری ها در بین مردم بسیار خوشایند است.
احمدپور با تشکر از فعالیت های نیروی انتظامی اضافه کرد: افزایش کشفیات نیروی انتظامی نشان دهنده حضور جدی این افراد در صحنه است.
وی با اشاره به اینکه ما با جرائم مختلفی روبرو هستیم عنوان کرد: متاسفانه عرضه و تقاضا در شهرستان به دلیل شایعاتی مبنی بر تاثیر مصرف مواد مخدر بر روی بیماری کرونا رو به افزایش است.
فرماندار شهرستان آبیک در پایان با اشاره به اینکه امروز قضات به دلیل شروع بیماری کرونا و ظرفیت محدود زندان‌ها دستشان بسته است متذکر شد: کمپ های شهرستان آبیک کمپ های بسیار خوبی هستند باید با همکاری تمام اعضا شاهد کاهش این آسیب در شهرستان باشیم.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: قزوین نیروی انتظامی شهرستان آبیک مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۲۰۸۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۳ قاچاقچی مواد مخدر توسط مرزبانان هنگ تایباد 

به گزارش قدس خراسان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرماندهی مرزبانی استان خراسان رضوی، سرهنگ ستاد محمد محمودی اظهار کرد: در راستای انسداد نوار مرز و جلوگیری از ورود مواد مخدر به کشور و در جهت برخورد قاطع با قاچاقچیان مواد مخدر، مرزبانان هنگ تایباد موفق شدند، مقادیری مواد مخدر از نوع هروئین پودری را کشف کنند. 

فرمانده هنگ مرزی تایباد افزود: در راستای برخورد قاطع با قاچاقچیان مواد مخدر و جلوگیری از ورود مواد افیونی به داخل کشور، مرزبانان هنگ مرزی تایباد در ایست و بازرسی ۱۷ شهریور موفق شدند طی چند عملیات جداگانه تعداد ۲۰۹ بسته مواد آب بندی شده به وزن ۲ کیلو  و ۳۴۴ گرم از نوع هروئین پودری که در معده جاساز شده بود را  از ۳ نفر تبعه افغان کشف کنند.

وی بیان کرد: ضمن قدردانی از تلاش همرزمان خود مبارزه با قاچاق موادمخدر را از اولویت‌های این فرماندهی دانست و افزود: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بدانند، امروز مرزبانان مجاهد بیش از هر زمانی آمادگی و توان پاسخگویی به هر گونه تجاوز و تعرض به خاک میهن عزیزمان را دارند و اجازه انجام اعمال خلاف قانون را به مخلان نظم و امنیت نمی‌دهند. 

دیگر خبرها

  • حمله به مامور نیروی انتظامی ناکام ماند
  • دستگیری قاچاقچی حشیش در تفت
  • دستگیری قاچاقچی با ۲ کیلو و ۳۰۰ گرم تریاک و حشیش در تفت
  • دستگیری ۳ قاچاقچی مواد مخدر توسط مرزبانان هنگ تایباد 
  • مصرف «ماری‌جوانا» در آمریکا هم آزاد می‌شود!
  • تصاویر جاسازی ماهرانه مواد مخدر در یک کامیون
  • کشف ۷۴ کیلوگرم حشیش در آبادان
  • ویدیو/ مصرف «ماری‌جوانا» در آمریکا هم آزاد می‌شود!
  • فیلم| کشف مواد مخدر از زیر شاسی یک کامیون خروجی توسط ماموران گمرک بازرگان!
  • جمع‌آوری ۲۷۶ معتاد متجاهر در کردستان