Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-28@13:16:23 GMT

در هر جای تهران با خدمات کلید سازی سیار

تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۲۰۹۷۹

در هر جای تهران با خدمات کلید سازی سیار

به گزارش خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، زندگی کردن در شهرهای بزرگ و پرجمعیت دغدغه‌های بسیار زیادی به همراه دارد. گاهی کوچک‌ترین مسائل تحت تأثیر شلوغی‌های شهر و مسائل مرتبط با آن قرار گرفته و به معضل بزرگی تبدیل می‌شود. به عنوان مثال ممکن است جمعیت زیاد مانع خدمات‌رسانی سریع و کارآمد به افراد شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروزه برای رفع این مشکلات تدابیر زیادی اندیشیده شده و مجموعه‌های متعددی جهت رفع نیازهای افراد مشغول به فعالیت و خدمات رسانی بیست و چهار ساعته هستند. کلید سازی سیار یکی از این مجموعه‌های خدماتی است که بسیار کارآمد و مهم است. از آنجا که در بسیاری از روزها افراد شهرنشین به دلیل آشفتگی و خستگی ناشی از کار در بین آن همه شلوغی فراموش می‌کنند کلید خود را به همراه ببرند، نقش کلید سازی سیار پررنگ‌تر می‌شود. در ادامه راجع به قفل سازی سیار تهران بیشتر صحبت می‌کنیم تا با خدمات این مجموعه آشنا شوید.

گاهی پیش می‌آید که افراد به دلیل دغدغه‌های بسیاری که دارند دچار حواس پرتی کوتاه مدت شده و فراموش می‌کنند کلید منزل یا محل کار خود را به همراه ببرند. حتی ممکن است اتفاقات دیگری پیش آید که افراد کلید به همراه نداشته باشند مثلاً ممکن است کلید را داخل خانه جا گذاشته و درب را پشت سر خود ببندند. حتی ممکن است سوئیچ و کلید خودرو را داخل ماشین جا بگذارند. در این مواقع استرس و نگرانی به سراغ افراد آمده و آن‌ها را آشفته‌تر می‌کند. بنابراین دست به کارهایی می‌زنند که نه تنها با موفقیت همراه نیست بلکه بر شدت مشکل افزوده و خسارت‌های بیشتری به جای می‌گذارد. در این مواقع حفظ خونسردی و تماس با نزدیک ترین کلید سازی سیار بهترین کار است.

خدمات کلید سازی سیار تهران گذشته از باز کردن یک قفل ساده است. باز کردن قفل درب‌ ضد سرقت، بازکردن قفل‌های خارجی و ایرانی، تعمیر رکلاژ درب ضد سرقت، نصب قفل‌های دیجیتالی هوشمند، تعمیرمغزی قفل و غیره از جمله خدماتی است که این مجموعه به صورت شبانه روزی ارائه می‌دهد. با توجه به گستردگی و بزرگی شهر تهران خدمات رسانی کلید سازی سیار باید به گونه ای انجام شود که افراد کمترین زمان را به بطالت و معطلی سپری کنند. نکته قابل توجه این است که پیرو این موضوع و در راستای تحقق این هدف قفل سازی سیار شبانه روزی شمال تهران آماده ارائه خدمت به ساکنان این مناطق از شهر است. افراد متخصص و مجرب فنی حرفه ای در تهران و همچنین شمال تهران بر اساس منطقه ای که شما در آن ساکن هستید انتخاب شده و در اسرع وقت برای کمک رسانی و خدمت به شما اعزام می‌شوند. خدمات این مجموعه به شرح زیر است:

باز کرون قفل خودرو: ایمنی خودرو مهم‌ترین نکته‌ای است که باید به آن توجه شود تا میزان سرقت خودرو به حداقل برسد. خودروهای امروزی با سیستم قفل مرکزی به ایمنی قابل توجهی رسیده‌اند، سیستم قفل مرکزی مسئولیت مدیریت قفل و بازکردن درب‌های ماشین را به عهده دارد. معمولا در داخل درب خودرو سمت راننده میکروسوئیچ سه پایه تعبیه شده و درون سه درب دیگر نیز سه الکترو موتور قرار گرفته است. هنگامی که واحد کنترل از میکروسوئیچ درب سمت راننده سیگنال دریافت کند،فعال شده و قفل درب‌های دیگر را باز می‌کند.

گاهی ممکن است کلید داخل ماشین جا مانده و وقتی درب خودرو را می بندید، تمام درب‌های خودرو به طور خودکار قفل شوند. تنها راه حتی که در این موارد وجود دارد این است که سیم مفتول مانندی را از لای شیشه به داخل درب راننده هدایت کنید و شاسی قفل را باز بزنید. ممکن است تصور کنید این کار ایمنی ماشین را از بین می‌برد و هر سارقی می‌تواند به این روش درب ماشین را باز کند. در صورتی که چنین نیست و این کار زمانبر است. ضمن اینه تمرکز بالایی می‌طلبد. در این مواقع بهترین راهکار این است که با کلید سازی سیار  تماس گرفته و باز کردن درب خودرو را به کلید ساز سیار متخصص بسپارید.

باز کردن قفل‌ درب های ضد سرقت و قفل‌های الکتریکی: درب‌های ضد سرقت امنیت بسیار بالایی ایجاد می‌کنند.اتصال قفل درب و لولاها به ساختار فلزی درب باعث شده که امکان شکست قفل و یا انداختن اهرم برای باز کردن لولا امکان ناپذیر باشد و یا حداقل کار آسانی نباشد. در نتیجه اگر کلید به همراه نداشته باشید باز کردن این درب‌ها کار ساده‌ای نیست. در این مواقع نگرانی و استرس بیهوده است. اگر چه شما توانایی بازکردن درب ضدسرقت خود را ندارید اما افراد فنی کار مجرب کلید سازی سیار به راحتی می‌توانند درب را برای شما باز کنند.

در رابطه با قفل‌های الکتریکی جالب است بدانید که این قفل‌ها نیاز به کلید ندارند و تنها با وارد کردن رمز به صفحه الکتریکی و یا اثر انگشت و غیره باز می‌شوند. این درب‌ها به صورت خودکار قفل شده و غیر قابل نفوذند. اگر به درستی از این قفل‌ها استفاده کنید، بدون این که به تعمیر نیاز داشته باشند، سال‌ها کار می‌کنند‌ اما در صورت عدم استفاده صحیح خراب شده و باید تعمیر شوند. علاوه بر آن نکته ای در مورد این قفل‌ها مطرح می‌شود، الکتریکی بودن آن‌ها است، یعنی هنگام قطعی برق قفل نیز از کار می‌افتد. با توجه به این موضوع که این درب‌ها بدون رمز باز نمی‌شوند و یا کلید فیزیکی ندارند، هنگام مواجه شدن با این درب‌های بسته در کمال خونسردی با کلیدسازی سیار تماس بگیرید.

تعمیر و تعویض قفل: گاهی افراد هنگام رویارویی با درب‌های بسته از روش‌های پیش پا افتاده‌ای مانند فرو کردن یک شی تیز به زبانه قفل اقدام با باز کردن آن می‌کنند. در این مواقع نه تنها موفق نمی‌شوند بلکه بدتر قفل را خراب می‌کنند. در بعضی موارد نیز افراد ترجیح می‌دهند برای ایمنی بیشتر درب ورودی خود را به قفل‌های هوشمند و ضد سرقت مجهز کنند. برای این منظور می‌توانند از کلید سازی سیار درخواست کمک کنند. تمام این خدمات در حیطه فعالیت قفل ساز سیار است.

چگونه یک کلید سازی سیار معتبر پیدا کنیم.؟

اگر شما ساکن شهر تهران هستید و به یک قفل ساز یا کلید ساز سیار احتیاج دارید می‌توانید به راحتی وارد سایت کلید ساز سیار تهران که در ادامه لینک آن را قرار می‌دهیم شوید و بر اساس منطقه سکونت خود در بین لیست اطلاعات تماس فنی کاران معرفی شده نزدیک‌ترین کلید ساز سیار را پیدا کرده و با وی تماس بگیرید. رضایت و اعتماد مشتری اساسی‌ترین اصلی است که این مجموعه برای تحقق آن تلاش می‌کند. در این راستا تمام افراد متخصص کلید سازی سیار شمال تهران دارای گواهی نامه فنی حرفه ای، کارت ویزیت قفل سازی با نام شرکت و مجوز کار از شرکت هستند و شما به می‌توانید با بررسی کارت‌ها اجازه خدمت رسانی را صادر کنید.

در صورت نیاز بر روی لینک https://tehrankey.com/ کلید سازی سیار در شمال تهران  کلیک کرده، در خواست خود را مطرح کنید و منتظر ارائه خدمات سریع بمانید.

انتهای پیام / 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نبض بازار قیمت بازار کلید سازی سیار شمال تهران درب ها باز کردن ضد سرقت قفل ساز قفل ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۲۰۹۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره مندی افراد کم توان خوزستان از خدمات صندوق بیماران خاص

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، محمدرضا رضایی گفت: افراد کم‌توان یا توان‌خواهان می‌توانند از پوشش بیمه‌ای خدمات توانبخشی متناسب با نوع اختلال عملکردی و یا بیماری خود بهره‌مند شوند که برای بهره‌مندی از این خدمات بیمه سلامت می‌توانند اقدام کنند.

وی افزود: مسیر استفاده از این خدمات بیمه سلامت، پوشش بیمه‌ای خدمات توانبخشی متناسب با نوع اختلال عملکردی است که در این راستا سازمان بهزیستی توانخواهان تحت پوشش خود را براساس شش گروه اختلال عملکردی به سازمان بیمه سلامت ایران معرفی می‌کند.

رضایی ادامه داد: این شش گروه اختلال عملکردی شامل اختلالات کم‌توانی ذهنی، جسمی- حرکتی، روانی، بینایی، شنوایی، صوت و گفتار هستند.

مدیر کل بیمه سلامت خوزستان ادامه داد: پس از معرفی افراد کم‌توان دارای یک یا چند نوع از اختلالات عملکردی از سوی سازمان بهزیستی، این افراد می‌توانند از ۵۹ کد خدمت توانبخشی در حیطه‌های مختلف شامل؛ کاردرمانی، گفتاردرمانی، بینایی سنجی، شنوایی شناسی، ارتوپدی فنی (اعضای مصنوعی) و فیزیوتراپی با پوشش ۷۰ درصدی سازمان بیمه سلامت ایران در کلیه مراکز طرف قرارداد با مالکیت‌های مختلف دولتی، عمومی غیردولتی، خیریه و خصوصی بهره‌مند شوند.  

دیگر خبرها

  • ۱۹ درصد فوتی های سال گذشته در گلستان افراد زیر ۱۸ سال بودند
  • معتادان متجاهر بهبودیافته پاکبان می‌شوند
  • معتادان متجاهر بهبود یافته پاکبان می‌شوند
  • آتش سوزی گسترده در کارخانه مبل سازی مهار شد
  • اجرای طرح افزایش خدمات و ایمن‌سازی بزرگراه‌‌های پایتخت
  • آغاز ثبت نام معتادان بهبود یافته برای شغل پاکبانی | جزییات این طرح چیست؟
  • اجرای طرح افزایش خدمات و ایمن‌سازی بزرگراه‌های پایتخت
  • اجرای طرح افزایش خدمات و ایمن‌سازی بزرگراه‌های پایتخت 
  • ضرب و شتم شدید یک پرستار در بیمارستان چالوس/ پیگیری قضایی در حال انجام است
  • بهره مندی افراد کم توان خوزستان از خدمات صندوق بیماران خاص