Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@19:47:09 GMT

۲۱۶ حلب روغن نباتی قاچاق در شاهین‌دژ کشف شد

تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۲۰۹۹۶

۲۱۶ حلب روغن نباتی قاچاق در شاهین‌دژ کشف شد

سرهنگ مجید عمران زاده روز پنج‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: برابر اخبار واصله مبنی بر اینکه  شخصی به هویت معلوم، اهل و ساکن شهرستان شاهین دژ قصد حمل و توزیع خارج از شبکه یک محموله از روغن نباتی خوراکی را دارد، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی ادامه داد: در این راستا مامورین پلیس اطلاعات ضمن شناسایی و توقیف خودرو مذکور، اقدام به بازرسی از آن کردند که موفق به کشف ۱۷۶ حلب روغن نباتی ۴/۵ کیلویی و ۴۰ حلب روغن ۱۶ کیلویی در مجموع به وزن ۱.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۵ تُن شدند.

فرمانده انتظامی شاهین دژ اظهار داشت: در این راستا یک متهم دستگیر و این خودرو نیز توقیف و با تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضایی شد.

سرهنگ عمران زاده پدیده قاچاق و هرگونه فعالیت‌های اقتصادی غیرقانونی را موجب اخلال در نظام اقتصادی کشور دانست و افزود: برخورد با فرصت‌طلبان و سواستفاده‌کنندگان و مفسدان اقتصادی از اولویت‌های انتظامی است.

شهرستان شاهین‌دژ در ۲۲۵ کیلومتری مرکز استان واقع شده است.

برچسب‌ها آذربایجان غربی فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران روغن خوراکی کالای قاچاق ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز شاهین دژ

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان غربی فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران روغن خوراکی آذربایجان غربی فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران روغن خوراکی کالای قاچاق ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز شاهین دژ اخبار کنکور شاهین دژ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۲۰۹۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف کامیون حامل ۱۲۰ رأس دام قاچاق در زاوه

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، فرمانده انتظامی شهرستان زاوه گفت: ماموران انتظامی ایست و بازرسی محور دولت آباد به باخرز هنگام کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه کامیون حامل بار دام، مشکوک شدند و خودرو را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.   سرهنگ اکبر محمدزاده افزود: مأموران انتظامی در بررسی مدارک راننده و در بازرسی از این کامیون، ۱۲۰ رأس گوسفند قاچاق فاقد هر گونه مجوز حمل را کشف کردند.   وی با بیان اینکه ارزش احشام کشف شده بنا بر نظر کارشناسان حدود ۳۰ میلیارد ریال برآورد شده است، گفت: مأموران یک متهم را پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی کردند.

دیگر خبرها

  • قاچاق چوب در بندر پارسیان
  • کشف قاچاق چوب در پارسیان
  • واژگونی خودرو شوتی حامل سوخت قاچاق، فوت راننده و سرنشین آن را رقم زد
  • واژگونی خودرو شوتی حامل سوخت قاچاق در بندرخمبر
  • از توقیف خودرو ۱۷ میلیارد ریالی قاچاق تا دستگیری عامل آتش سوزی عمدی منزل در فارس
  • توقیف کامیون حامل ۱۲۰ رأس دام قاچاق در زاوه
  • تجهیز نگهبانان دامداری‌ها به وسایل ارتباطی
  • کشف ۱۳ گوسفند قاچاق در خودرو سواری
  • کشف محموله میلیاردی باتری‌های قاچاق در بابل
  • کشف ۲تن شکر قاچاق در رودسر