Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ خالقیان گفت: به مناسبت گرامیداشت این ایام اعزام دوچرخه‌سواران به مرقد امام (ره)از استان سمنان را خواهیم داشت.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری شبستان از سمنان، سرهنگ«علی خالقیان» در جمع خبرنگاران برنامه های گرامیداشت سی و دومین سالگرد رحلت ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) و قیام ۱۵ خرداد را تشریح کردوگفت : به دلیل شیوع ویروس کرونا امسال نیز همچون سال گذشته تجمع و برنامه‌ای در حرم امام (ره)برگزار نخواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون هماهنگ‌کننده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با تأکید براینکه همانند دیگر استان‌های کشور از استان سمنان نیز اعزامی به مرقد امام خمینی (ره) نخواهیم داشت ادامه داد: تمامی برنامه‌های تدارک دیده شده به مناسبت ۱۴و۱۵ خردادماه در سال جاری به دلیل محدودیت‌های کرونایی در کشور و استان در ۲بستر مجازی و واقعی البته با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و در فضای باز برگزار خواهد شد.

 

وی از پیش بینی تهیه و تدارک ۱۲۸ عنوان برنامه مختلف و متنوع به مناسبت ۱۴و۱۵خردادماه خبردادوافزود: برگزاری نشست‌های بصیرتی و تجدید میثاق و عهدی مجدد با آرمان‌های حضرت امام خمینی (ره) و امام خامنه‌ای (مدظله العالی)  از جمله این برنامه ها است.

 

خالقیان برپایی ایستگاه‌های صلواتی، توزیع سبدهای معیشتی بین نیازمندان استان سمنان و همچنین اجرای طرح «نذر خون» را  از دیگر ویژه برنامه‌های این ایام برشمردوافزود: به مناسبت گرامیداشت این ایام اعزام دوچرخه‌سواران به مرقد امام (ره)از استان سمنان را خواهیم داشت.

 

معاون هماهنگ‌کننده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با تأکید براینکه محور برنامه‌های تدارک دیده شده در این ایام مبتنی بر ایجاد بصیرت بیشتر برای حضور مردم در انتخابات و تداوم راهی که حضرت امام خمینی (ره) فرمودند همه باید برای تعیین سرنوشت کشور در انتخابات شرکت کنیم است ادامه داد: امروز تلاش دشمن در عرصه انتخابات تحمیل اراده سیاسی خود و القای آن در ذهن مردم است بنابر این باید حواس‌ها جمع باشد.

 

وی تاکید کرد: حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رأی در روز انتخابات (28 خردادماه) مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی خواهد بود.

پایان پیام/276

منبع: شبستان

کلیدواژه: حضور حداکثری مردم در انتخابات مرقد امام استان سمنان امام خمینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۲۱۰۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورزشگاه امام خمینی اراک در حال بازسازی/ حضور هواداران لغو می شود؟

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال آلومینیوم و پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی روز جمعه ۷ اردیبهشت در ورزشگاه امام خمینی (ره) شهر اراک رو در روی هم قرار می‌گیرند. روز گذشته خبرهایی منتشر شد مبنی بر اینکه حضور هواداران در بازی این بازی ممنوع است که هم سازمان لیگ و هم هیأت فوتبال استان مرکزی این موضوع را تکذیب کردند.

در همین حال محمدرضا غفاری رئیس هیأت فوتبال استان مرکزی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، خبر از تعمیرات و بازسازی در بخش‌هایی از ورزشگاه امام خمینی (ره) را داد. او در این رابطه افزود: با توجه به اینکه پیش بینی می‌شود تا استقبال زیادی از این بازی انجام شود و با توجه به اینکه بخش‌هایی از ورزشگاه امام خمینی شامل نرده‌ها، آبخوری و … در حال بازسازی است، تصمیم نهایی برای حضور هواداران در این بازی فردا پنج‌شنبه ۶ اردیبهشت گرفته می‌شود.

لازم به ذکر است که پرسپولیس و آلومینیوم یک بار و در سال ۱۴۰۱ در جام حذفی به مصاف هم رفته بودند که این بازی در پایان با نتیجه ۳ بر ۲ به سود نماینده استان مرکزی به پایان رسیده بود و بازی روز جمعه، دومین مصاف دو تیم در ادوار رقابت‌های جام حذفی است.

کد خبر 6087333

دیگر خبرها

  • عملیات وعده صادق سیلی محکمی بر چهره رژیم صهیونیستی بود
  • انتقاد تند علم الهدی از تلاش برای بازگرداندن خواننده ها و هنرمندان خارج نشین به ایران /بخاطر جذب حداکثری باید عناصر ناپاک و ضدانقلاب به کشور برگردند؟
  • جنایات رژیم صهیونیستی به مساله اول رسانه‌های جهانی تبدیل شده است
  • اجتماع ۲۰ هزار نفری امام رضایی‌ها در کرج
  • برخی به دنبال فراموش شدن امام خمینی(ره) هستند
  • اظهار امیدواری امام جمعه ورامین برای حضور پرشور مردم در انتخابات
  • دوچرخه سواران قزوینی در اردوی آسیایی
  • ممنوعیت ورود بانوان به ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک
  • اشغالگران به مناسبت عید یهودیان حرم ابراهیمی را بستند
  • ورزشگاه امام خمینی اراک در حال بازسازی/ حضور هواداران لغو می شود؟