Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - سخنگوی سازمان آتش‌نشانی گفت: عملیات اطفا حریق در پالایشگاه ادامه دارد و در حال حاضر بخش زیادی از آتش خاموش شده اما یکی از مخازن همچنان شعله دارد که طبیعی است. - اخبار استانها -

جلال ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در ری، با اشاره به ادامه عملیات اطفا در پالایشگاه اظهار داشت: 10 ایستگاه از سازمان آتش‌نشانی تهران به همراه خودروهای پشتیبانی شامل تانکرهای آب، بالابر، خودروهای حامل کف و دستگاه تنفسی و غیره در محل حاضر هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: 60 دستگاه خودرو و 180 آتش‌نشان در این عملیات اطفای حریق حضور داشتند و بدون وقفه با توجه به حجم آتش به اطفای حریق می‌پردازند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی در ادامه گفت: واحد آتش‌نشانی شرکت نفت، کارشناسان و متخصصان از ساعات اولیه در محل حاضر شدند و واحدهای آتش‌نشانی‌های اطراف و ستاد بحران شهرداری تهران و همچنین عوامل فرمانداری ری زحمات زیادی را متحمل شدند.

ملکی تصریح کرد: راهور با باز نگه‌داشتن مسیر و جایگزین کردن مسیرهای کمکی در دسترسی سریع این تعداد از خودروها مؤثر عمل کردند.

وی با بیان اینکه عملیات اطفا همچنان ادامه دارد گفت: آتش به بخشی از مخزن کناری هم سرایت کرده بوده و دود غلیظی داشت که همه آتش‌نشانان با اتخاذ تصمیمات مناسب عملیات اطفا را از چندین جهت با استفاده از مانیتورینگ اجرایی کردند.

جزئیات آتش‌سوزی در پالایشگاه تهران/ اعزام 6 ایستگاه آتش‌نشانی به محل + تصاویرآتش‌سوزی گسترده در پالایشگاه تهران + فیلم و تصاویر

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی ادامه داد: آب و مواد اطفایی تأمین به‌اندازه کافی می‌شود و خوشبختانه این حادثه تابه‌حال تلفانت جانی نداشته و برخی از همکاران به دلیل ضعف و بی‌حالی به آمبولانس‌ها مراجعه کردند اما مصدوم بدحال یا در اثر سوختگی نداشتیم.

ملکی در پایان خاطرنشان کرد: عملیات اطفا ادامه دارد و در حال حاضر بخش زیادی از آتش خاموش شده اما یکی از مخازن همچنان شعله دارد که طبیعی است زیرا که به دلیل مواد موجود به‌سختی خاموش خواهند شد و عملیات اطفا همچنان تکرار می‌شود و مخازن دیگر نیز سرد می‌شود که از وقوع حادثه بیشتر جلوگیری شود.

انتهای پیام/ ت

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سازمان آتش نشانی عملیات اطفا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۲۱۰۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیل مرگبار کنیا/ جستجو برای یافتن ۹۱ مفقودی همچنان ادامه دارد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، وزارت کشور کنیا اعلام کرد که جستجوی تیم‌های امدادونجات برای یافتن دست کم ۹۱ تن از مفقودشدگان سیل مرگبار اخیر در این کشور، همچنان ادامه دارد.

وزارت کشور کنیا دیروز در گزارش وضعیت از افزایش دست کم ۴۶ نفر به شمار قربانیان سیل ویرانگر این کشور خبر داد. براساس داده‌های دولتی، تاکنون دست کم ۱۶۹ نفر در سراسر کنیا جان خود را از دست داده و بیش از ۱۸۵ هزار نفر نیز بی‌خانمان شده‌اند.

سیل مرگبار در کنیا در حالی رخ داده است که در پی بارندگی شدید در تانزانیا و بروندی، ده‌ها نفر جان باخته و صدها هزار نفر نیز آواره شده‌اند. دانشمندان می‌گویند که تغییرات اقلیمی دلیل این بلایای طبیعی شدید و نسبتاً خارج از کنترل است.

پارسال در پی بارندگی شدید و جاری شدن سیل در کنیا ناشی از پدیده «ال‌نینو»، دست کم ۱۲۰ نفر کشته شدند. این بارش‌ها پس از دهه‌ها خشکسالی که بخش‌های گسترده‌ای از شرق آفریقا را درنوردیده بود، روی داده است.

کد خبر 6093208

دیگر خبرها

  • مهار آتش در آپارتمان چهار طبقه در زاهدان
  • آتش سوزی در مغازه صافکاری در بوکان
  • برخورد ۳ دستگاه خودرو حادثه آفرید
  • شستن دست با ماده مشتعل تینر جان مرد کهنسال مهابادی را گرفت
  • پایان آوار برداری انفجار منزل مسکونی در قوچان 
  • کاخ سفید: همچنان با حمله اسرائیل به رفح مخالفیم
  • سیل مرگبار کنیا/ جستجو برای یافتن ۹۱ مفقودی همچنان ادامه دارد
  • کمبود بیش از ۵هزار شیر هیدرانت آتش‌نشانی در مشهد
  • آتش‌نشانان بوشهری کودک گرفتار در بالابر را نجات دادند
  • مینی پالایشگاه دهدشت اشتغال زایی مستقیم ۳٠٠ نفر را محقق می کند