Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، علی اصغر اصغری معاونت بازرسی نظارت، و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صمت گلستان گفت:در راستای طرح نظارتی پایش بازار وحمایت از حقوق مصرف کنندگان وهمچنین گزارشات واصله مردمی به سامانه ۱۲۴ مبنی بر گرانفروشی شن وماسه و بتن آماده در استان ، بازرسان سازمان صمت از واحد مربوطه بازدید و بازرسی بعمل آوردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد:با توجه به محرز شدن تخلف گرانفروشی، فرم گزارش بازرسی به ارزش ۱۱۲ میلیون ریال برای یک واحد شن وماسه و پرونده آن ،برای سیر مراحل قانونی وصدور حکم نهایی به تعزیرات حکومتی استان ارجاع شد.

اصغری افزود: برای ثبات امنیت اقتصادی و رونق بازار هیچ تعارفی با هر کسی چه متصدی واحد تولیدی، چه واحد اقتصادی وچه واحد صنفی که بخواهد حقوق مصرف کنندگان را رعایت نکند و به قیمت‌های مصوب استانی تمکین نکند، نخواهیم داشت و با قاطعیت برخورد خواهیم کرد.

او در پایان افزود:این بازرسی‌ها با حضور دستگاه‌های نظارتی همکارخصوصا تعزیرات حکومتی وسازمان اطلاعات سپاه استمرار دارند و کسانی که در شرایط تحریمی و شیوع ویروس کرونا قصد اخلال در نظام تولید و توزیع وبازار را داشته باشند، علاوه بر برخورد‌های تعزیری به مراکز قضایی بعنوان اخلال گر در نظم اقتصادی بازار معرفی خواهند شد.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صنعت و معدن شن و ماسه تخلف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۲۱۱۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری متخلفین برداشت غیرمجاز شن و ماسه در منطقه حفاظت شده تالاب نوروزلو

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،موسی جسور افزود: متخلفین برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

جسور با اشاره کاهش تخلف قطع درختان که از عمده‌ترین تخلفات محیط زیستی منطقه بود، گفت: با پیگیری‌ها و انجام گشت‌های مکرر، متخلفین قطع درختان در منطقه حفاظت شده نوروزلو شناسائی، دستگیر و تحویل مقامات قضائی شده اند و با تلاش شبانه روزی یگان حفاظت شهرستان، تخلف چوب بری در منطقه حدود ۹۰ درصد کاهش داشته است.

وی در پایان یادآور شد: قسمتی از منطقه حفاظت شده تالاب نوروزلو با وسعت ۱۱۵۰ هکتار در شهرستان میاندوآب واقع شده و از مناطق چهارگانه با ارزش تنوع زیستی بالا در استان به شمار می‌رود و برابر ضوابط قانونی هرگونه قطع درختان و برداشت مصالح رودخانه‌ای در این محدوده ممنوع بوده و مامورین یگان حفاظت محیط زیست با متخلفین بصورت قاطع و قانونی برخورد می‌کنند.

دیگر خبرها

  • کارگروه مشترک برای آسیب شناسی روند رسیدگی به پرونده‌ها تشکیل شود
  • جریمه ۵ میلیارد ریالی قاچاقچی سوخت در یاسوج
  • ثبت ۵۱۰ فقره پرونده تخلف صنفی در استان سمنان
  • کارخانجات و واحد‌های تولیدی تعطیل و نیمه تعطیل شناسایی شود
  • دستگیری متخلفین برداشت غیرمجاز شن و ماسه در منطقه حفاظت شده تالاب نوروزلو
  • ۵۷ پرونده تعزیراتی برای نانوایان مشهدی تشکیل شد
  • تشکیل ۵۷ پرونده تعزیراتی برای نانوایان مشهدی
  • خواسته‌های بحق جامعه کارگری، تشکیل تشکلات کارگری در واحد‌های تولیدی
  • کمتر از یک درصد خطا در مراجع حل اختلاف استان وجود دارد
  • تصرف و برداشت غیر مجاز بستر رودخانه تا گرانفروشی توسط ماسه شویی‌ها در اهر