Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، فاطمه محمد بیگی روز پنجشنبه درنشست بانوان تمدن ساز افزود:حضرت خدیجه (س) و حضرت زهرا (س) از صدر اسلام تاکنون الگوی بانوان تمدن‌ساز و منشا تربیت دختران هستند، به گونه‌ای که مانند مادرشهید سلیمانی تمدن ساز می‌شوند.
وی اظهار داشت :امروز نقش این زنان بالاتر از نقش بازیگران هالیوودی در جهان است و ما میراث‌دار تمدنی هستیم که همسر امام و مادران شهدا در آن نقش داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نماینده مردم قزوین ، آبیک و البر ز در مجلس شورای اسلامی افزود: در طول هشت دفاع مقدس نوعروسان دامادها را تشیع کردند و امروز هم زنان ما  مدافعان حرم را بر دوش گرفتند، امروز اگر حرف از گام دوم انقلاب می‌زنیم، دختران دهه ۷۰ و ۸۰  خواهند بود که با ترویج سبک ایرانی اسلامی به دنبال تربیت یاران امام زمان (عج) است‌.
وی تصریح کرد: در این میان کمبودهایی وجود دارد که می‌توان به عدم تدوین کتب آموزشی عفاف و حجاب اشاره کرد که هنوز محتواهای آموزشی به طور واقع  در مدارس و دانشگاه ما وجود ندارد.

محمد بیگی اضافه کرد: برخی برنامه‌ریزی‌ها  و کارها باید در گذشته انجام می‌شد که هم اکنون ما داغدار آن هستیم، نمایندگان مجلس اگر قانونگذاری خوبی انجام می‌دادند می‌توانست دهها سال زودتر این برنامه به عرصه ظهور بیاید و  ما امروز شاهد کاهش رشد جمعیت و بسیاری از  مسائل و مشکلات در حوزه زنان  نباشیم .
وی خاطر نشان  کرد: امروز انتظار داریم هویت واقعی به دختران و زنان ایرانی بازگردد و دیگر  از خانه‌دار بودن خود خجالت نکشند.
وی تاکید کرد: متاسفانه امروز با بحرانی مواجه ایم که زن ایرانی فکر می‌کند بهتر است که کار کند تا استقلال مالی داشته باشد  و این مولود اندیشه های ناصوابی است که در میان اندیشه‌های ایرانی و اسلامی در مدل حکومتی برخی از دولتی‌ها گنجانده شد و به اسم راحت زندگی کردن وارد برنامه‌های اجرایی کشور شد .
محمد بیگی افزود: انتظار ما از دولت آینده در حوزه زنان بسیار زیاد است چرا که ما در عرصه بانوان فرهیخته ثروت‌های زیادی داریم، زنانی که فعالیت‌های اجتماعی خوبی در حوزه بانوان دارند و دختران انقلابی و بانوان دانشمند و تحصیل‌کرده ، بانوان محجبه تراز انقلاب به قدری است که می‌توانیم تضمین بدهیم اگر دولت آینده به فکر مسائل زنان و آینده باشد بسیاری از مشکلات خانواده حل می‌شود.
این نماینده مجلس با اشاره به حساسیت  انتخابات پیش رو  تاکید کرد: امروز دختران ما از رییس جمهور آینده انتظار دارند که  هویت دختر ایرانی باز تعریف شود، در حال حاضر دختران ما اساس بی هویتی می‌کنند و دولت آینده برای بازیابی حقیقی باید برنامه داشته باشد.

محمد بیگی با بیان اینکه ، امروز در حوزه فرزندآوری و فرزندپروری زنان ما به کمترین حد خود رسیده و از دولت آینده انتظار داریم که در این زمینه حمایت حداکثری انجام دهد افزود: رئیس جمهور آینده باید اجرای بیمه درمان ناباروری را به طور ویژه در دستور کار قرار دهد و  برای زنان خانه دار تسهیلات ویژه در نظر بگیرد و در عرصه دوره‌های مهارتی همسرداری و  فرزند پروری باید بودجه اختصاص دهد و  دولت انقلابی باید برای دختران و زنان  ۱۵ تا ۴۵ سال که در  پنجره جمعیتی هستند خدمات ویژه در حوزه‌های مختلف ارائه دهد.
این مسوول تاکید کرد: امروز زنان ما با نجابت کامل انتظار دارند فرآیندهای تسهیل ازدواج توسط دولت فراهم و اشتغال و تامین مسکن برای مردان فراهم شود،دختران و پسران در سن ازدواج انتظار اجرای قانون تسهیل ازدواج را از رییس جمهور آینده دارند.

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ نماینده مجلس شورای اسلامی استان قزوین سازمان تبلیغات اسلامی بانوان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ نماینده مجلس شورای اسلامی استان قزوین انتخابات ۱۴۰۰ نماینده مجلس شورای اسلامی استان قزوین سازمان تبلیغات اسلامی بانوان اخبار کنکور دولت آینده محمد بیگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۲۱۵۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی جشن ازدواج ۲۳ پاسدار در سردشت

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،فرمانده سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی شهرستان سردشت دراین مراسم هدف از برپایی جشن ازدواج را هموار کردن زمینه‌ی ازدواج آسان برشمردو گفت: فراهم کردن زمینه ازدواج آسان جوانان علاوه بر کمک خانواده‌ها، نیاز به کمک دستگاه‌های اجرایی دارد.   سرهنگ صمد محمد علیزاده افزود: سیاست گذاری جمعیتی یک موضوع با اهمیت است و اصلاح شیوه عملکرد جمعیتی با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری و باید در دستور کار قرار گیرد.   وی هم چنین گفت: استکبار به دنبال بی هویت کردن زنان و دختران هستندبه زنان و دختران جامعه توصیه می‌کنم که در زندگی با الگو‌هایی مانند حضرت زهرا (س) آشنا شوند و مانند آنان زندگی کنند.    در پایان این جشن خطبه عقد یک زوج جاری شد.

دیگر خبرها

  • پرونده باز بابک زنجانی در افکار عمومی/مهار تورم دغدغه کهنه اقتصاد/ زنان و دختران چگونه قربانی بستر مجازی می‌شوند؟
  • پایان همایش ملی هویت اصلی زنان در آئینه قرآن و حدیث با معرفی مقالات برتر در گرگان
  • مجلس، مقدم‌ترین لبه تماس حاکمیت با مردم است | توجه به تبیین خدمات دولت در مجلس
  • همه دعوتند؛ مراسم «ستاره‌های دختران کُرد زمین» در سنندج
  • نیاز آینده جامعه ما نسل جوان پرجسارت و متعهد است
  • نقش حماسی بانوان در دفاع مطهر بی بدیل است
  • مجلس، مقدم‌ترین لبه تماس حاکمیت با مردم است/ توجه به تبیین خدمات دولت در مجلس
  • زنان عالِم جایگاه ویژه‌ای در خودسازی و جامعه‌پردازی دارند
  • با احداث سد آبریز، زنان و دختران کهگیلویه برای گوجه چینی به دیگر استانها نخواهند رفت
  • برپایی جشن ازدواج ۲۳ پاسدار در سردشت