Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ پاسدار موسی صفی ظهر پنج شنبه در جلسه کمیته رصد فضای مجازی با موضوع انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهرستان اهر بابیان این‌که فعالان رسانه‌ای و فضای مجازی از دیدگاه مقام معظم رهبری در جایگاه افسران جنگ نرم هستند، افزود: در شرایط کنونی اتحاد، همدلی و همکاری صمیمانه کلید حل مشکلات جامعه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه ناحیه اهر گفت: متأسفانه یکسری خلاءهای قانونی در فرآیند انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا وجود دارد که در بُعد صلاحیت‌ها در ادوار مختلف ظاهر می‌شود و این خلاءها مختص شهرستان اهر نیست بلکه از شهرهای مختلف حواشی متعددی دیده می‌شود.

وی بر لزوم تشویق مردم توسط رسانه‌ها برای حضور حداکثری در انتخابات ۲۸ خردادماه تأکید کرد و یادآور شد: عده‌ای فکر می‌کنند اگر مردم را ترغیب به عدم مشارکت در انتخابات کنند تمامی مسائل و مشکلات حل می‌شود، در حالی که نه‌تنها حل نمی‌شود بله سرنوشت‌مان با خلل مواجه خواهد شد لذا از رسانه‌ها می‌خواهیم با معرفی کاندیداها و برنامه‌های آنان، ضمن کمک به انتخاب نامزدهای اصلح؛ مردم را به مشارکت حداکثری در انتخابات و خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان تشویق کنند.

صفی خاطرنشان کرد: برخی‌ها می‌گویند انتخابات ۱۴۰۰ ریاست جمهوری یک‌طرفه است، اگر منصفانه نگاه کنیم در ادوار گذشته نامزدهایی گمنام در انتخابات پیروز میدان رقابت شده بودند که مردم با شناخت در صحنه انتخابات رأی دادند و مقصر شناختن شورای نگهبان اجحاف در حق فقهای شورای نگهبان است.

فرمانده سپاه ناحیه اهر با اشاره به این‌که هر رأی در انتخابات ۱۴۰۰ همانند موشکی است که به قلب دشمنان و بدخواهان ملت ایران اصابت می‌کند، تصریح کرد: تا زمانی که اطلاعی از جزئیات تصمیمات نداشته باشیم نمی‌توان به قطع یقین گفت که شورای نگهبان یک‌طرفه تصمیم گرفته است و این‌که فلان داوطلبان صلاحیت ندارند.

وی بابیان این‌که برخی با استفاده از خون شهدا به مقام و منصب رسیده‌اند و به آن‌ها خیانت می‌کنند، ابراز داشت: آقایانی هستند که خون شهدا را دست‌مایه کرده‌اند و با وجود داشتن مقام و منصب؛ نظام جمهوری اسلامی را زیرسؤال می‌برند.

کد خبر 5227302

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری بررسی صلاحیت انتخابات 1400 سپاه عاشورا انتخابات 1400 ویروس کرونا بوشهر کرمانشاه گرگان آمار کرونا چالش شایستگی اردبیل سیدابراهیم رئیسی اراک مشارکت مردم در انتخابات واکسن کرونا سالروز ارتحال امام خمینی شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۲۱۵۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز نشست خبری تعدادی از کاندایداهای زن تهران در ایسنا

نشست خبری انتخاباتی تعدادی از کاندیداهای زن دومین دوره انتخابات مجلس دوازدهم در محل خبرگزاری دانشجویان ایران برگزار شد.

به گزارش ایسنا، تعدادی از کاندیداهای انتخابات دومین دوره مجلس دوازدهم از حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس با حضور در خبرگزاری دانشجویان ایران در نشست خبری به تشریح برنامه‌های خود پرداختند.

ادامه دارد

دیگر خبرها

  • واکنش چمران به حواشی جلسه قبلی شورای شهر تهران
  • کدهای انتخاباتی کاندیداهای راه یافته به مرحله دوم اعلام شد
  • دیوان بین‌المللی کیفری در جنگ اسرائیل و حماس صلاحیت قضایی ندارد
  • حواشی جلسه بودجه‌ای مجلس؛ مشکل سامانه‌ها بررسی را مختل کرد
  • اصلاح‌طلبان درباره روند بررسی صلاحیت‌ها چه گفتند؟
  • آغاز ضبط مناظره تلویزیونی کاندیداهای حوزه انتخابیه خرم آباد و چگنی
  • شورای ائتلاف کاندیداهای مورد حمایت خود در خرم‌آباد را اعلام کرد
  • علیرضا بیگی: پرونده کاظم صدیقی باید بررسی قضایی شود
  • نشست خبری تعدادی از کاندایداهای زن تهران در ایسنا
  • آغاز نشست خبری تعدادی از کاندایداهای زن تهران در ایسنا