Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-28@04:49:10 GMT

تشریح برنامه ها به مناسبت سالروز رحلت امام(ره)

تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۲۱۶۸۰

تشریح برنامه ها به مناسبت سالروز رحلت امام(ره)

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک محمد گودرزی در نشست هماهنگی برنامه های سی و دومین سالروز رحلت حضرت امام خمینی(رحمه‌الله) و ۱۵ خرداد ماه با اقشار بسیج و نواحی شهرستانی سپاه روح الله اظهار کرد: ایام رحلت بنیان گذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) فرصت ارزشمندی است تا بار دیگر مکتب و راه ایشان را در جامعه و برای جوانان بازخوانی و تبیین کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: برزگترین شاخصه حرکت حضرت امام(ره) خدمت به مردم و مستضعفین بود و مکتب امام(ره) به ما فرهنگ استقلال و ما میتوانیم را یاد داد و در واقع امام خمینی(ره) به ما یاد داد که اگر اراده کنیم و عزم خود را به میدان بیاوریم قطعا موفقیت های بزرگ را کسب می کنیم.

معاون هماهنگ کننده سپاه روح الله استان مرکزی بیان کرد: با توجه به شیوع ویروس منحوس کرونا امسال هم توفیق اعزام زائرین به حرم مطهر حضرت امام(ره) را نداریم که لازم است در راستای تبین اندیشه های آن عزیز سفر کرده از ظرفیت های دیگر با رعایت فاصله گذاری اجتماعی به خوبی استفاده کنیم.

گودرزی ادامه داد: انجام اقدامات موثر، هماهنگ و هدفمند با رویکرد تبلیغاتی و رسانه ای در راستای جریان سازی و آشنایی هرچه بیشتر جوانان و نوجوانان با اندیشه های تمدن ساز حضرت امام(ره) مهم و ضروری است که باید ظرفیت های موجود پای کار بیاید.

وی اضافه کرد: با توجه به تقارن ایام رحلت امام خمینی(ره) و انتخابات ۲۸ خرداد ماه برنامه ها با رویکرد مشارک حداکثری و آگاهانه تهیه شده اند که گفتمان محوری "امام خمینی(ره)،تحول خواه و تحول آفرین" در این راستا دنبال می شود.

معاون هماهنگ کننده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: همچنین گرامیداشت یاد و نام اندیشه های حضرت امام(ره)، بزرگداشت سالروز آغاز رهبری و ولایت حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی) و تبیین نقش بی دلیل معظم له در تداوم خط اصیل و نورانی انقلاب اسلامی و ترویج و تبیین اندیشه های بلند حضرت امام خمینی(ره) با تاکید بر بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و تبیین مشارکت بالا و آگاهانه و انتخاب مطلوب در پرتو گفتمان از مهمترین اهداف برنامه های این ایام است.

گودرزی تصریح کرد: یکی از مهمترین نکاتی که باید در مورد اندیشه و حرکت امام خمینی(ره) به خوبی به آن پرداخته شود مشابهت حرکت امام(ره) با نهضت حسینی است و امام راحا انقلاب اسلامی را با الگو برداری از حرکت عاشورا تشکیل دادند و این باید تبیین شود و مهمترین درس این دو حرکت مهم ایستادگی و مقاومت است.

وی افزود: در راستای گرامیداشت سالروز ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی(ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد دستورالعمل اجرایی برنامه ها به نواحی و اقشار بسیج ارسال شده که هر یک بنا به شرایط و رسالت هایی که دارند برنامه ها را در طی این یک هفته اجرایی خواهند کرد.

معاون هماهنگ کننده سپاه روح الله استان مرکزی تصریح کرد: برگزاری مراسمات در فضای باز، ایستگاه های فرهنگی و سلامت با ارائه خدمات، تولید کلیپ های چند رسانه ای و انتشار در فضای مجازی، برگزاری وبینارهای تخصصی با رویکرد سیره شناسی و تبیین اندیشه امام خمینی(ره)، اجرای برنامه های گرامیداشت در بیت تاریخی امام خمینی(ره) در خمین، تقدیر از نخبگان و اجرای برنامه های کتابخوانی و فرهنگی با بهره گیری از وصیت نامه حضرت امام(ره) از جمله برنامه های مهم در شهرستان ها است.

گودرزی اظهار داشت: همچنین اجرای وبینارهای تخصصی با موضوع تحول خواهی در اندیشه های امامین انقلاب اسلامی با رویکرد انتخابات ریاست جمهوری توسط بسیج اساتید، بهره گیری از ظرفیت های تبلیغی بسیج طلاب در راستای تبیین و ترویج اندیشه امام خمینی(ره)، اجرای برنامه های تبیینی در سامانه شاد توسط بسیج دانش آموزی، اجرای جشنواره های هنری به همت بسیج هنرمندان، برگزاری جشنواره شعر به همت بسیج مداحان، اجرای برنامه های ورزشی با رعایت دستورالعمل ها به همت بسیج ورزشکاران، اجرای برنامه های تبیینی با محوریت ولایت مداری و ولایت پذیری به همت بسیج مساجد و جامعه زنان، ادامه طرح شهید سلیمانی و مشارکت در واکسیناسیون به همت بسیج جامعه پزشکی و فعالیت در فضای مجازی از جمله برنامه های مهم اقشار بسیج در استان مرکزی است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: امام خمینی امام انقلاب اسلامی انتخابات ریاست جمهوری اجرای برنامه حضرت امام خمینی انقلاب اسلامی سپاه روح الله امام خمینی ره حضرت امام ره استان مرکزی همت بسیج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۲۱۶۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهره‌هایی که در مراسم تشییع عروس امام خمینی(ره) در قم حضور داشتند | عکس

به گزارش همشهری آنلاین، پیکر همسر شهید آیت‌الله سید مصطفی خمینی و عروس امام(ره) شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ با حضور چهره‌های سیاسی و برخی از مردم از مسجد نو به سمت حرم حضرت معصومه(س) تشییع و بعد از اقامه نماز به امامت آیت‌الله جعفر سبحانی، در مقبره شیخ فضل‌الله نوری به خاک سپرده شد.

تشییع پیکر همسر شهید آیت‌الله سید مصطفی خمینی تشییع پیکر همسر شهید آیت‌الله سید مصطفی خمینی تشییع پیکر همسر شهید آیت‌الله سید مصطفی خمینی تشییع پیکر همسر شهید آیت‌الله سید مصطفی خمینی تشییع پیکر همسر شهید آیت‌الله سید مصطفی خمینی تشییع پیکر همسر شهید آیت‌الله سید مصطفی خمینی تشییع پیکر همسر شهید آیت‌الله سید مصطفی خمینی تشییع پیکر همسر شهید آیت‌الله سید مصطفی خمینی تشییع پیکر همسر شهید آیت‌الله سید مصطفی خمینی تشییع پیکر همسر شهید آیت‌الله سید مصطفی خمینی تشییع پیکر همسر شهید آیت‌الله سید مصطفی خمینی تشییع پیکر همسر شهید آیت‌الله سید مصطفی خمینی تشییع پیکر همسر شهید آیت‌الله سید مصطفی خمینی تشییع پیکر همسر شهید آیت‌الله سید مصطفی خمینی تشییع پیکر همسر شهید آیت‌الله سید مصطفی خمینی تشییع پیکر همسر شهید آیت‌الله سید مصطفی خمینی تشییع پیکر همسر شهید آیت‌الله سید مصطفی خمینی تشییع پیکر همسر شهید آیت‌الله سید مصطفی خمینی کد خبر 847487 منبع: فارس برچسب‌ها سید حسن خمینی امام خمینی حسن خمینی خبر ویژه حضرت معصومه (س) حرم حضرت معصومه (س) استان قم

دیگر خبرها

  • مهم‌ترین مانع اجرای عدالت، دنیاطلبی و دنیاگرایی است
  • اجرای بیش از ۵۰ ویژه برنامه هفته عقیدتی سیاسی در آستارا
  • چهره‌هایی که در مراسم تشییع عروس امام خمینی(ره) در قم حضور داشتند | عکس
  • پشتیبانی ۲۱ میلیارد تومانی از طرح دیمزارها در سال ۱۴۰۳
  • ‌همسر شهید ‌مصطفی خمینی در قم تشییع شد
  • پیام های تسلیت در پی درگذشت همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی
  • اجرای بیش از ۱۰۰ برنامه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در کازرون
  • نوه امام خمینی: اندیشه‌های امام به‌طور هدفمند تحریف می‌شود
  • نوه امام خمینی: اندیشه‌های امام به‌طور هدفمند تحریف می‌شود /یک مورخ باید شجاع باشد و از پروپاگاندای رسانه‌ای نترسد
  • برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی سپاه در کردستان تشریح شد