Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-03@02:53:48 GMT

رسمی: لوکاس واسکز قرارداد خود با رئال را تمدید کرد

تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۲۱۸۵۵

رسمی: لوکاس واسکز قرارداد خود با رئال را تمدید کرد

رئال مادرید رسما قرارداد خود با لوکاس واسکز را برای سه فصل دیگر تمدید کرد.

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید رسما اعلام کرد که قرارداد خود با لوکاس واسکز را تا سال 2024 تمدید کرده است و به این ترتیب به گمانه زنی ها پیرامون آینده این بازیکن که در ماه های اخیر شدت گرفته بود، پایان داد.

به این ترتیب رئالی ها ادامه همکاری با بازیکنی را تضمین کردند که بیش از هر چیز به دلیل تطبیق پذیری بالا و توانایی بازی در پست های مختلف از جناح راست، شناخته می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این خصوصیت ارزشمند واسکز فصل گذشته و پس از مصدومیت دنی کارواخال و نمایش بی ثبات اوردیوزولا فرصت نمود پیدا کرد و واسکز تبدیل به اولین و تنها گزینه بازی در پست دفاع راست رئال مادرید شد.

 

 

زیدان در فصل گذشته رو به استفاده از واسکز آورد که به عنوان یک وینگر آموزش دیده بود تا شاید او بتواند در این پست به کمک رئالی ها بیاید. و عملکرد او خیره کننده بود تا جایی که تبدیل به یکی از بازیکنان کلیدی در رئال مادرید، هم در لالیگا و هم در چمپیونزلیگ شد.

فصل اما برای لوکاس واسکز در ال کلاسیکو و با مصدومیت شدید زانو در برخورد با بوسکتس به پایان رسید. پس از مصدومیت واسکز برابر بارسلونا، مادرید در پیشنهاد خود به این بازیکن تجدید نظر کرد و مبلغ قرارداد را بالاتر برد تا بتواند با دیگر پیشنهاداتی که این بازیکن از تیم های خارج از اسپانیا از جمله بایرن مونیخ داشت، رقابت کند.

پیشنهاد جدید رئال مادرید به انتظارات واسکز نزدیک تر بود و این بازیکن که همواره ادامه بازی برای رئال مادرید را اولویت خود می دانست، با وجود اینکه پیشنهاداتی بهتر از دیگر تیم ها داشت، تصمیم به تمدید قرارداد با سپیدپوشان مادرید گرفت.

رئال مادرید لوکاس واسکز

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: رئال مادرید لوکاس واسکز لوکاس واسکز رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۲۱۸۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب رسمی رئال مادرید در برابر بایرن مونیخ اعلام شد

tags # رئال مادرید ، بایرن مونیخ ، لیگ قهرمانان اروپا سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ اطلاعاتی جالب درباره زندگی انسان در کره ماه؛ از قیمت زمین تا وام مسکن در ماه! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • آدریان رابیو با یوونتوس تمدید می‌کند یا به عنوان بازیکن آزاد جدا می‌شود؟
  • رئال مادرید قرارداد پسر مارسلو را تمدید کرد
  • تمدید با پسر مارسلو: رئال آینده را بیمه کرد (عکس)
  • بایرن ستاره مورد علاقه رئال را از دست نمی‌دهد!
  • انزو، پسر مارسلو قراردادش را با رئال مادرید تمدید کرد / عکس
  • آغاز رسمی مذاکرات پرسپولیس با 10 بازیکن
  • زمان اعلام رسمی تمدید قرارداد تونی کروس مشخص شد
  • ترکیب رسمی بایرن مونیخ در برابر رئال مادرید اعلام شد
  • ترکیب رسمی رئال مادرید در برابر بایرن مونیخ اعلام شد
  • یازده وایکینگ کارلو آنچلوتی در جهنم آلیانز