Web Analytics Made Easy - Statcounter

متینیان گفت: تا پایان سال جاری تمام روستاهای رامهرمز و رامشیر که تاکنون از نعمت گاز برخوردار نبودند، گارزسانی می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «ابراهیم متینیان» شب گذشته در نشست خبری مجمع نمایندگان خوزستان با اصحاب رسانه که در سالن اجتماعات اتاق بازرگانی اهواز برگزار شد اظهار کرد: با توجه به شناختی که نسبت به حوزه انتخابیه خود داشتم، در ظرفیت های نفت، کشاورزی و گردشگری سعی کردیم اقداماتی انجام دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در مجلس شورای اسلامی افزود: در این یک سال، در بحث نفت چند پروژه مهم را برای شروع، هماهنگ کردیم که یکی از آنها پتروپالایشگاه ابوالفارس است که با خوراک ۵۰ هزار بشکه ای در روز آغاز شد و تجهیز کارگاه آن نیز صورت گرفت.

 

وی با بیان اینکه توسعه و نگهداشت مارون نیز در رامشیر اتفاق افتاد تصریح کرد: طی بازدید هفته گذشته، تقریبا ۳۸۴ نفر اشتغال زایی به وجود آورده است، خوراک دومِ پالایشگاه دوم را هم گرفته ایم و فعلا به دنبال جذب سرمایه‌گذار برای راه اندازی این پالایشگاه هستیم.

 

متینیان با اشاره به اقدامات زیاد صورت گرفته در بحث کشاورزی اضافه کرد: تقویت طرح های اشتغال زایی مانند گلخانه ها و باغات و همچنین زهکشی از جمله اقدامات است و در سایر صنایع نیز سیکل ترکیبی که کلنگ آن سال های گذشته زده شد، اکنون در جریان است.

 

متینیان خاطر نشان کرد: چنین برنامه هایی اشتغال خوبی هم در بردارد و قرار است پیش از انتخابات کلنگ ۲ شاخه فولاد در شهرک صنعتی مربچه به زمین زده شود.

 

وی با بیان اینکه در بحث بهداشت و درمان نیز کارهایی صورت گرفت و کارهایی هم بر زمین ماند ابراز کرد: برای اخذ مجوز یک بیمارستان ۸۴ تختخوابی در شهرستان، در حال جانمایی هستیم، همچنین ساخت درمانگاه تخصصی رامشیر هم در محل جانمایی قرار دارد.

 

نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه تاکنون ۲۰ مدرسه را کلنگ زنی کردیم و اکنون در حال احداث هستند عنوان کرد: تجهیز مدارس و جذب نیروی حق التدریسی از دیگر اقدامات انجام شده در بحث آموزش و پرورش است؛ همچنین بهسازی و آسفالت ۷۷ روستا در رامشیر و ۴۴ روستا در رامهرمز مدنظر است که در مرحله مناقصه هستند.

 

وی با اشاره به روستاهایی که از اول انقلاب تاکنون آب نداشتند اذعان کرد: به برخی از این روستاها آب رسانی شد و  چند طرح آب رسانی هم در آستانه کلنگ زنی هستند.

 

متینیان با بیان اینکه در بحث جاده ها هم کارهایی انجام شده تاکید کرد: یکی از مشکلات مهم شهرستان رامهرمز، جاده ترانزیتی رامهرمز به رامشیر بود که در بودجه امسال آورده شده است و امروز پنجشنبه با حضور معاون وزیر کلنگ زنی می شود.

 

وی یاد آور شد: جاده های روستایی نیز قرار است، ۶۰ کیلومتر آسفالت شوند همچنین در خصوص گاز رسانی هم این امید را به حوزه انتخابیه خودم خواهم داد که تا پایان سال ۱۴۰۰ به تمام روستاهایی که تاکنون از نعمت گاز برخوردار نبودند، گارزسانی می‌شود.

 

پایان پیام/679

منبع: شبستان

کلیدواژه: ابراهیم متینیان رامهرمز و رامشیر مجمع نمایندگان خوزستان رامهرمز و رامشیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۲۱۸۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | سرقت عجیب گل رز از باغچه توسط دو پیرمرد پرایدسوار با بیل و کلنگ!

261 33

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903220

دیگر خبرها

  • «رامهرمز» ظرفیت مناسبی برای تولیدات پایین دستی پتروشیمی دارد
  • آلونسو: می‌خواهیم فصل را بدون باخت تمام کنیم
  • آمادگی هر دو حوزه انتخابیه خوزستان برای برگزاری انتخابات
  • آماده برگزاری دور دوم انتخابات در خوزستان هستیم
  • ببینید | سرقت عجیب گل رز از باغچه توسط دو پیرمرد پرایدسوار با بیل و کلنگ!
  • کلنگ زنی احداث سالن چند منظوره ورزشی در روستای سنگان اشنویه
  • دوران رویس و دورتموند باید در فینال ومبلی تمام شود!
  • واکنش رونالدو پس از ثبت رکورد جدید
  • رونالدو:‌ رکوردها به دنبال من هستند
  • امام جعفر صادق(ع) بر تمام امت اسلامی حق دارند