Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

حسن روشن در خصوص شرایط تیم ملی فوتبال در مقدماتی جام جهانی اظهار داشت:

پس از جنجال‌هایی که در زمان کی‌روش داشتیم حالا با سرمربی جدید به آرامشی نسبی رسیده‌ایم. شرایط خوبی داریم، بچه‌ها غیرتی هستند و من به صعود خوشبینم. این خوب است که بازی اول ما با هنگ‌کنگ است و بچه‌ها می‌توانند مانند یک بازی تدارکاتی در این دیدار با هم هماهنگ شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در خصوص سرمربی تیم ملی گفت:

کی‌روش فقط اسم بزرگ داشت و با اسمش به ایران آمد، اما هیچ چیزی برای فوتبال ما به جا نگذاشت. حشمت مهاجرانی زمانی‌ که از دو قاره یک تیم به جام جهانی می‌رفت ایران را مسافر آرژانتین کرد، سال ۹۸ هم شرایط خیلی سخت بود. مربیان کروات همگی در یک سطح هستند و برتری خاصی نسبت به ایرانی‌ها ندارند. امیدوارم اسکوچیچ بتواند میراثی خوب برای تیم ملی بر جای بگذارد. مرحوم رایکوف همیشه می‌گفت «مربی خوب کسی است که تیم خوبی برای مربی بعدی به جای بگذارد.» اکنون وحید هاشمیان و کریم باقری را در تیم ملی داریم که می‌توانند سرمایه‌های آینده فوتبال ما باشند.

وی افزود:

تیمی آرام و منظم با مهره‌های خوب داریم. ما بیشتر به شخصیتی مثل مهاجرانی نیاز داریم که مدیر باشد و تیم را مدیریت کند وگرنه همه بازیکنان تیم ملی برترین‌های ایران و باشگاه خودشان هستند. وحید و کریم شخصیت‌های تاثیرگذار و بزرگی هستند که می‌توانند کمک زیادی به تیم ملی کنند.

مهاجم اسبق تیم ملی در خصوص مهدی قایدی و شانس او برای بازی در ترکیب ثابت تیم ملی عنوان کرد:

قایدی در حضور سردار و طارمی شانسی برای فیکس بازی کردن نخواهد داشت و می‌تواند تعویضی خوبی باشد. این دو مهاجم کلاس بالایی دارند و از نظر فنی و فیزیکی بسیار قوی هستند. قایدی باید از تجربه سردار و طارمی استفاده کند و خوشحال باشد مهاجم رزرو آنهاست.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تیم ملی مهدی قایدی استقلال پرسپولیس تیم ملی حسن روشن سردار آزمون مهدی طارمی مهدی قایدی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۲۱۹۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر خوش به پرسپولیسی‌ها در آستانه بازی با سپاهان

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ امید عالیشاه کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس می‌تواند تیمش را در بازی حساس با سپاهان همراهی کند. این بازیکن در بازی مقابل صنعت نفت آبادان دچار مصدومیت شد، ولی بعد از انجام مراحل درمانی، حالا به شرایط بازی رسیده است.

به گزارش تسنیم، عالیشاه از لحاظ پزشکی مشکلی برای بازی فردا با سپاهان ندارد، ولی اینکه او برای این بازی در لیست پرسپولیس قرار بگیرد یا نه، به تصمیم اوسمار لوس ویرا سرمربی برزیلی پرسپولیس مربوط می‌شود.

دیدار پرسپولیس - سپاهان اصفهان در چارچوب هفته بیست‌وپنجم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور از ساعت 19:30 فردا (چهارشنبه) در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901423

دیگر خبرها

  • باانگیزه‌ترین پرسپولیسی در تقابل با سپاهان
  • تهدید عجیب سرمربی استقلال خوزستان؛ فردا نتیجه نگیریم طوفان به پا می‌کنم!
  • انتقاد شدید پیشکسوت استقلال از تغییر نام این باشگاه
  • تمرین شاداب پرسپولیسی‌ها پیش از دیدار با سپاهان 
  • عبداللهی: قهرمانی استقلال مهم‌تر از سبک بازی‌اش است
  • خبر خوش به پرسپولیسی‌ها در آستانه بازی با سپاهان
  • خبری عجیب برای الهلالی‌ها درمورد آقای گل
  • عکس| کری خوانی عجیب امید نورافکن برای پرسپولیسی‌ها؟
  • علی موسوی، پیشکسوت استقلال: وجود VAR در هفته‌های پایانی الزامی است / استقلال باید تا دقیقه ۹۰ متمرکز باشد
  • پیشکسوت فوتبال سپاهان: کمیته داوران یک داور باکیفیت برای دیدار با پرسپولیس انتخاب کند