Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-01@07:38:05 GMT

انتقاد ساوت‌گیت از هواداران انگلیسی

تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۲۱۹۸۳

انتقاد ساوت‌گیت از هواداران انگلیسی

بازیکنان تیم ملی انگلیس در اعتراض به نژادپرستی روز گذشته در دیدار دوستانه برابر اتریش پیش از شروع بازی زانو زدند، اما برخی هواداران انگلیسی حاضر در ورزشگاه آنها را هو کردند!

به گزارش "ورزش سه"، گرت ساوت گیت، سمربی تیم ملی انگلیس، معتقد است که برخی از هواداران پیامی که پشت زانو زدن بازیکنان در اعتراض به نژادپرستی هست را متوجه نشده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازیکنان انگلیس  و اتریش روز گذشته پیش از آغاز دیدار دوستانه خود در اعتراض به نژادپرستی زانو زدند اما این حرکت با استقبال از سوی هواداران حاضر در ورزشگاه رو به رو نشد و در اتفاقی باورنکردنی برخی از حاضران در ورزشگاه حتی بازیکنان تیم ملی انگلیس و تیم میهمان را هو کردند.

پس از اینکه بازیکنان تیم ملی انگلیس پس از پخش سرود ملی در ورزشگاه ریورساید میدلزبرو، محل برگزاری دیدار دوستانه با اتریش، زانو زدند، به وضوح صدای هو کردن تماشاگران انگلیسی به گوش می رسید. این نخستین باری بود که بازیکنان تیم ملی انگلیس در اعتراض به نژادپرستی پیش از آغاز یک بازی زانو می زدند.

 

 

البته هو کردن عده ای از حاضران در ورزشگاه خیلی زود در غریو تشویق نزدیک به هفت هزار هوادار حاضر در ورزشگاه ریورساید گم شد. بازیکنان تیم ملی انگلیس امیدوارند که از هواداران انگلیسی در طول برگزاری مسابقات یورو چنین عکس العملی را نبینند.

بازیکنان قبل از شروع بازی در حمایت از مبارزه با بی عدالتی نژادی زانو زده اند اما سرمربی انگلیس گفت که برخی از هواداران این موضع را "موضعی سیاسی" می دانند و با آن موافق نیستند.

 

 

ساوت گیت احساس می کند که ممکن است این هو کردن را با انتقاد از بازیکنان و یا پیام ضد نژادپرستی که قصد انتقال آن را دارند اشتباه گرفت.

ساوت‌گیت در پاسخ به عکس العمل بخش بزرگی از هواداران حاضر در ورزشگاه و هو شدن بازیکنان انگلیس هنگام زانو زدن، گفت: "من هم شنیدم. به نمایندگی از بازیکنان سیاهپوست‌مان می گویم که این چیزی نیست که ما بخواهیم بشنویم چرا که این حرکت مثل انتقاد از آنها به نظر می رسد.

به نظرم ما در موقعیتی هستیم که بعضی از مردم فکر می کنند این یک موضع‌گیری سیاسی است و با آن موافق نیستند.

بازیکنان به دلایل سیاسی این کار را نمی کنند. ما از یکدیگر حمایت می کنیم."

 

 

صدای هو کردن و جنجال های اولیه با حمایت گسترده و غریو تشویق دیگر حاضران در ورزشگاه پشت سر گذاشته شد، اما با توجه به اینکه دیگر استادیوم های انگلیس از زمان بازگشت هواداران شاهد واکنش های مشابهی بوده اند، ساوت گیت می خواست تا معنای این پیام را بار دیگر به روشنی بیان کند.

ساوت گیت افزود: "من خیلی خوشحال شدم که آن سر و صداهای اولیه با تشویق اکثریت جمعیت حاضر ساکت شد اما نمی توانیم این حقیقت را کتمان کنیم که این اتفاق رخ داد.

من فکر می کنم مهمترین چیزی که بازیکنان ما باید بدانند این است که همه هم تیمی هایشان، همه کادرفنی کاملاً از آنها پشتیبانی می کنند.

به نظر من اکثر مردم این پیام را درک می کنند، بعضی از افراد پیام را کاملاً درک نمی کنند و فکر می کنم در حال حاضر شاهد چنین موضوعی در تعدادی از زمین های فوتبال هستیم."

 

 

همچنین جک گریلیش، هافبک تیم ملی انگلیس، ضمن ابراز اینکه هیچ یک از بازیکنان از این واکنش خوشحال نیستند، گفت: "من فکر می کنم در چند روز آینده در مورد این موضوع صحبت شود.

این چیزی است که ما به طور کلی در فوتبال و به خصوص در بازی هایمان نمی خواهیم."

تیم ملی انگلیس گرت ساوت گیت (سرمربی)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم ملی انگلیس گرت ساوت گیت سرمربی بازیکنان تیم ملی انگلیس اعتراض به نژادپرستی حاضر در ورزشگاه ساوت گیت هو کردن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۲۱۹۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدای داور روی آنتن تلویزیون؛ هاوارب وب برای شفافیت VAR وارد عمل شد

از فصل آینده بیننده‌های تلویزیونی و هواداران داخل ورزشگاه مستقیما با صدای داور در جریان علت تغییر تصمیم او قرار می‌گیرند. 

طرفداری | با تلاش هاوارد وب، ایده اعلام علت تغییر تصمیم داوران بازی به صورت رسمی در ورزشگاه اعلام می‌شود. 

به گزارش ESPN؛ در تلاشی برای بهبود ارتباط با هواداران، هاوارد وب، رئیس کمیته داوان لیگ برتر، اعلام کرده است که داوران به زودی می‌توانند پس از مراجعه به مانیتور VAR، دلایل تغییر تصمیمات خود را برای تماشاگران حاضر در ورزشگاه و بینندگان تلویزیونی اعلام کنند. توضیحات فقط در مواقعی ارائه می‌شود که داور به مانیتور کنار زمین مراجعه کند و شامل بررسی‌های VAR که منجر به تغییر تصمیم داور در زمین نمی‌شوند، نخواهد بود. وب امیدوار است این اقدام به هواداران در درک روند VAR کمک کند و شفافیت بیشتری را به همراه داشته باشد. IFAB که قوانین فوتبال را تعیین می‌کند، سال گذشته یک دوره آزمایشی 12 ماهه موفق را در تورنمنت‌های بین‌المللی، از جمله جام جهانی زنان، آغاز کرد و در نوامبر آن را به قوانین فوتبال اضافه کرد تا به تمام لیگ‌ها اجازه دهد از این روش استفاده کنند.

پخش زنده صدای داور پس از بررسی VAR برای حاضرین در ورزشگاه در جام باشگاه های جهان / فیلم

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • فیلم/ سنگ‌ِتمام هواداران سلتیک انگلیس برای فلسطین
  • لحظه اصابت پهپاد انتحاری ارتش یمن به کشتی اسرائیلی+ فیلم/ مخالفت وزیرخارجه انگلیس به تروریستی اعلام کردن سپاه/ هشدار مهم انصارالله به آمریکا درباره حمله به یمن/ حمله جنگنده‌های آمریکایی و انگلیسی به یمن
  • هشدار ستاره انگلیسی: حرف از خداحافظی نزنید
  • علی عسگری: پرسپولیس با بردن سپاهان قهرمانی اش را قطعی می کند/ هواداران باید جو ورزشگاه را به سود سرخپوشان رقم بزنند
  • صدای داور روی آنتن تلویزیون؛ هاوارب وب برای شفافیت VAR وارد عمل شد
  • غوغای هواداران فلسطین در باشگاه سلتیک انگلیس | ویدئو
  • تورم بیشتر برای انگلیسی‌ها در سایه کنترل‌های جدید برگزیتی
  • فیلم| در ورزشگاه سلتیک انگلیس غوغا شد/ حمیات باورنکردنی هواداران تیم سلتیک از فلسطین
  • آتش گرفتن بخشی از سکو های هواداران فنرباحچه در ورزشگاه / فیلم
  • وحید شمسایی: هواداران ورزشگاه را پر می کنند و نباید فرصت قهرمانی را از دست بدهیم!