Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایرنا، سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری تهران بزرگ اعلام کرد: ماموران گشت انتظامی کلانتری ۱۴۰ "باغ فیض"، با مشاهده ۲ راکب موتور سیکلت در حین سرقت گوشی موبایل از یک شهروند بلافاصله برای دستگیری وارد عمل شدند و متهمان بی‌توجه به دستور ایست پلیس به مسیر فرار خود ادامه دادند.

سرهنگ "ضرغام آذین " افزود: سارقان به دلیلی شلوغی خیابان موفق به فرار نشده و در این مرحله برای فرار به سمت ماموران حمله می‌کنند و در این درگیری ترک‌نشین موتورسیکلت با ضربات سرنیزه مامور پلیس را از ناحیه دست، شکم و پا مورد هدف قرار داده که در ادامه ماموران پلیس با استفاده از فنون رزمی ۲ زورگیر را زمین‌گیر و دستگیر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی تصریح کرد: متهمان پس از انتقال به کلانتری مذکور، در بازجویی‌ها به سرقت و ضرب و شتم مامور پلیس صراحتاً اعتراف کردند.

به گفته این مقام انتظامی، مامور پلیس که در این عملیات به شدت آسیب و زخمی شده برای درمان به بیمارستان منتقل شده و متهمان برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

دستگیری شرور چاقوکش پس از قدرت‌نمایی در شهرک "گلستان"

رئیس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ بیان داشت: اواخر هفته گذشته عربده‌کشی با سلاح سرد توسط یک شرور و تخریب ۱۰ دستگاه خودرو سواری در محدوده شهرک "گلستان" به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام شد و بلافاصله ماموران انتظامی پایگاه دوم پلیس امنیت عمومی تهران به محل مورد نظر اعزام شدند.

سردار "علی ذوالقدری" ادامه داد: پس از آن‌که ماموران در صحنه جرم، مشاهده کردند متهم پس از تخریب خودرو‌ها و عربده‌کشی از محل متواری شده است، مخفیگاه وی در محدوده "شهرک غرب " شناسایی و متهم پس از دستگیری به بزه انتسابی اعتراف کرد.

این مقام انتظامی با اشاره به معرفی متهم به مرجع قضائی خاطرنشان کرد: کارشناسان ارزش ریالی میزان خسارت وارده به خودرو‌های شهروندان را ۵۰۰ میلیون تومان برآورد کردند.

جعل "نماد اعتماد" برای جلب "اعتماد"؛ حقه کلاهبردار سایبری پایتخت

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات تهران بزرگ اظهار داشت: تعدادی از شهروندان با مراجعه به پلیس فتا تهران مدعی شدند برای خرید تجهیزات دیجیتالی در فضای مجازی از یک سایت فروش آنلاین که "نماد اعتماد الکترونیک" نیز داشت اقدام کردند، ولی پس از انجام فرآیند خرید و واریز وجه کالایی دریافت نکرده و متوجه کلاهبرداری شدند.

سرهنگ "داود معظمی گودرزی" با اشاره به تجمیع پرونده‌های مشابه، ابراز داشت: کارشناسان در بررسی‌های اولیه متوجه شدن که نماد اعتماد بارگذاری شده در سایت فروشگاه، جعلی بوده و متهم برای جلب اعتماد کاربران فضای مجازی از نماد اعتماد جعلی استفاده کرده است.

به گفته وی، هویت واقعی و مخفیگاه متهم در یکی از مناطق شرقی تهران بزرگ شناسایی و متهم در مخفیگاهش پس از هماهنگی‌های قضائی دستگیر شد.

این مقام سایبری خاطرنشان کرد: متهم در پلیس فتا به ۶ فقره کلاهبرداری به همین شیوه اقرار و کارشناسان ارزش ریالی کلاهبرداری شده را ۱۰۰ میلیون تومان اقرار کردند.

وی تاکید کرد: مشخصات فروشگاه‌های معتبر در سابت Enamad.ir قابل مشاهده است و کاربران فضای مجازی قبل از واریز وجه در ابتدا به نشانی اعلامی مراجعه و اعتبار سایت و یا فروشگاه را بررسی کنند.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: پلیس نماد اعتماد مامور پلیس تهران بزرگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۲۲۶۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۴ متهم اصلی ربایش "یسنا" در دشت کلاله

سیدجواد میردوستی اظهار داشت: متهمان ۴ مرد هستند که یکی از آن‌ها پس از بازجویی با صدور قرار بازداشت موقت، راهی زندان شد.

به گزارش تسنیم، میردوستی گفت: سه متهم دیگر این پرونده فعلا در پلیس آگاهی برای بازجویی تحت نظر هستند و پس از تکمیل تحقیقات در مورد آن‌ها تصمیم قانونی اتخاذ خواهدشد.

 

دادستان کلاله گفت: بعضی از افراد بازداشتی جزو افرادی هستند که پیش از پیدا شدن یسنا، با دستور بازپرس پرونده به عنوان مظنون به پلیس آگاهی احضار شده بودند.

دادستان کلاله تاکید کرد: انگیزه متهمان از ربودن این کودک پس از تکمیل تحقیقات اطلاع رسانی رسانی خواهد شد. یسنا کودک کلاله‌ای بود که یکشنبه هفته گذشته مفقود شد و پس از چند روز جستجو روز پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت در سلامت کامل پیدا شد.

دیگر خبرها

  • دستگیری ۴ متهم اصلی ربایش "یسنا" در دشت کلاله
  • دستگیری ۴ متهم اصلی پرونده مفقودی «یسنا»
  • دستگیری ۴ متهم ‌اصلی ربایش یسنا
  • دستگیری ۴ متهم اصلی پرونده مفقودی یسنا کودک کلاله‌ای
  • دستگیری ۴ متهم اصلی پرونده مفقودی یسنا، کودک کلاله‌ای
  • دستگیری عامل چاقو کشی در ایلام 
  • شناسایی و دستگیری قاتل در خرم‌آباد
  • دستگیری فرد هتاک فضای مجازی در چالوس
  • دستگیری ۳ قاتل فراری در ۳ عملیات ضربتی | عامل قتل با وینچستر دستگیر شد
  • دستگیری ۳ متهم به قتل در یک روز