Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-07@10:53:12 GMT

۸ نکته از ترکیب اسکوچیچ

تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۲۲۹۴۹

۸ نکته از ترکیب اسکوچیچ

ترکیب تیم ملی فوتبال ایران برای دیدار با هنگ‌کنگ، نکات جالبی را در دل خود دارد.

به گزارش مشرق، دراگان اسکوچیچ ۱۱ بازیکن خود را برای دیدار مقبل هنگ‌کنگ در چارچوب دور دوم رقابت‌های انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و جام ملت‌های ۲۰۲۳ چین مشخص کرد.

علیرضا بیرانوند، صادق محرمی، شجاع خلیل زاده، سعید عزت الهی، علیرضا جهانبخش( کاپیتان)، احمد نورالهی، مهدی طارمی، وحید امیری، محمد حسین کنعانی زادگان، علی قلی زاده و سردار آزمون قرار است برای تیم ملی به میدان بروند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نکات جالب این ترکیب به قرار زیر است:

*اسکوچیچ در چهارمین تجربه سرمربیگری خود در تیم ملی ایران چهارمین ترکیب متفاوت را به میدان فرستاد.

*ایران در این بازی با آرایش ۲-۴-۴ خطی به میدان می‌رود. شجاع خلیل‌زاده و محمدحسین کنعانی‌زادگان در قلب خط دفاعی بازی می‌کنند.وحید امیری مانند پرسپولیس در تیم ملی هم مدافع چپ است و جای میلاد محمدی را گرفته و صادق محرمی به سمت راست خط دفاعی بازگشته است.سعید عزت‌اللهی در کنار احمدنوراللهی، ۲ هافبک تدافعی ایران هستند. علیرضا جهانبخش و علی قلی‌زاده ۲ بازیکن سمت راست و چپ خط هافبک به شمار می‌روند و در نهایت زوج مهدی طارمی و سردار آزمون هم مهاجمان ما خواهند بود.

*علیرضا بیرانوند مانند بازی با سوریه گلر اصلی تیم ملی است و توانست گوی سبقت را از امیر عابدزاده و ۲ گلر دیگر برباید.

*احسان حاج صفی در زمان اسکچیچ مهره اصلی تیم ملی بود اما حالا کاپیتان جایی در ترکیب اصلی ندارد.

*به جز کنعانی زادگان، امیری و نوراللهی که هر سه بازیکن پرسپولیس هستند هیچ بازیکناز لیگ ایران در ترکیب اصلی نیست و هشت نفر دیگر همگی لژیونر هستند.

*علیرضا جهانبخش برای اولین بار به عنوان کاپیتان و البته با شماره هفت در ترکیب تیم ملی حضور پیدا می کند. او مدتها بود که از ترکیب تیم ملی به دور بود.

*سعید عزت اللهی با ۲۴ سال جوان ترین و حید امیری با ۳۳ سال مسن ترین بازیکن تیم ملی به شمار می روند.

*میانگین سنی تیم ملی در بازی امروز ۲۷.۵۴ سال است.

منبع: ایرنا

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا فلسطین احسان حاج صفی علیرضا جهانبخش فوتبال اسکوچیچ ترکیب تیم ملی ایران تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۲۲۹۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تساوی در سیرجان؛ زور گل‌گهر و شمس‌آذر به هم نرسید

آفتاب‌‌نیوز :

در آغاز هفته بیست‌وششم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس، تیم‌های گل‌گهر سیرجان و شمس‌آذر قزوین از ساعت ۱۹ در ورزشگاه شهید سلیمانی سیرجان به مصاف هم رفتند که این دیدار با تساوی صفر بر صفر همراه شد.

ایمان کهیش با کمک‌های حسن ظهیری و حامد تازه پور قضاوت این مسابقه را بر عهده داشتند.

نبرد امشب، مصاف دو تیم همسایه در جدول محسوب می‌شد. گل‌گهر در حالی میزبان شمس‌آذر بود که در ۶ بازی اخیر با ثبت ۳ مساوی و ۳ شکست، از مسیر برد دور شده بود و در این بازی خانگی به دنبال شکستن طلسم نزدیک به دو ماهه پیروز نشدن بود. در سوی دیگر شمس‌آذر هم که در اولین حضورش در لیگ برتر، نتایج قابل قبولی گرفته است، به دنبال دومین برد متوالی پس از پیروزی هفته گذشته برابر پیکان بود.

با وجود تلاش دو تیم، اما بازی گل‌گهر و شمس‌آذر دیداری سرد از آب درآمد و محمدرضا اخباری و علیرضا جعفرپور، دروازه‌بانان دو تیم روز بی‌دردسری را تجربه کردند. در دقیقه ۹۷ معین قربانی از شمس‌آذر با دریافت کارت قرمز از زمین بازی اخراج شد تا شاگردان سعید دقیقی، مسابقه را ۱۰ نفره به پایان برسانند. در نهایت دیدار گل‌گهر و شمس‌آذر با تساوی بدون گل به پایان رسید.

با این تساوی گل‌گهر با ۳۶ امتیاز و شمس‌آذر با ۳۵ امتیاز در رده‌های ششم و هفتم جدول رده‌بندی لیگ برتر باقی ماندند.

ترکیب اولیه گل‌گهر سیرجان:

محمدرضا اخباری، مسیح زاهدی، سامان فلاح، مهدی تیکدری، سیدابولفضل رزاق پور، احمد زنده روح، علیرضا علیزاده، روبرتو تورس، مهدی ممی زاده، اریک باگناما و سعید سحرخیزان

سرمربی: مارینوس اوزونیدوس

ترکیب اولیه شمس‌آذر قزوین:

علیرضا جعفرپور، هومن ربیع زاده، محمدرضا رضایی، حسین گودرزی، محسن طرحانی، پوریا سرآبادانی، صادق آلبوصبیح، علی آزادمنش، محمد پاپی، امیرمحمد نسایی و فراز اماملی

سرمربی: سعید دقیقی

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • نساجی 0-0 پرسپولیس؛ گزارش زنده
  • جهانبخش در باشگاه صدتایی‌های فاینورد
  • ترکیب احتمالی تراکتور مقابل فولاد
  • روزنامه جمهوری اسلامی: طالبان مشغول پاکسازی قومی و شیعه‌کشی است؛ ایران هم سکوت می‌کند
  • نکته جالب در معماری کنگره آمریکا (فیلم)
  • دروازه‌بان شمس‌آذر رقیب جدی گلرهای ملی‌پوش! (عکس)
  • تساوی در سیرجان؛ زور گل‌گهر و شمس‌آذر به هم نرسید
  • چند نکته نگران کننده درباره وضعیت سردار آزمون
  • ۶ نکته در مورد پذیرش دانشجویان اخراجی در آمریکا
  • ۱۰ نکته درباره دیدار تراکتور و فولاد