Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام سید ابوالحسن نواب عصر پنجشنبه در سمینار بین اللملی امام خمینی (ره) و دنیای معاصر که در حرم امام راحل برگزار شد، اظهار داشت: پیام امام راحل به مردم جهان همان پیام انبیاء بود که همیشه تکیه کلام ایشان بود.
وی با تاکید براینکه مخاطب سخنان امام خمینی (ره) فقط شیعیان، مسلمانان و مردم ایران نبودند، افزود: ایشان پیام انبیای الهی را به شکل نوین و جدید برای مردم جهان عرضه و نسل جوان کشورها را بیدار می کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نواب ادامه داد: محبوبیت پیام امام راحل به جهانیان به گونه ای بود که از تمام جهان به انجمن اسلامی دانشگاه ها پیام می آمد و هر روز تعداد آنها بیشتر می شد.
وی با اشاره به اینکه هنوز با گذشت ۵۸ سال از آغاز نهضت امام خمینی (ره) و ۳۲ سال از رحلت جانسوز ایشان هنوز پیام و راه ایشان تازه است، خاطرنشان کرد: علت اصلی تازگی و فرازمانی بودن پیام امام راحل به دلیل این است که اصل پیام ایشان از داخل قرآن، اسلام و پیامبر برآمده است.
نواب یادآور شد: برای جهانیان انقلاب ایران و پیام آن به هیچ عنوان بدون نام امام راحل معنا ندارد و شناخته شده نیست.
وی در جهت نو بودن پیام امام راحل به موضوع فلسطین اشاره کرد و گفت: همانگونه که میبینیم هم اکنون موضوع فلسطین و مجاهدت شاگردان امام راحل بحث اول جهان اسلام است و این موضوع بیانگر نو بودن پیام ایشان است.
نواب یادآور شد: امروز شاگردان امام راحل با قیام خود در سرزمین های اشغالی توانستند موزازنه قدرت را به سود فلسطینیان تغییر دهند.
این مسئول با بیان خاطراتی از ملت های کشورهای مختلف در خصوص آگاهی مردم قاره های آفریقا، آسیا و آمریکا از شناخت امام پرداخت و گفت: تمام ملت جهان انقلاب ایران را با نام امام خمینی(ره) می شناسند.

سمینار بین اللملی امام خمینی (ره) و دنیای معاصر عصر روز پنجشنبه در آستانه سی و سومین سالگرد ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب با حضور حجت الاسلام سید حسن خمینی، اعضای بیت امام راحل و جمعی از اساتید حوزه و دانشگاه از کشورهای مختلف در حرم مطهر بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی آغاز شد.

برچسب‌ها شهرستان ری حرم امام خمینی رحلت امام خمینی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرستان ری حرم امام خمینی رحلت امام خمینی شهرستان ری حرم امام خمینی رحلت امام خمینی اخبار کنکور پیام امام راحل امام خمینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۲۳۰۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تسلیت وزیر فرهنگ در پی درگذشت معصومه حائری

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیامی درگذشت معصومه حائری (عروس امام خمینی (ره)) را تسلیت گفت.

به گزارش ایسنا از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، متن پیام محمدمهدی اسماعیلی به شرح زیر است:

"إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

در گذشت بانوی مومنه سرکار خانم معصومه حائری را به خاندان‌های معزز و مکرم امام راحل (ره)، حائری یزدی و فرزندان گرامی‌شان تسلیت عرض می‌کنم.

مجاهدت این بانوی گرامی در همراهی با آیت‌الله حاج آقا مصطفی خمینی(ره)  در سال‌های مبارزه و تبعید، ان شاءالله توشه و همراه مناسبی برای سفر آخرتشان خواهد بود."

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پیام تسلیت حجت الاسلام سید موسی موسوی در پی درگذشت ماموستا فخری
  • شناساندن حضرت حجت(عج) به جهانیان؛ اولین گام ظهور
  • پیام های تسلیت در پی درگذشت همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی
  • پیام تسلیت وزیر فرهنگ در پی درگذشت معصومه حائری
  • در معرفی انقلاب به جهانیان ضعیف عمل کردیم
  • برخی به دنبال فراموش شدن امام خمینی(ره) هستند
  • پیام تسلیت امام‌جمعه و استاندار کرمانشاه در پی درگذشت امام جمعه سابق جوانرود
  • همه دستاوردهای امروز ایران اسلامی، از برکات نهضت امام راحل است
  • سرفصل خدمات انقلاب اسلامی به معنویت و انسانیت اختصاص یابد
  • سر فصل خدمات انقلاب اسلامی به معنویت و انسانیت اختصاص یابد