Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-30@08:56:41 GMT

۸ نکته از ترکیب اسکوچیچ

تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۲۳۰۲۶

دراگان اسکوچیچ ۱۱ بازیکن خود را برای دیدار مقبل هنگ‌کنگ در چارچوب دور دوم رقابت‌های انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و جام ملت‌های ۲۰۲۳ چین مشخص کرد.

علیرضا بیرانوند، صادق محرمی، شجاع خلیل زاده، سعید عزت الهی، علیرضا جهانبخش( کاپیتان)، احمد نورالهی، مهدی طارمی، وحید امیری، محمد حسین کنعانی زادگان، علی قلی زاده و سردار آزمون قرار است برای تیم ملی به میدان بروند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نکات جالب این ترکیب به قرار زیر است:

*اسکوچیچ در چهارمین تجربه سرمربیگری خود در تیم ملی ایران چهارمین ترکیب متفاوت را به میدان فرستاد.

*ایران در این بازی با آرایش ۲-۴-۴ خطی به میدان می‌رود. شجاع خلیل‌زاده و محمدحسین کنعانی‌زادگان در قلب خط دفاعی بازی می‌کنند.وحید امیری مانند پرسپولیس در تیم ملی هم مدافع چپ است و جای میلاد محمدی را گرفته و صادق محرمی به سمت راست خط دفاعی بازگشته است.سعید عزت‌اللهی در کنار احمدنوراللهی، ۲ هافبک تدافعی ایران هستند. علیرضا جهانبخش و علی قلی‌زاده ۲ بازیکن سمت راست و چپ خط هافبک به شمار می‌روند و در نهایت زوج مهدی طارمی و سردار آزمون هم مهاجمان ما خواهند بود.

*علیرضا بیرانوند مانند بازی با سوریه گلر اصلی تیم ملی است و توانست گوی سبقت را از امیر عابدزاده و ۲ گلر دیگر برباید.

*احسان حاج صفی در زمان اسکچیچ مهره اصلی تیم ملی بود اما حالا کاپیتان جایی در ترکیب اصلی ندارد.

*به جز کنعانی زادگان، امیری و نوراللهی که هر سه بازیکن پرسپولیس هستند هیچ بازیکناز لیگ ایران در ترکیب اصلی نیست و هشت نفر دیگر همگی لژیونر هستند.

*علیرضا جهانبخش برای اولین بار به عنوان کاپیتان و البته با شماره هفت در ترکیب تیم ملی حضور پیدا می کند. او مدتها بود که از ترکیب تیم ملی به دور بود.

*سعید عزت اللهی با ۲۴ سال جوان ترین و حید امیری با ۳۳ سال مسن ترین بازیکن تیم ملی به شمار می روند.

*میانگین سنی تیم ملی در بازی امروز ۲۷.۵۴ سال است.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: دراگان اسکوچیچ جام جهانی ۲۰۲۲ قطر قطر اسکوچیچ جام جهانی ۲۰۲۲ قطر تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۲۳۰۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی تایلند: ایران نتوانسته راحت رقبا را شکست دهد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیم‌های ملی فوتسال ایران و تایلند در دیدار نهایی جام ملت‌های ۲۰۲۴ آسیا یکشنبه ساعت ۱۴:۳۰ به مصاف هم خواهند رفت.

میگل رودریگو سرمربی تیم ملی فوتسال تایلند در نشست خبری پیش از دیدار با تیم ملی ایران گفت: این بازی برای هر دو تیم چالش‌های زیادی خواهد داشت. ایران پادشاه آسیا و یکی از پنج تیم برتر دنیا است اما تیم ما به‌عنوان میزبان مسابقات تلاش می‌کند این تورنمنت را با برتری برابر ایران و رسیدن به قهرمانی به پایان برساند.

سرمربی تایلند ضمن اشاره به دیدارهای سختی که تیمش برابر تاجیکستان و عراق برگزار کرد، گفت: هوادارانی که ما را در سالن تشویق می‌کردند موجب افزایش قدرت تیم تایلند می‌شوند و در لحظات دشوار به کمک ما می‌آیند. در دو بازی قبلی به لطف حمایت تماشاگران پیروز شدیم و امیدوارم در دیدار نهایی نیز از ما حمایت کنند. ایران هم در این تورنمنت نتوانسته است به راحتی همه رقبا را شکست دهد و بازی‌های سختی برگزار کرده است.

سرمربی تیم ملی تایلند ادامه داد: به این دلیل که در دو بازی اخیر کار به وقت‌های اضافه کشیده شده است تیم ما به لحاظ بدنی خسته است. ضمن اینکه ۲ بازیکن خود را در اختیار نداریم و با ۱۲ بازیکن به مصاف ایران می‌رویم که کار ما را سخت می‌کند اما به دنبال توجیه یا بهانه نیستیم و تمام تلاش خود را به کار خواهیم گرفت.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900139

دیگر خبرها

  • ترکیب منچستریونایتد متحول می‌شود/ ۳ بازیکن فروشی نیستند
  • نقشه عجیب بارسا: فروش جانشین مسی به عربستان
  • الکلاسیکوی برگشت ایران بدون 5 بازیکن مشترک
  • انتظارات بازیکنان تیم ملی فوتسال ایران برای حضور در جام جهانی
  • آقاپور: می‌توانیم به فینال جام جهانی فوتسال برسیم
  • مهم ترین نکته لیست تیم ملی والیبال؛ میلاد عبادی‌ پور خط خورد!
  • ترکیب تیم ملی ایران برای بازی فینال مشخص شد
  • نیکبخت کاندیدای خوش پوش ترین مربی ایران (عکس)
  • تنبیه به سبک یورگن کلوپ؛ نصف ترکیب لیورپول نیمکت‌نشین شدند
  • سرمربی تایلند: ایران نتوانسته راحت رقبا را شکست دهد