Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاپیتان تیم ملی والیبال ایران گفت: برای حضور موفق در المپیک تنها ۲ ماه زمان داریم تا به آمادگی برسیم.

به گزارش ایلنا، سعید معروف کاپیتان تیم ملی والیبال ایران پس از پیروزی ۳ بر یک مقابل کانادا در رقابت‌های لیگ ملت‌های ۲۰۲۱ گفت: این اولین بازی من بود که از ابتدا در ترکیب تیم بودم و خوشحالم که پیروز شدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسابقات لیگ ملت‌ها طولانی است و هر روز بازی داریم. کانادا در المپیک هم حریف ما است و به همین دلیل امروز بازی مهمی برای ما بود. بازیکنان‌مان خوب بودند.

معروف گفت: بازی خوبی بود، همانطور که پیش بینی می‌کردیم شرایط پیش رفت. با کانادا در المپیک هم گروه هستیم و خوشحالم که با کمک همه بازیکنان توانستیم مقابل کانادای کم اشتباه برنده شویم و با اعتماد و روحیه بالاتر به بازی‌های بعد برویم، هرچند می توانستیم بهتر باشیم.

وی ادامه داد: ما هر روز بهتر و بهتر می‌شویم. بازیکنان‌مان جدید و جوان هستند. بازیکنان جدیدمان مستعد هستند و در شرایط خوبی قرار داریم. اگر ما بخواهیم مثل امروز بازی کنیم بقیه بازیکنان جوان‌مان هم فرصت بازی خواهند داشت و حمایت بیشتری از آنها می‌شود.

کاپیتان تیم ملی والیبال ایران خاطرنشان کرد: ما می‌توانستیم امروز بهتر باشیم و سرویس‌های بهتری بزنیم، اما در دریافت سرویس‌ها مشکل داشتیم. ما خوش شانس بودیم که در اسپک قوی بودیم. ما در روزهای آینده روی این موضوع کار خواهیم کرد تا بهتر شویم. ما نمی‌توانیم با بازیکنان یکسانی در هر بازی به میدان برویم. به همین دلیل مانند سایر تیم‌ها تغییرات زیادی در ترکیب ایجاد می‌شود.

معروف گفت: بعد از ۲ سال که والیبال در سطح ملی برگزار می‌شود تلاش می‌کنیم که برای المپیک آماده شویم. این دومین المپیک ما است و ما با سرمربی جدید آمدیم و فقط  2 ماه وقت داریم. ما صبر می‌کنیم تا یکدیگر را بشناسیم و می‌دانیم کار سختی داریم. ۳ هفته وقت داریم تا برای المپیک آماده شویم. ما بسیار خوشحالیم که آلکنو با ما است. راهی که او انتخاب کرده، بازی دادن به جوانان است.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تیم ملی والیبال سعید معروف ایران و هنگ کنگ تیم ملی والیبال ایران سعید معروف لیگ ملت های والیبال والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۲۳۰۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأثیر بزرگ مسی روی اینترمیامی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ لیونل مسی معنی تازه‌ای به اینترمیامی بخشیده، اما پشت سر او مردی وجود دارد که در سایه کار می‌کند و مسلماً نقش مهم‌تری نسبت به برنده جام‌جهانی فوتبال دارد. خاویر آسنسی مدیرکل اینترمیامی عنوان کرد که باشگاه با بیشترین رشد اقتصادی و رسانه‌ای در سال ۲۰۲۳ روبرو شده و انتظار می‌رود امسال حداقل به درآمد ۲۰۰ میلیون دلاری برسد. این رشد تصاعدی در ارقام اقتصادی تا حدی به دلیل توافق اینترمیامی و مسی با شرکت‌های بزرگ بین‌المللی است که آخرین مورد توافق با Visa بوده است.

به نقل از خبر ورزشی آسنسی به EFE گفت: «با آمدن مسی از بودجه ۶۰ میلیونی به رقمی در حدود ۱۲۵ یا ۱۳۰ میلیون دلار رسیدیم و این مبلغ زیادی برای یک استادیوم موقت است. ما از این حمایت مالی بسیار خوشحالیم. این موضوع نه تنها از نظر کمیت بلکه از نظر کیفیت نیز مهم است. ما به دنبال شرکایی هستیم که ما را به سطح دیگری می‌برند و مشخصاً با رویال کارائیب و جی‌پی مورگان چیس نیز شراکت خیلی خوبی داریم.»

مسی در اواسط سال ۲۰۲۳ به تیم MLS دیوید بکام پیوست و تبدیل به بزرگترین کودتا در تاریخ لیگ و به طور کلی ورزش آمریکا شد. به محض عقد قرارداد با اینترمیامی یک شبه توجه میلیون‌ها نفر به MLS معطوف شد تا شاهد عملکردهای این اسطوره آرژانتینی در خاک آمریکا باشند.

آسنسی افزود: «لئو شما را به سطح دیگری می‌برد و افزایش درآمدهای باشگاه نیز چشمگیر است. از وضعیتی که داریم بسیار خوشحالیم، به تیم و تمام کارهایی که انجام می‌شود بسیار افتخار می‌کنیم و فقط باید به پیشرفت ادامه دهیم. من ۱۱ سال را در بارسا گذراندم و مدیر ارشد بازرگانی آنجا بودم. آنچه اینترمیامی می‌تواند در یک تور پیش‌فصل به دست آورد، بیش از هر باشگاه فوتبال حرفه‌ای است.»

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902766

دیگر خبرها

  • پپ: امیدوارم ۱۵ روز دیگر جام را در دست بگیریم
  • اوزونیدیس: فرودگاه شهر را فقط برای رقیب باز کردند
  • تأثیر بزرگ مسی روی اینترمیامی
  • آلکنو سرمربی تیم والیبال زنیت شد
  • رجب‌زاده: ۳ امتیاز بازی با استقلال ملاثانی حق ماست
  • محبی: با مسعود شجاعی می‌توانیم قهرمان حذفی شویم
  • واحدی: هنوز چیزی تمام نشده/ آماده فینال سوم می‌شویم
  • اعتراف کاپیتان PSG بعد از شکست برابر دورتموند
  • خالدآبادی: ان‌شاءالله این پنج فینال را می‌بریم و قهرمان می‌شویم
  • خالد آبادی: ان‌شاءالله این پنج فینال را می‌بریم و قهرمان می‌شویم