Web Analytics Made Easy - Statcounter

" علی خلج اسدی" روز پنج‌شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: مردم از ابتدای انقلاب اسلامی همواره پایبند به نظام جمهوری اسلامی بوده و وجود مشکلات اقتصادی و معیشتی مانع حضور و مشارکت مردم نشده است.
وی با اشاره به اینکه حضور و پایبندی مردم به نظام در زمان جبهه و جنگ نیز به وضوح مشهود و ملموس بود، تاکید کرد: با پاسخگویی به مطالبات بحق مردمی و شفاف سازی عملکرد و اقدامات مسئولان می‌توان شاهد مشارکت بالای مردم پای صندوق های رای باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این فعال سیاسی اصلاح طلب اظهار داشت: باید از ظرفیت افراد توانمند و متخصص به ویژه جوانان در انجام امور مملکت، فارغ از نگرش جناح های سیاسی بهره گیری کرد.
خلج اسدی ادامه داد: انتظار می رود سکاندار مدیریت اجرایی کشور پس از انتخاب، پاسخگویی به مطالبات مردمی را مدنظر قرار دهد.
فعال سیاسی اصلاح طلب نقش احزاب در افزایش مشارکت مردم در انتخابات را بسیار تاثیرگذار عنوان کرد و گفت: احزاب و فعالان سیاسی کشور باید مورد توجه ویژه مسئولان امر قرار گیرند و قدرتمند شوند چرا که با امتیاز دهی به احزاب، مردم نیز به فعالیت‌ های گروهی اعتماد می‌کنند.

۲۸ خردادماه جاری سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری، ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و میان‌دوره‌ای مجلس شورای اسلامی به‌صورت همزمان در کشور برگزار می‌شود.

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ اراک ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر استان مرکزی مشارکت سیاسی سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اصلاح‌ طلب

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ اراک ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر انتخابات ۱۴۰۰ اراک ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر استان مرکزی مشارکت سیاسی سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اصلاح طلب اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۲۳۱۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افشای دلایل ردصلاحیت حسن روحانی در انتخابات

حجت‌الاسلام‌ و المسلمین حسن روحانی در جلسه دوره‌ای خود با وزیران و معاونان رئیس‌جمهور در دولت‌های یازدهم و دوازدهم، از انتشار پاسخ خود به نامه شورای نگهبان برای ردصلاحیت در انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در آینده‌ای نزدیک خبر داد و تصریح کرد: من به ایرادات شورای نگهبان پاسخ خواهم داد تا مردم از سطح درک اعضای این شورا از مسائل حیاتی کشور مطلع شوند.

وی گفت: موارد ردصلاحیت یکی ادعای اهانت به قوه قضائیه و شورای نگهبان است و دیگری عدم ایستادگی در برابر غرب و اشکال در اجرای برجام و… این پاسخ هم به این دلیل است که باور دارم جایگاه شورای نگهبان مقدس است و این شورا شکل گرفته تا مردم اطمینان حاصل کنند قوانین تدوین‌شده خلاف موازین اسلامی و قانون اساسی نیست.

وی ادامه داد: اگر داوری شورای نگهبان مورد تردید قرار بگیرد، به جمهوریت و اسلامیت ما ضربه وارد خواهد شد. مجلس اقلیت، دولت اقلیت و خبرگان اقلیت به نفع کشور و نظام نیست. به همین جهت باید احساس مسئولیت کنیم، ساکت ننشینیم و مردم را به مشارکت در همه امور و پشتیبانی از نظام و کشور تشویق کنیم.

دیگر خبرها

  • افشای دلایل ردصلاحیت حسن روحانی در انتخابات
  • وزیر کشور: مولفه مشارکت در دور دوم انتخابات همچنان مهم است
  • لایحه اصلاح قانون مالیات‌های مستقیم سازوکار مشارکت مردم در بخش مولد را تسهیل خواهد کرد
  • آشنایی با ۸ کاندیدای راه‌یافته به دور دوم انتخابات مجلس در تبریز
  • جنجال نظرات مهدی نصیری درباره شاهزاده پهلوی و اپوزیسیون!
  • انتخابات به نظام مشروعیت می‌بخشد
  • در جنگ‌ روایت‌ها به رسانه‌ها جدی‌تر توجه کنیم
  • حفظ و احیای معماری اسلامی و ایرانی در یزد ضروری است
  • ضرورت همدلی بین شوراها برای رفع مشکلات مردم
  • مناظره ۲ کاندیدای مجلس دوازدهم اردبیل