Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-02@02:41:28 GMT

پلیس فتا شهرستان کوهبنان افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۲۳۸۱۱

پلیس فتا شهرستان کوهبنان افتتاح شد

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  در آستانه انتخابات با حضور فرماندار، امام جمعه، فرماندهی انتظامی استان کرمان، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج و فرمانده انتظامی کوهبنان و جمعی از فرماندهان نظامی و انتظامی مرکز پلیس فتا کوهبنان به همراه چند واحد دیگر در فرماندهی انتظامی شهرستان افتتاح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سردار عبدالرضا ناظری فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: به منظور نظارت بر اجرای مصوبات و آماده سازی برای برگزاری انتخابات سفری به شهرستان کوهبنان داشتیم.

اوافزود: به منظور آمادگی کامل برای اجرای انتخابات ۲۸ خرداد ماه جلسه توجهی برای محافظان صندوق‌های انتخابات کوهبنان برگزار شد.

فرمانده انتظامی استان کرمان تاکید کرد: نیروی انتظامی آمادگی کامل برای برگزاری انتخاباتی امن و در شان نظام اسلامی را دارد.

سردار ناظری بیان داشت: پلیس فتا شهرستان کوهبنان برای نظارت بر فضای مجازی و کمک به همگان خصوصا جوانان و آگاهی دادن به آنان افتتاح شد.

اوافزود: کوهبنان نوزدهمین شهرستان در استان کرمان است که پلیس فتا را در آن افتتاح کردیم در حالی که تلاش ما بر استقرار آن در  دیگر شهرستان‌های استان است.

فرمانده انتظامی استان کرمان تصریح کرد: با توجه به گسترش ویروس کرونا همچنین مطالبه مردم و مسئولان راه اندازی پلیس فتا در کوهبنان در دستور کار قرار گرفت.

اوافزود: با توجه به این که جوانان در این فضا تحصیل می‌کنند همچنین برای رسیدگی به جرائم فضای مجازی راه اندازی این واحد پلیس ضروری است.

فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: یکی از ماموریت‌های ما رصد فضای مجازی در آستانه انتخابات و برخورد با کسانی است که قصد تشویش اذهان عمومی را دارند.

سردار ناظری بیان داشت: همگان تلاش کنند جرمی در این فضا نداشته باشند در غیر این صورت با مساعدت دستگاه قضایی برخورد جدی و قاطع انجام خواهد شد.

او تاکید کرد: افتتاح پاسگاه انتظامی تابع یک سری شرایط است اگر شورای تامین شهرستان تشخیص بدهند چنانچه ساختمان و تجهیزات آماده شود پس از بررسی‌های لازم و اخذ مجوز پاسگاه مورد نیاز راه اندازی خواهد شد.

حسین سالاری فرماندار شهرستان کوهبنان ضمن گرامی داشت یاد و خاطره حضرت امام (ره) گفت: از پارسال پیگیر راه اندازی پلیس فتا بودیم ،وجود پلیس فتا کلاهبرداری اینترنتی و تخلفات فضای مجازی را تا حد ممکن کاهش می‌دهد.

سالاری بیان داشت: با استقرار پلیس فتا تخلفات انتخاباتی هم کاهش پیدا می‌کند و زمینه برای انتخابات سالم و در خور شان فراهم می‌شود.

فرماندار شهرستان کوهبنان تصریح کرد: از مردم استان خصوصا شهروندان کوهبنانی برای شرکت در انتخابات و خلق حماسه‌ای بی نظیر همانند ۴۲ سال گذشته دعوت می‌شود.

انتهای پیام/ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پلیس فتا نیروی انتظامی فرمانده انتظامی استان کرمان شهرستان کوهبنان راه اندازی فضای مجازی پلیس فتا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۲۳۸۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درگیری دو دانش‌آموز در شوش منجر به قتل شد

فرمانده انتظامی شوش گفت: درگیری دو دانش‌آموز در شهرستام شوش منجر به قتلی یکی از آن‌ها شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان و به نقل از پایگاه خبری پلیس، محمد محمدی‌نسب اظهار کرد: روز گذشته دو دانش‌آموز در بیرون از مدرسه در منطقه ابوذر غفاری با هم درگیر شدند که یکی از آن‌ها با مشت به سر همکلاسی‌اش زد. این ضربه موجب بی‌حالی دانش‌آموز شد که در پی آن به بیمارستان منتقل شد.

وی افزود: فرد مصدوم پس از انتقال به بیمارستان و با وجود تلاش پزشکان، فوت کرد.

فرمانده انتظامی شوش خاطرنشان کرد: خانواده قاتل ساعتی پس از وقوع جرم، عامل قتل که یک فرد ۱۴ ساله است را به پلیس معرفی کردند که پس از تشکیل پرونده، به مرجع قضایی معرفی شد.

کد خبر 749436

دیگر خبرها

  • دستگیری اراذل و اوباش سابقه‌دار در اهر
  • دستگیری اراذل و اوباش سابقه‌دار در تبریز
  • درگیری دو دانش‌آموز در شوش منجر به قتل شد
  • متهم جرائم اقتصادی در کرمانشاه دستگیر شد
  • پلیس در خرمشهر ۱۳ فقره سرقت کشف کرد
  • اراذل و اوباش سابقه‌دار در اهر دستگیر شدند
  • پلیس مانع ایجاد هرج و مرج در ورزشگاه فیروزآباد شد
  • از دستگیری عامل تیراندازی تا کشف ۱۶ هزار لیتر سوخت قاچاق در فارس
  • پلیس به وظیفه قانونی خود در ورزشگاه عمل کرد
  • دستگیری باند سارقان مشاعات ساختمان در بندرانزلی