Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-09@02:03:18 GMT

دولت آقای رئیسی دست رانت و ارتباطات را کوتاه می‌کند

تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۲۴۱۵۰

دولت آقای رئیسی دست رانت و ارتباطات را کوتاه می‌کند

به گزارش ایرنا " سید مصطفی هاشمی " روز پنجشنبه در نشست با خبرنگاران استان لرستان بیان کرد: آیت الله رئیسی به صورت قوی وارد عرصه رقابت های انتخاباتی شده و قرار نیست به نفع شخص دیگری کنار برود.

وی با بیان اینکه آیت الله رییسی در طی هفته های گذشته صریحا تاکید کردند که حاضر نیستند کسی برای ایشان هزینه ای کند و آخرت خود را برای دنیای ایشان فدا کند اظهار داشت: ایشان از میان گزینه های مطرح با برنامه ترین هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:متاسفانه اشکال عمده ای در کشور وجود دارد که در زمان انتخابات ستاد و احزاب تشکیل می شوند و بعد از انتخابات همه جمع می شوند و این مهمترین معضلی است که در این فضا دیده می شود.

هاشمی با بیان اینکه وضعیت اشتغال در کشور بد است و فرصت برابر برای فارغ التحصیلان رقم نخورده است چون رانت نداشتند و آقازاده نبودند  ادامه داد: دولت های اصولگرا و اصلاح طلب در این زمینه همگی به یک شکل عمل کردند اما  آیت الله رئیسی وامدار کسی و جریان و جناح خاصی نیست.

وی افزود: ستادهای مردمی می توانند مردم را پای صندوق رای آورند و مهمترین اولویت مشارکت است و سطح مشارکت مردم باید بالا بیاید چرا که برای بقا نظام و امنیت کشور مهم است.

معاون امور استان‌های ستاد جنبش مردمی حامیان حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی اظهار داشت: امام راحل هرگز راضی نبودند مردم چنین شرایطی را تحمل کنند همچنان که مقام معظم رهبری نیز حاضر نیستند مردم این شرایط سخت را تحمل کنند و مایه شرمساری دولت ها است که نتوانستند خواست و اراده مردم را تامین کنند.

وی ادامه داد: ۸۵ درصد منابع کشور در تهران است و هیچ وقت تمرکز زدایی نشده است و تمامی اختیارات و امکانات در تهران است و افرادی نمی گذارند بخشی از امکانات به استان ها برود چراکه منافع آنها به خطر می افتد.

هاشمی بیان کرد: ایت الله رئیسی ستاد ندارد اکثر ستادها مردمی و خودجوش هستند که باید قانونمند باشند و در یک جهت حرکت کنند و قرار نیست هر کسی که رییس ستاد می شود استاندار شود.

وی اضافه کرد: دولت آیت الله رئیسی دولت جوان خواهد بود و ۷۰ درصد دولت از ظرفیت جوانان در عمل استفاده خواهد کرد

معاون امور استان‌های ستاد جنبش مردمی حامیان حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی گفت: مسولان باید نوکری مردم را بکنند و از نیروهای متخصص استفاده کرده و کار مردم را پیش ببرند.

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ انتخابات ریاست جمهوری لرستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ انتخابات ریاست جمهوری لرستان انتخابات ۱۴۰۰ انتخابات ریاست جمهوری لرستان اخبار کنکور الله رئیسی آیت الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۲۴۱۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صیانت از آرای مردم وظیفه اصلی است

به گزارش خبرنگار مهر یوسف، نوری پیش از ظهر دوشنبه در جلسه ستاد انتخابات استان با تقدیر از مشارکت خوب مردم استان در انتخابات اسفند سال گذشته تاکید کرد انتخابات پیش روی نیز باید بدون نقص برگزار شود.

وی صیانت از آرای مردم را مسئله مهم بیان کرد و دخالت مسئولان را در انتخابات پذیرفتنی ندانست و افزود: انتخابات باید باشکوه‌تر در استان برگزار شود.
وی تصریح کرد تمامی فرایندهای انتخابات تسط مردم و هیئت‌های اجرایی انجام می‌شود.

قاسم عزیززاده گرجی رئیس ستاد انتخابات مازندران نیز شمار واجدان شرایط رأی دادن در حوزه انتخابیه قائمشهر سوادکوه سوادکوه شمالی سیمرغ و جویبار را ۳۷۰ ۱۴۰ نفر اعلام کرد و گفت ۴۱۶ رأی مردم این حوزه را جمع آوری می‌کند.

وی با بیان اینکه میزان مشارکت مردم در مرحله اول انتخابات گفت تعداد صندوق‌های روستایی ۲۲۱ شعبه است.

کد خبر 6098093

دیگر خبرها

  • بیش از ۷ هزار درخواست مردم استان قم در سامانه سامد ثبت شد
  • راه اندازی مرکز سامانه الکترونیکی ارتباطات مردمی با دولت در قم
  • رئیسی: ایران قوی می‌تواند گزینه نظامی را از روی میز حذف کند / دولت به وعده ایجاد سالی یک میلیون شغل عمل کرده است
  • رئیس‌جمهور در گفت‌وگوی تلویزیونی با مردم: «وعده صادق» اجماع‌ساز بود و همگان آن را ستودند/ ایران قوی می‌تواند گزینه نظامی را از روی میز حذف کند/ فقط مذاکره مسائل را حل نمی‌کند/ ساختارهای فسادزا را اصلاح می‌کنیم/ از وضع زندگی مردم و خواسته‌های جوانان مطلعم
  • رئیسی: ایران قوی می‌تواند گزینه نظامی را از روی میز حذف کند / دولت به وعده ایجاد سالی یک ملیون شغل عمل کرده است
  • رئیس‌جمهور: ایران قوی می‌تواند گزینه نظامی را از روی میز حذف کند/حمله به سفارت ایران نشان دهنده استیصال رژیم صهیونیستی بود
  • رئیسی: ایران قوی می‌تواند سایه جنگ را از سر کشور بردارد
  • آغاز دهمین گفت‌وگوی زنده تلویزیونی آیت‌الله رئیسی با مردم
  • همه عوامل اجرایی انتخابات باید حافظ رای مردم باشند
  • صیانت از آرای مردم وظیفه اصلی است