Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو تیم‌ ملی شطرنج گفت: اتفاق خوبی است که همدلی به جامعه شطرنج بازگشته است.

به گزارش برنا، مجمع انتخاباتی فدراسیون شطرنج روز چهارشنبه به ریاست مهدی علی نژاد معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و با حضور طاهره طاهریان نماینده کمیته ملی المپیک برگزار شد و در پایان حسن تامینی با کسب بیشترین رای از اعضای مجمع برای مدت چهار سال ریاست فدراسیون شطرنج را برعهده گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی نماینده مجلس در دوره های هشتم و نهم بود و فعالیت هایی هم به عنوان بازیکن و مربی فوتبال در سطح استان گیلان داشته است. تامینی این روزها هم در حوزه سلامت و بهداشت فعالیت دارد.

سارا خادم‌ الشریعه، عضو تیم‌ ملی شطرنج، در این رابطه به خبرنگار ورزشی برنا گفت: فکر می‌کنم پس از اتفاقاتی که در فدراسیون رخ داد فضای دو قطبی بر شطرنج حاکم شده بود اما این انتخاب نشان داد که خوشبختانه خانواده شطرنج توانسته با هم همدل شوند و به نظرم بهترین اتفاقی بود که رخ داد. البته در این بین جای کاندیدا خانم هم بسیار خالی بود. امیدوارم برای دوره‌های بعد شاهد حضور زنان هم باشیم.

او با تشکر از سرپرست فدراسیون اضافه کرد: در این مدت هم جناب نیکوخصال در فدراسیون بودند که عملکرد قابل قبولی داشتند به ویژه در زمانی که وضعیت فدراسیون کمی آشفته بود. 

خادم الشریعه خاطرنشان کرد: ۲۰ خرداد یک مسابقه آنلاین دارم و پس از آن‌هم راهی مسابقات جهانی در روسیه خواهم شد. تنها انتظار ما ورزشکاران از مسئولین حمایت است و امیدوارم شاهد این اتفاق در چهار سال پیش روی شطرنج با رئیس جدید آن باشیم.‌ 3

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: سارا خادم الشریعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۲۴۹۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عزم جدی مدیریت شهری اصفهان برای حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: مدیریت شهری اصفهان عزم‌ جدی برای حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان در حوزه‌های مختلف از جمله حمل‌ونقل، خدمات شهری، پسماند و محیط زیست دارد.

محمد نورصالحی با حضور در غرفه خبرگزاری ایمنا در دومین نمایشگاه حمل‌ونقل دانش‌بنیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: مسائل شهرهای ما کم نیست، در حوزه حمل‌ونقل و تسهیلات در این حوزه برای بهبود کیفیت عبور و مرور، بهبود کیفیت زندگی در شهر و آرامش مردم اقدامات بسیار خوبی انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه بهانه‌ای می‌شود تا مدیران، سرمایه‌گذاران و فعالان این حوزه بتوانند داشته‌های خود را عرضه کنند و مدیریت شهری تصمیم بگیرد، افزود: این دوره نمایشگاه رشد خوبی داشته است، شرکت‌ها، به‌ویژه دانش‌بنیان‌ها متوجه صورت مسئله شده‌اند و درصدد رفع آن برآمدند.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه امیدوارم مدیریت شهری اصفهان و سایر شهرها بتوانند بهره‌برداری خوبی از این نمایشگاه در راستای به‌کارگیری ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان و سازنده‌های مختلف داشته باشند، گفت: تصمیمات خوبی برای حمایت از اصل موضوع دانش‌بنیان و ترغیب و تشویق این شرکت‌ها گرفته شده است تا بتوانیم نسبت به گذشته اقدامات موثرتری انجام دهیم.

نورصالحی تصریح کرد: مدیریت شهری اصفهان عزم جدی برای حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان در حوزه‌های مختلف از جمله حمل‌ونقل، خدمات شهری، پسماند و محیط زیست دارد.

کد خبر 749868

دیگر خبرها

  • آموزش صلح و صلح‌طلبی، سنگ بنای روابط انسانی
  • مردم چشم انتظار عملیات وعده صادق در عرصه اقتصاد هستند
  • پایان انتظار 6 ساله قهرمانان پرورش‌اندام
  • اقدامات هیئت امنای با تجربه؛ جهش خوبی برای احیای موقوفات
  • اقدام ویژه دستگاه قضایی زرند در حمایت از طرح عفاف و حجاب
  • بازگویی مشکلات و دغدغه‌های روز جامعه اولویتم در اجرای نمایش است
  • معاون پارلمانی رئیسی: از مجلس آینده انتظار داریم همکاری خوبی با دولت داشته باشد؛ البته ما از مجلس فعلی هم راضی هستیم
  • تراکتور و استقلال به دنبال مساوی بودند
  • عزم جدی مدیریت شهری اصفهان برای حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان
  • مورایس: بازیکنان من، چه اتفاق‌هایی برایتان رخ داد!