Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بوشهر، در این بسته از آخرین خبرهای مرتبط با ششمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا مطلع می‌شوید.

شور رقابت در فضای مجازی

با توجه به محدودیت‌های کرونایی که امکان تبلیغات انتخاباتی را در مکان‌های عمومی کم کرده است، داوطلبان انتخابات شورا‌های شهر از مدت‌ها قبل فعالیت خود را در فضای مجازی شروع کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعضی ابتدا با نوشتن مطالب مختلف کارشان را شروع کردند تا خود را به مردم بشناسانند و بعد به سراغ تبلیغات مستقیم رفتند.

ایجاد گروه در شبکه‌های مختلف نیز دیگر مسیر تبلیغاتی بوده که از چند وقت پیش داوطلبان در پیش گرفته‌اند.

اکنون هم که پوستر‌های تبلیغاتی شان با شعار‌های مختلف مرتب دست به دست می‌شود.

برخی هم تلفنی به افراد یادآوری می‌کنند که رای دادن به آن‌ها را فراموش نکنند.

تخلفات انتخاباتی زیر ذره بین ناظران

سخنگوی هیات نظارت بر انتخابات استان بوشهر گفت: ناظران به عنوان نمایندگان هیات نظارت شورای نگهبان آموزش‌های لازم را فراگرفته‌ا و برای نظارت بر حسن اجرای قوانین و صیانت از رأی مردم به عنوان حق‌الناس آمادگی کامل دارند.

خلیل رضایی افزود: برای هر شعبه رای بین سه تا پنج ناظر در نظر گرفته شده‌است که به‌صورت تخصصی کار نظارت را انجام می‌دهند.

او بیان کرد: اگر مردم در روز‌های مانده به برگزاری انتخابات، تخلف‌های انتخاباتی دیدند می‌توانند به هیات‌های نظارت در شهرستان‌ها و یا ستاد پیشگیری از تخلفات و جرائم انتخاباتی که ۲ ماه است فعال شده‌است اطلاع دهند تا با متخلفان برخورد شود.

کارت ملی و شناسنامه‌تان را در دسترس بگذارید

مدیرکل ثبت احوال استان بوشهر با اشاره به نزدیک شدن روز برگزاری سیزدهمین انتخابات ریاست‌جمهوری و ششمین دوره انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا گفت: هم استانی‌ها از فرصت باقی مانده تا زمان برگزاری انتخابات از در دسترس بودن شناسنامه و کارت هوشمند ملی خود اطمینان حاصل کنند.

اسکندر پاسالار افزود: درخواست صدور شناسنامه برای افرادی که شناسنامه آن‌ها گم شده است یا نیاز به تعویض دارد حداکثر تا ۱۵ روز قبل از برگزاری انتخابات ۲۸ خرداد پذیرفته می‌شود.

مدیرکل ثبت احوال استان بوشهر عنوان کرد: در تلاشیم تا زمینه حضور حداکثری هموطنان را در انتخابات پیش رو مهیا کنیم و هیچ هموطنی به خاطر نداشتن اوراق هویتی از شرکت در انتخابات محروم شود.

شیوه‌نامه‌های بهداشتی در شعب اخذ رای رعایت شود

فرماندارگناوه گفت: برنامه‌ریزی لازم برای اجرای دستورالعمل‌های بهداشتی از جمله فاصله‌گذاری اجتماعی در محل شعب اخذ رای به خوبی رعایت شود.

 غلامرضا مهرجو افزود: مستندسازی قوی از امور انتخابات با توجه به اینکه آثار و و نتایج آن بعد مشخص می‌شود، مدنظر قرار گیرد.

او تاکید کرد: تمام تلاش مجریان انتخاباتی از جمله در حوزه فرمانداری، مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق های رای باشد و همه باید در این زمینه که نتیجه آن اعتلا و سربلندی و اقتدار بیشتر نظام و پاسداری از خون شهدا است، همت مضاعف کنیم.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انتخابات 1400 انتخابات شوراها شورای شهر وروستا انتخابات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۲۵۱۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت ۷۰۰ ناظر آموزش‌دیده برای نظارت بر دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم در گنبدکاووس

حمیدرضا بهمنی‌نژاد گفت: با توجه به حساسیت برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی، برای حفاظت و حراست از آرای مردم گنبدکاووس ۷۰۰ نفر به عنوان ناظر انتخاباتی، دوره‌های ویژه را آموزش دیدند.

وی با بیان اینکه مهمترین اصل برای برگزاری انتخابات دور دوم، تشویق و ترغیب مردم به حضور در انتخابات مانند دور اول است افزود: درگلستان فقط انتخابات درگنبدکاووس به دور دوم کشیده شده است که روز جمعه ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود.

بهمنی نژاد افزود: استان گلستان دارای ۶ حوزه انتخابیه با هفت نماینده در مجلس است و اعتبارنامه ۶ منتخب مردم در مجلس شورای اسلامی نیز تائید شد.

او گفت: طبق قانون اساسی، کسانی می‌توانند در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در گنبدکاووس شرکت کنند که در مرحله اول نیز در این شهرستان رای دادند و یا به دلائلی نتوانستند در انتخابات دور اول شرکت کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • توصیه های انتخاباتی رئیسی در جلسه هیات دولت
  • اتمام حجت دادستان کرمان با شایعه‌سازان در فضای مجازی
  • عدم مشارکت جبهه نجات ملی تونس در انتخابات
  • سخنگوی شورای نگهبان: مفتخر به بهره‌گیری از مشارکت معلمان در نظارت بر انتخابات هستیم
  • آغاز طرح ملی مشاركت اجتماعی مردم در فضای مجازی از تابستان
  • راه‌اندازی شورای فضای مجازی در استان بوشهر
  • حکمرانی رسانه را جدی بگیریم
  • فعالیت ۷۰۰ ناظر آموزش‌دیده برای نظارت بر دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم در گنبدکاووس
  • چه کسی ناظر بر ابتذال جاری در آپارات است؟
  • رقابت داوطلبان شانزدهمین دوره المپیاد علوم پزشکی در دانشگاه آزاد یزد