Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی یعقوبیان روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ما وظیفه داریم مردم را به حضور حداکثری تشویق کنیم و باید تنور انتخابات با ایجاد انگیزه در بین مردم داغ شود.

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری تأکید زیادی بر حضور حداکثری در انتخابات دارند لذا مجموعه سپاه و بسیج در راستای فرمایش معظم له نیز تلاش خود را از هفته‌های گذشته آغاز کرده است و تا ساعت پایان رأی‌گیری ادامه خواهد داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه کاشمر گفت: دشمنان هجمه‌های زیادی برای امنیتی کردن و تحریم انتخابات وارد می‌کنند و عده‌ای هم با ایجاد شبهه در بین مردم به دنبال این هستند که حضور مردم به حداقل برسد لذا ما وظیفه داریم که رفع شبهه کنیم تا حضور حداکثری را در پای صندوق‌های رأی شاهد باشیم.

یعقوبیان افزود: مردم با بررسی دقیق  برنامه کاندیداها ببیند کدام فرد برنامه ارائه داده و به دنبال حل مشکلات مردم است و این گونه انتخاب اصلح داشته باشند.

وی با تسلیت ایام رحلت امام خمینی ادامه داد: حضرت امام ظاهراً در بین ما نیستند ولی از معنویت، فکر و اندیشه ایشان باید بهره برد همان‌طور که بارها و بارها در فرمایشات امام راحل بود که میزان رأی مردم است و تأکید بر حضور حداکثری در انتخابات داشتند پس وظیفه داریم که شخصیت و اندیشه‌های حضرت امام را تبیین کنیم.

فرمانده سپاه کاشمر با تأکید بر این که مجموعه سپاه و بسیج همیشه سرباز ولایت بوده و هست و خواهد بود و نقش بی‌بدیلی در ترویج افکار امام (ره) دارد.

یعقوبیان افزود: مراسم ارتحال امام (ره) به‌صورت شهرستانی در محل مسجد جامع کاشمر در روز جمعه ۱۴ خردادماه برگزار و در ادامه نماز جمعه اقامه می‌شود .

وی با اشاره به این که برای سالروز قیام خونین ۱۵ خرداد و همچنین شهادت امام صادق (ع) برنامه‌ریزی‌ شده است ادامه داد: فضاسازی شهر متناسب با ایام ارتحال حضرت امام (ره)، قیام خونین ۱۵ خرداد و شهادت امام صادق (ع) صورت گرفته است.

فرمانده سپاه کاشمر با بیان اینکه پویش‌هایی به مناسبت ارتحال حضرت امام (ره) در فضای مجازی با هدف ترویج اندیشه‌های حضرت امام راه‌اندازی شده است گفت: مراسم ارتحال امام (ره) با همکاری آموزش‌ و پرورش و همچنین ویژه‌ برنامه‌ای برای رأی اولی‌ها در سامانه شاد برنامه‌ریزی‌شده است.

کاشمر در فاصله ۲۲۸ کیلومتری جنوب غرب مشهد قرار دارد. 

برچسب‌ها سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مشارکت انتخاباتی انتخابات شهر و روستا کاشمر سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری مشارکت سیاسی انتخابات میان دوره ای مجلس خبرگان رهبری پروندهٔ خبری انتخابات ۱۴۰۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مشارکت انتخاباتی انتخابات شهر و روستا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مشارکت انتخاباتی انتخابات شهر و روستا کاشمر سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری مشارکت سیاسی انتخابات میان دوره ای مجلس خبرگان رهبری اخبار کنکور حضور حداکثری حضرت امام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۲۵۶۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خیّران سلامت یک میلیارد ریال به حوزه سلامت شهرستان کاشمر کمک کردند

 

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، سرپرست دانشکده علوم پزشکی و شبکه بهداشت و درمان شهرستان کاشمر گفت: این خانواده خیر سلامت مبلغ یاد شده را برای خرید یک دستگاه اسلیت لمپ که در انجام معاینات چشم کاربرد دارد به حساب مشارکت‌های مردمی دانشگاه علوم پزشکی مشهد واریز کردند.

 دکتر جواد یزدانی افزود :  قیمت این دستگاه ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال است که با توجه به مشارکت یک میلیاردی این خیرنیک اندیش، دانشگاه علوم‌پزشکی مشهد نیز در خرید این دستگاه یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال مشارکت نموده است.

وی بیان کرد : شماره حساب‌های مجمع خیرین سلامت شهرستان کاشمر در صندوق همت کاشمر به شماره ۴۶۱۰ و در بانک ملی ایران به شماره ۰۱۴۴۱۰۴۴۱۰۰۰۱ است.

دانشگاه علوم پزشکی مشهد با ارائه خدمات بهداشتی و درمانی در ۱۷ شهرستان خراسان رضوی، ۸۰ درصد از جمعیت ۶ میلیون و ۸۷۰ هزار نفری این استان را زیر پوشش دارد و ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به جمعیت ۱۷ شهرستان دیگر این استان بر عهده دانشگاه‌های علوم پزشکی سبزوار، گناباد، تربت‌حیدریه و دانشکده‌های علوم پزشکی نیشابور و تربت‌جام است.

دیگر خبرها

  • به برنامه تحولی در شهر و روستاها نیاز داریم
  • تاکید رئیس جمهور بر فراهم کردن زمینه حضور هر چه گسترده‌تر مردم در دور دوم انتخابات مجلس
  • حکمرانی نخبگانی، سلسله مراتبی نیست بلکه یک شبکه است/ هیئت‌های اندیشه‌ورز با حضور حداکثری نخبگان در استان‌ها تشکیل شود
  • رئیسی خواستار فراهم کردن زمینه حضور گسترده‌تر مردم در انتخابات مجلس شد
  • تاکید رئیس‌جمهور بر فراهم کردن زمینه حضور هرچه گسترده‌تر مردم در دور دوم انتخابات
  • زمینه حضور گسترده مردم در دور دوم انتخابات مجلس فراهم شود
  • تاکید رئیس جمهور بر فراهم کردن زمینه حضور هر چه گسترده‌تر مردم در دور دوم انتخابات
  • تاکید رئیسی بر فراهم کردن زمینه حضور هر چه گسترده‌تر مردم در دور دوم انتخابات مجلس
  • جهش تولیدات صنعتی با کمک بخش نخبگانی از طریق تقویت حضور دانش‌بنیان‌ها در صنایع بزرگ
  • خیّران سلامت یک میلیارد ریال به حوزه سلامت شهرستان کاشمر کمک کردند