Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، درویشعلی کریمی در نشست خبری اظهار کرد: امید است که امسال نیز با حضور مردم کشور به پای صندوق‌های رأی بار دیگر صلابت جمهوری اسلامی ایران به جهان نشان داده شود چرا که با نشان دادن قدرت کشور، کسانی که درصدد تضعیف ایران و یا احیاناً نابودی آن را دارند، ناامید می‌شوند.

وی افزود: بنابراین اولین هدف تشویق مردم و امیدوار کردن آنها به آینده است تا همچون گذشته حضور پررنگی را در انتخابات داشته باشند و قطعاً بهترین راهبرد تغییر وضع موجود در کشور، حضور یافتن پای صندوق‌های رأی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در خصوص موضع سردار محسن رضایی در خصوص انتقال آب بیان کرد: سردار اعتقاد دارد اگر قرار باشد انتقال آب بین حوضه‌ای صورت بگیرد نباید منطقه‌ای را خشک و یک منطقه دیگر را آباد کرد؛ همچنین اینکه انتقال آب زمانی منطقی خواهد بود که باعث آبادی مبدأ و مقصد شود.

رئیس ستاد محسن رضایی در خوزستان گفت: شکل‌گیری ایالت‌های اقتصادی از سوی سردار محسن رضایی مطرح شده و اینکه استفاده از مزیت‌های هر استان و هزینه کرد مالیات‌های دریافتی برای همان استان در دستور کار قرار می‌گیرد و در نهایت اگر مازاد اعتباری باقی ماند به استان‌های محروم از این مزیت‌ها اختصاص داده شود.

کریمی یادآور شد: متأسفانه در ۴۰ سال گذشته ساخت صنایع آب بر در برخی استان‌های کویری واقعاً غیراصولی بوده و حالا در نتیجه این کار غلط به دنبال تغذیه صنایع آب بر خود هستند.

وی ادامه داد: ایران اگر اولین نباشد ولی دومین کشور موفق در حوزه سدسازی جهان است و نمی‌توان سدسازی را کاملاً بد تلقی کرد چون باعث مدیریت مصرف آب، جلوگیری از هدررفت آب و پیشگیری از بروز سیل می‌شود؛ مثلاً وجود سد کرخه زمان بروز سیلاب خوزستان نقش بسزایی را در جلوگیری از فاجعه داشت.

رئیس ستاد محسن رضایی در خوزستان اظهار کرد: سردار محسن رضایی با دغدغه شدید وارد میدان شده و به نفع هیچ‌کسی کنار نمی‌رود؛ وی همواره به خاطر ارائه برنامه‌های مدون و اصولی مورد بُخل دولت‌های دیگر قرار می‌گرفت.

کریمی در خصوص دیدگاه سردار محسن رضایی برای تعامل با دیگر کشورها عنوان کرد: وقتی سردار اعلام می‌کند که برای به تصویب رساندن FATF تلاش می‌کند این یعنی برای مذاکره با کشورهای مختلف دنیا آمده است؛ سردار رضایی اعتقاد دارد که باید با تمام دنیا به صورت منافع در مقابل منافع ارتباط برقرار کرد.

وی بیان کرد: محسن رضایی تلاش می‌کند که سطح روابط بین المللی ایران با کشورهای مختلف دنیا را بهبود ببخشد.

کد خبر 5225962

منبع: مهر

کلیدواژه: محسن رضایی انتخابات 1400 انتخابات ریاست جمهوری انتخابات 1400 ویروس کرونا بوشهر گرگان کرمانشاه آمار کرونا چالش شایستگی اردبیل واکسن کرونا سیدابراهیم رئیسی امام خمینی ره اراک مشارکت مردم در انتخابات سالروز ارتحال امام خمینی سردار محسن رضایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۲۴۳۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور مسعود کیمیایی در اجرای نمایش «مرگ با طعم نسکافه»

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، بابک صحرایی پس از پایان اجرای شب اول، در صحبت‌هایی گفت: امشب اسطوره تکرار نشدنی فرهنگ و هنر ما در اینجا حضور دارد. بزرگمردی که سینمای حقیقی را در ایران پایه‌گزاری کرد و بیشتر از ۵۰ سال است که روی بلندترین قله هنر ایران ایستاده است. تاریخ فرهنگ و هنر ایران تا همیشه مدیون ایشان خواهد بود. افتخار این را داریم که امشب نمایش خود را به استاد مسعود کیمیایی تقدیم کنیم.

او افزود: علاوه بر آقای کیمیایی، امروز میزبان جناب مجید مظفری هستیم. او بازیگری است که من از نوجوانی طرفدارش بودم. همچنین از حضور جناب جواد طوسی(منتقد سینما) و رحیم نوه‌سی(نقاش) نیز تشکر می‌کنم.

کارگردان نمایش «مرگ با طعم نسکافه» در ادامه صحبت‌هایش، از همه عواملی که در شکل‌گیری این نمایش او را یاری رسانده‌اند، تشکر کرد.

«مرگ با طعم نسکافه»، نمایشی ۶ پرده‌ای است که با استفاده از کلید واژه‌های مهم زندگی به روایتِ برش‌های دراماتیک در زمان حال، دهه سی و صد سال گذشته می‌پردازد. از نکات جالب توجه این اجرا، حضور پررنگ موسیقی است.

بهنام شرفی، نیکی مظفری، گل ناز عباسی، بهراد محمدی، روشنک رضایی مهر و بابک صحرایی بازیگرانی هستند که در این اثر به ایفای نقش می‌پردازند.همچنین محمدرضا عیوضی و مسعود امامی به عنوان خواننده - بازیگر در این اجرا حضور دارند.

از دیگر عوامل این اثر می‌توان به مجری طرح: نازنین صحرایی، طراح صحنه و لباس: منیره ملکی، طراح گریم: مهتاب حسنی، طراح حرکت: مهرگان بذرافشان، بازیگران فرم: مهرگان بذرافشان، روشنک رضایی‌مهر، حدیث محمودوف، ملینا مشایخ، آویسا شریفی، موسیقی متن: ستار اورکی، سرپرست موسیقی زنده: امیر مهراد، آهنگساز قطعات باکلام: حامی، علی موثقی، امیرعباس حسن زاده، تنظیم کننده قطعات باکلام: حامی، علی موثقی، امیر مهراد، نوازندگان: صادق نورانی، محمدرضا بختیاری، فرناز ساحری و روزبه سیاه منصوری، دستیار کارگردان: شهرزاد پورفرد، عکاس و طراح پوستر: کیارش کاویان و مدیر روابط عمومی و مشاور رسانه‌ای: حامد قریب اشاره کرد.

عکس ها از نیلوفر دهباشی

۲۲۰

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903417

دیگر خبرها

  • لزوم تدوین برنامه عملیاتی پتروشیمی‌ها برای تحقق راهبرد جهش تولید
  • حضور مسعود کیمیایی در اجرای نمایش «مرگ با طعم نسکافه»
  • ترکیب شمس‌آذر مقابل گل‌گهر مشخص شد
  • سردار علی فضلی از مناطق راهیان نور بازدید کرد
  • محسن رضایی از جلسات با گروه‌های سیاسی دنبال چه هدفی است؟
  • اخطار محسن رضایی به تک‌روی و سهم‌خواهی برخی جریانات / سعید محمد به گله‌مندی پرداخت
  • محسن رضایی: سهم‌خواهی به نظام و مردم آسیب می‌زند
  • جلسات محسن رضایی با احزاب و جریان‌های انقلاب
  • محسن رضایی: تک‌روی و سهم‌خواهی به نظام و مردم آسیب می‌زند
  • تلاش محسن رضایی برای وحدت در جبهه انقلاب