Web Analytics Made Easy - Statcounter

لهراسب چهارمحالی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: هیات نظارت بر انتخابات ریاست جمهوری با اجرای دقیق قانون از آراء مردم صیانت می کند زیرا برگزاری انتخابات سالم و پر شور، هدف اصلی دفتر نظارت بر انتخابات است.

وی با اشاره به اینکه علی محمد جوانمرد و محمد رخشانی بعنوان اعضای هیات نظارت در شهرستان منصوب شده اند، اظهار داشت: امیدواریم مانند گذشته شاهد برگزاری یک انتخابات پرشور همراه به شعور سیاسی در شهرستان بروجرد باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس هیات نظارت بر انتخابات بروجرد بیان کرد: با هدف آسایش و رفاه مردم عزیز و جلوگیری از تجمع رای دهندگان و با تصویب مسوولان هیات اجرایی و نظارت شعب اخذ رای ۱۰ درصد افزایش یافته که این مهم برای رعایت فاصله گذاری اجتماعی و امنیت روانی شهروندان در روز رای گیری موثر است.

چهارمحالی اضافه کرد: هیات نظارت از نیروهای کارآمد و با تجربه و آموزش دیده بهره خواهد برد این افراد دوره های لازم را در فضای مجازی گذرانده و با موفقیت در آزمون آماده برگزاری انتخابات در ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ خواهند بود و تمام مقدمات برای برگزاری یک انتخابات پر شکوه همراه با حضور حداکثری مهیا شده است.

وی ادامه داد: به فرموده رهبر معظم انقلاب هرکس ایران اسلامی را دوست دارد باید در انتخابات شرکت کند زیرا امنیت و اقتدار ایران اسلامی در گرو حضور پرشور مردم در انتخابات پیش رو است.

رییس هیات نظارت بر انتخابات بروجرد گفت: امروز نظام مقدس اسلامی امنیت کشور را حفظ کرده، پیشرفت کشور با سرعت در حال انجام است و اینها که دیگر قابل انکار نیست، پس وارد این میدان باید شد و برای عزت بخشیدن به ایران و ایرانی، برای استمرار امنیت ملی، برای تضمین پیشرفتی که از اول انقلاب شروع شده و تا امروز بی‌وقفه پیش رفته باید در انتخابات شرکت کرد.

چهار محالی افزود: دشمنان داخلی و خارجی کمین کرده‌اند که با دلسرد کردن مردم در عرصه‌ی انتخابات یا با تحریم و یا سست‌کردنِ این مهم یک مچ‌گیری از نظام جمهوری اسلامی بکنند، ملت با بصیرت ایران اسلامی در ۲۸ خرداد برگ زرین دیگری بر افتخارات این کشور اضافه خواهند کرد.

وی اظهار داشت: یکی از مهم ترین امانت‌ها، مدیریت و مملکت داری است که باید به اهلش سپرده شود، باید خود مردم وارد میدان شوند و از بین داوطلبان یک نفر را انتخاب کنند و هرکسی منتخب مردم شد، رییس جمهور همه ملت ایران است.

وی بیان کرد: در تمام کشورها  ۲ نفر داوطلب وجود دارد، در ایران که همیشه چند نفر در معرض انتخاب گذاشته می شود.

وی با اشاره به تخلفات انتخابات گفت: بر اساس ماده ۷ قانون، شورای نگهبان در کلیه مراحل در صورت اثبات تخلف با ذکر دلیل نسبت به ابطال یا توقف انتخابات سراسر کشور و یا بعضی از مناطق اتخاذ تصمیم نموده و نظر خود را از طریق رسانه های همگانی اعلام می نماید و طبق ماده هشت نظارت بر انتخابات ریاست جمهوری بر عهده شورای نگهبان است و این نظارت عام و در تمام مراحل و در کلیه امور مربوطه به انتخابات جاری است .

وی اظهار داشت: طبق ماده ۳۴ قوه قضاییه یکی از شعب موجود هر حوزه قضایی در شهرستان را به منظور رسیدگی خارج از نوبت به تخلفات و جرایم انتخاباتی اختصاص داده و هیچ شخص حقیقی و حقوقی حق استفاده از بیت المال را برای هیچ نامزدی را نخواهد داشت و در صورت مشاهده تخلف با مدارک مستند به ستاد پیشگیری از تخلفات معرفی و پیگرد قانونی قرار خواهد گرفت.

 رییس هیات نظارت بر انتخابات بروجرد گفت: از همه مردم شریف شهرستان بروجرد تقاضا می کنم مثل همیشه در ۲۸ خرداد در پای صندوقهای رای حاضر شده و با انتخاب فرد اصلح وطن دوستی خود را به رخ جهان بکشند، و نشان دهیم که همه ما از خون شهدای گرانقدر که درخت انقلاب اسلامی را آبیاری کردند برای همیشه پاسداری خواهیم کرد.

ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ۲۸ خرداد امسال همزمان با سراسر کشور در لرستان برگزار می شود.

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ بروجرد ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر انتخابات ریاست جمهوری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری لرستان پروندهٔ خبری انتخابات ۱۴۰۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ بروجرد ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر انتخابات ۱۴۰۰ بروجرد ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر انتخابات ریاست جمهوری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری لرستان اخبار کنکور هیات نظارت بر انتخابات انتخابات ریاست جمهوری دوره انتخابات ۲۸ خرداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۲۵۷۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسئولان عملیات فرهنگی و جهاد تبیین را جدی بگیرند

ایسنا/قزوین منتخب مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی ضمن اشاره به جنگ رسانه‌ای و عملیات روانی دشمن علیه مردم کشورمان گفت: اشکال نه از مردم بلکه از عدم مسئولیت‌پذیری در جهاد تبیین است.

سالار آبنوش سه‌شنبه شب ۱۱ اردیبهشت به مناسبت گرامیداشت هفته شوراها در صحن شورای شهر قزوین حضور یافت و ضمن تبریک این روز به اعضای شورای شهر قزوین، اظهار کرد: این نشانه عظمت جمهوری اسلامی است که قدرت را از تک‌نظری و تک‌قطبی زمان طاغوت نجات داد و امروز شوراها و پارلمان‌های مردمی تصمیم‌گیر مردم هستند.

منتخب مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی در ادامه بیان کرد: اینکه با گرایش، سلایق و اندیشه‌های متفاوت در شوراها برای اقشار مردم تصمیم‌گیری می‌شود از برکات جمهوری اسلامی است که این موهبت باید برای نسل جوان تبیین شود.

وی اراده خداوند را در مسیر رشد جمهوری اسلامی ایران و جبهه مقاومت مؤثر دانست و ضمن یادآوری تصمیم‌گیری‌های اثرگذار و مهم شورای شهر قزوین در ادوار گذشته ازجمله ساخت سریال شوق پرواز در حوزه فرهنگی و ساخت نخستین پل‌های مهم شهر قزوین با همکاری قرارگاه خاتم‌الانبیا(ص) در گذشته، نتایج کار گروهی، وحدت در بین مدیران و مسئولان را متذکر شد.

وی در حوزه کار فرهنگی با اشاره به نمونه‌ای از فعالیت‌های فرهنگی انجام شده در سازمان تبلیغات اسلامی که تحت عنوان طرحی به نام «دختران حاج قاسم» برگزار شده است، بیان کرد: امروز مهمترین مسئله، پاسخ به شبهات نسل جوان است و لازم است برای این مهم نیز به تأسی از گذشته همان انسجام و وحدت بین همه دستگاه‌ها و متولیان امر ایجاد شود تا در استان شاهد شکوفایی فرهنگی باشیم.

منتخب مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی با اشاره به جنگ رسانه‌ای و عملیات روانی دشمن علیه مردم کشورمان گفت: افکار عمومی مردم کشور پذیرنده حقیقت است و اگر در بزنگاه‌ها شاهد برخی رفتارهای ناخوشایند هستیم، به این معنی است که تبیین و عملیات فرهنگی مناسبی صورت نگرفته است چراکه اگر این تبیین صورت بگیرد متوجه می‌شویم اشکال نه از مردم بلکه از عدم مسئولیت‌پذیری در جهاد تبیین است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • نظارت ۹۹۰ ناظر بر دور دوم انتخابات بیرجند، درمیان و خوسف
  • افشای دلایل ردصلاحیت حسن روحانی در انتخابات
  • مفتخر به بهره‌گیری از مشارکت معلمان در نظارت بر انتخابات هستیم
  • سخنگوی شورای نگهبان: مفتخر به بهره‌گیری از مشارکت معلمان در نظارت بر انتخابات هستیم
  • مسئولان عملیات فرهنگی و جهاد تبیین را جدی بگیرند
  • نظارت ۹۹۰ نفر از شبکه مردمی ناظران شورای نگهبان در دور دوم انتخابات مجلس
  • صیانت از آرای مردم گنبدکاووس با ۷۰۰ ناظر آموزش‌ دیده
  • فعالیت ۷۰۰ ناظر آموزش‌دیده برای نظارت بر دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم در گنبدکاووس
  • کاندیداتوری عضو شورای نگهبان در انتخابات ریاست جمهوری /صادق زیباکلام برای مصاحبه آمد، زاکانی برای گزارش دادن /خاطرات آیت الله هاشمی
  • اصلاح‌طلبان درباره روند بررسی صلاحیت‌ها چه گفتند؟