Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-29@16:53:56 GMT

کمبود فضای آموزشی در شهرستان اسکو

تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۲۷۱۴۷

کمبود فضای آموزشی در شهرستان اسکو

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،رضی منش فرماندار شهرستان اسکو در نشست شورای آموزش و پرورش اسکو با اشاره به افزایش روز افزون جمعیت دانش آموزی در شهر جدید سهند گفت: به طور متوسط سالانه ۲۵۰۰ دانش آموز به سیستم آموزشی این شهرستان افزوده می‌شود و در حال حاضر به ۱۷ باب مدرسه ۱۲ کلاسه در شهر سهند نیازمندیم تا مدارس به صورت استاندارد و تک نوبته اداره شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او تراکم دانش آموزی در برخی مدارس شهر سهند را افزون بر ۱۰۰۰ نفر برشمرد و گفت: کمبود فضای آموزشی در سال تحصیلی جدید به شدت خود را نشان خواهد داد چرا که در دو سال اخیر به علت آموزش مجازی و شرایط کرونایی این کمبود فضا زیاد احساس نمی‌شد، ولی در سال تحصیلی آینده شاهد کاهش کیفیت آموزش و کمیت فضای آموزشی خواهیم بود.

او همچنین به کمبود نیروی انسانی در مدیریت آموزش و پرورش این شهرستان هم اشاره کرد و افزود:امسال بیش از ۲۰۰ نفر از فرهنگیان این شهرستان بازنشسته شده و با توجه به افزایش جمعیت دانش آموزی نیاز به تامین نیروی آموزشی به شدت احساس می‌شود.

رضی منش گفت: امسال ۳ باب مدرسه ۱۲ کلاسه در دست احداث داریم که امیدواریم در سال تحصیلی جدید به مدار آموزشی این شهرستان وارد شوند.

او کمک خیران را در تامین تجهیزات و فضا‌های آموزشی خواستار شد و افزود: برای  تامین نیازهای آموزشی باید از ظرفیت مشارکت کنندگان و جذب خیران و همچنین سازمان نوسازی مدارس استفاده کنیم .

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شورای آموزش و پرورش کمبود فضای آموزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۲۷۱۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اضافه شدن ۱۹۵ کلاس درس به فضای آموزشی مسجدسلیمان

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، محمد سعیدی پور استانداردسازی فضا‌های آموزشی با هدف بالا بردن سطح آموزش و پرورش را جزو اولویت‌های اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان عنوان کرد و گفت: درحال حاضر ۶۸ طرح در شهرستان مسجد سلیمان درحال اجرا است.

وی افزود: با تکمیل این طرح‌ها ۱۹۵ کلاس به فضای آموزشی این شهرستان افزوده خواهد شد.

سعیدی پور می‌گوید: در سال ۱۴۰۲ در شهرستان مسجد سلیمان ۹ طرح با ۲۷ کلاس درس تحویل دانش آموزان این شهرستان شده است.

دیگر خبرها

  • هوشمندسازی ۴۰۰ کلاس درس در بردسکن
  • جزئیات جدید نحوه ارزش‌یابی امتحانات کشوری «ریاضی» و «علوم» پایه ششم
  • علت افت تحصیلی دانش‌آموزان در آزمون‌های نهایی چیست؟ + تاریخ برگزاری امتحانات
  • بودجه مناسب برای بروزرسانی تجهیزات فنی‌و‌حرفه‌ای مهاباد در نظر گرفته می‌شود
  • بازدید سرزده فرماندار مهاباد از کارگاههای فنی و حرفه‌ای
  • سنجش ۲۴هزار نوآموز در کردستان
  • سؤالات امتحانات نهایی سخت بوده است؟
  • اضافه شدن ۱۹۵ کلاس درس به فضای آموزشی مسجدسلیمان
  • آزمون‌های نهایی مبتنی بر ارزشیابی از یادگیری است
  • جزئیات ثبت سفارش کتاب‌های درسی اعلام شد