Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استانها-مسئول نمایندگی نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاهها گفت: امروز جریان تحریف به دنبال پنهان کاری، جعل و وارونه نشان دادن اندیشه ها و اعمال امام(ره) است تا اینگونه در سایه غفلت، مردم را به فراموشی کشاند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، حجت الاسلام  مصطفی رستمی ظهر امروز در جمع مردم همدان و با گرامیداشت سالروز رحلت بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی اظهار داشت: امروز فرصت مناسبی برای بازخوانی آنچه که در سال‌های پس از انقلاب بر ما گذشت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد:  امام (ره) یکی از کلمه های طیبه خداوند بود فردی که خدا در قرآن کریم درباره آنها می فرماید: کلمه طیبه مانند درختی است که ریشه محکم در زمین و شاخه های بلند در آسمان دارد و دائماً میوه می دهد.

مسئول نمایندگی نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های کشور با اشاره به اینکه اندیشه و عمل امام (ره) درختی با ریشه و با ثمر است که در زندگی مومنانه مسلمانان و مستضعفان دنیا ثمر خواهد داد عنوان کرد: آثار حضور امام (ره) در عرصه هدایت انسان ها، نجات انسان ها و منکوب کردن ظلم از انقلاب اسلامی آغاز شد و در طول این 43 سال همچنان ادامه یافته است.

رستمی با تشریح مشی شخصیتی امام خمینی (ره) مطرح کرد: امام (ره)با رهبران دنیا متفاوت بود چرا که ا از خود عبور کرد و تلاشی برای رفاه خود نداشت.

وی با بیان اینکه امام(ره) مانند رهبرانی که گرفتار مادیات هستند عمل نکرد بلکه آنچه داشت را  در راه خدا داد ادامه داد: امام (ره) حتی آنچه که داشتند را نیز پس از ارتحالشان به مستضعفان بخشید. 

مسئول نمایندگی نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های کشور با اشاره به اینکه امام(ره) برای خود چیزی نخواست عنوان کرد: امام کارهای خود را برای خدا انجام داد به همین دلیل نیز عمل و گفتار وی در قلب افراد نفود می‌کرد.

وی آرامش روحی امام (ره) را ناشی از ارتباط عمیق وی با خدای متعال دانست و گفت: نتیجه ارتباط عمیق وی با خدای متعال به نتیجه رسیدن انقلاب و بیداری هزاران جوان گلگون کفن و شهید در کشور است افرادی که جان خود را فدای اسلام کردند.

رستمی انقلاب را از محصولات اندیشه والای امام (ره) برشمرد و افزود: امروز جریان تحریف به دنبال پنهان کاری، جعل و وارونه نشان دادن اندیشه ها و اعمال امام(ره) است تا اینگونه در سایه غفلت مردم را به فراموشی کشاند تا آنها ندانند که کجا بوده و الان کجا هستند.

وی با اشاره به در پیش بودن انتخابات و تاکید رهبر معظم انقلاب برای مشارکت مردم در این رویداد مهم و تعیین نمایندگان خود عنوان کرد: امروز ملت ایران حاکم بر سرنوشت خود است.

این مقام مسئول با تشریح وضعیت کشور در زمان جنگ هشت ساله و مشکلات رخ داده در آن دوران بیان کرد: امروز جمهوری اسلامی توانسته با تولید سلاح های نظامی مانند پهپاد نیروی هوایی آمریکا را به چالش بکشاند.

وی با بیان اینکه امروز جریان مقاومت توانسته امریکا و دست نشانده‌های آن در منطقه را به زانو در آورد اظهار داشت: امروز جمهوری اسلامی به حدی از پیشرفت و قدرت رسیده است که مدافعان حرم و جریان مقاومت در سرزمین خود پاسخگویی به رژیم اشغالگر قدس را برعهده گرفته اند اتفاق مهمی که بر برکت نفس امام (ره) راحل است.

مسئول نمایندگی نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های کشور با بیان اینکه از آنجا که انقلاب اسلامی دست غارت گران را از کشور کوتاه کرد دشمنی دشمنان و استکبار جهانی با ما دائمی است اظهار داشت: 43 سال است که این سرزمین و مردم آن در حال جنگ با دشمن و دفاع مقدس هستند.

وی با تشریح پیشرفت ها و موفقیت های کشور با وجود مشکلات بسیار و تلخ کامی ها عنوان کرد: راه حل مشکلات کشور حضور مردم در صحنه است چرا که اگر امروز دست از استقلال کشور برداریم به دوران پهلوی که هیچ به دوران تجزیه کنندگان بازخواهیم گشت.

رستمی اتحاد عظیم مردم و همبستگی آنها با رهبری را از دیگر راهکارهای حل مشکلات کشور برشمرد و بیان کرد: امروز روی کار آمدن دولتی که معتقد به تحول باشد از دیگر راه کارهای حل مشکلات است.

وی با اشاره به اینکه قرار نیست از اصول و آرمان های انقلاب و همچنین از اسلام خواهی و مقدمه سازی ظهور دست برداریم گفت: با مسؤلان بی اراده و ضعیف، آنهایی که قبل از آنکه به فکر خدمت به خدا و خلق خدا باشند به فکر خود هستند، نمی توانیم به اهداف انقلاب دست یابیم.

این مقام مسئول  با بیان اینکه روی کار آمدن دولتی عدالت خواه، فساد ستیز، معتقد به جوان ها و دولتی که بین خودش و مردم فاصله نبیند از دیگر راهکارهای حل مشکلات کشور است مطرح کرد: در انتخابات پیش رو اگر چه مردم از وضعیت کنونی گله مند هستند اما باید، جریان شرکت در انتخابات یک جریان عمومی و گسترده باشد.

 وی ادامه داد: اگر در در انتخابات فرد منتخب با آرای قوی و مشارکت گسترده مردم امور کشور را به دست گیرد با قدرت بیشتری میتواند از کشور و حق مردم دفاع کند.

امام خمینی(ره) افکار خفته جهان اسلام را بیدار کردفیلم کمتر دیده شده از تشییع پیکر امام خمینی/"روح خدا به خدا پیوست"امام خمینی(ره) تمامی تفکرات غرب و شرق را به هم ریخت+فیلم

وی سخنان برخی جریانها و افراد را مخالف مردم سالاری دینی دانست و عنوان کرد: اگر به وجود فردی مانند شهید سلیمانی افتخار می‌کنیم و اگر می‌خواهیم مدافع حرم باشیم باید با حضور گسترده در انتخابات حمایت خود را از این مسئله نشان دهیم.

انتهای پیام/742/ ت

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مسئول نمایندگی نهاد مقام معظم رهبری امام خمینی حل مشکلات امام ره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۲۷۲۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد دبیر کل حزب مجمع ایثارگران از حذف اندیشه و تصاویر امام

دبیرکل حزب مجمع ایثارگران نسبت به فعالیت جریان مرموزی هشدار داد که در سال‌های اخیر نه تنها درصدد حذف اندیشه‌های امام بوده، بلکه سعی داشته تصاویر متعلق به ایشان را نیز از ادارات و نهادهای دولتی حذف کند. 

به گزارش جماران، جواد امام به «صبح ما» گفت: به‌طور کلی، پروژه امام‌زدایی سالهاست که کلید خورده است و نشانه‌هایش را می‌توان در کنار گذاشتن مردم از اداره امور یا اختلال در انتخابات آزاد دانست. 

این فعال سیاسی تأکید کرد: جایگزین کردن تئوری آقای مصباح یزدی به جای اندیشه‌های بنیانگذار نظام، کار را برای بسیاری از صاحبان قدرت آسان کرده است، زیرا از نگاه آنها مردم، حق و نقشی در اداره کشور ندارند و این یعنی حرکت برخلاف آرمان جمهوریت.

وی در پاسخ به اینکه مسئولین از حذف تصاویر امام و جایگزینی آن با تصویر رئیس جمهور چه هدفی را دنبال می‌کنند، گفت: علت این نوع اقدامات را باید در رفتارهای زشتی جست و جو کرد که بوی قدرت‌طلبی و انحصار می‌دهند. شما ببینید اگر با درشت‌گویی‌های یک معمم درباره پیامبر عظیم الشأن اسلام که خاتم پیغمبران را گوشت تلخ خطاب کرد، برخورد می‌شد، یک عده نیز که تمام موقعیت امروزشان مدیون کار بزرگ امام است، به خود اجازه نمی‌دادند تصویر ایشان را حذف کنند.

دبیرکل مجمع ایثارگران در تحلیل تازه‌ترین اقدام، یعنی تغییر نام خیابان یادگار امام دماوند و جایگزین کردن نام مرحوم عسگراولادی به جای آن افزود: آنچه دارد به مردم مخابره می‌شود، این است که نیازی به نام و اندیشه بنیانگذار جمهوری اسلامی نیست و گویا قرار است هر چیزی که منتسب به امام است، به مرور زمان کنار گذاشته شود. از تصاویر امام گرفته تا تابلوی خیابان‌ها به نام ایشان، به تدریج در حال حذف شدن هستند تا ماهیت افراد مستقر در قدرت، بیشتر از گذشته نمایان شود.

جواد امام در پایان، با اشاره به تفاوت‌های اندیشه‌ای امام با آنچه امروز وجود دارد، اظهار داشت: امام هیچ‌گاه، حکومت بر مردم را بدون مشارکت آنها جایز نمی‌دانست و همواره به کارگزاران نظام تشر می‌زد که مبادا در تصمیم‌گیری‌های خود، مردم را لحاظ نکنند. اسلام مدنظر ایشان هم، رحمانی بود، اما متأسفانه اسلامی که امروز از سوی مدعیان حذف نام امام ترویج می‌شود، شباهت زیادی به اسلام طالبانی دارد.

دیگر خبرها

  • حمله به اسرائیل عظمت ایران را نشان داد
  • تاکید امام جمعه مشهد بر ضرورت تحول و تجدید حیات در عرصه فرهنگی جامعه
  • اندیشه‌ امام در عملیات وعده صادق نمود پیدا کرد
  • انتقاد دبیر کل حزب مجمع ایثارگران از حذف اندیشه و تصاویر امام
  • نوه امام خمینی: اندیشه‌های امام به‌طور هدفمند تحریف می‌شود
  • برخی به دنبال فراموش شدن امام خمینی(ره) هستند
  • مرتضی اشراقی در مراسم رونمایی از کتاب «چالش‌های تاریخی» چه گفت؟!
  • نوه امام خمینی: اندیشه‌های امام به‌طور هدفمند تحریف می‌شود /یک مورخ باید شجاع باشد و از پروپاگاندای رسانه‌ای نترسد
  • اشراقی: ملاک اندیشه‌های امام، رهبر انقلاب هستند
  • مرتضی اشراقی: اندیشه‌های امام به‌طور هدفمند تحریف می‌شود/ شاخص و ملاک حقیقت اندیشه حضرت امام، رهبر معظم انقلاب هستند/ یکی از وظایف مهم مورخ، جهاد تببین است/ امروز مردم غزه تاریخ ساز یک حماسه عظیم هستند