Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراسم اهدای گل به بیماران بیمارستان شهدای ۱۵ خرداد در آستانه قیام خونین ۱۵خرداد مردم ورامین برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ­های تهران در آستانه قیام خونین ۱۵ خرداد مردم دشت ورامین در سال ۱۳۴۲ مراسم اهدای گل به بیماران بیمارستان شهدای ۱۵ خرداد با حضور ائمه جمعه ورامین، خیرآباد، جانشین فرمانده سپاه، ریاست اداره‌های تأمین اجتماعی، صمت، بخشدار مرکزی و فرمانده بسیج کارگری شهرستان ورامین با رعایت دستور العمل های بهداشتی انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم دکتر علی فتحی رئیس بیمارستان شهدای ۱۵ خرداد ورامین شهیدان ۱۵ خرداد را برگزیدگان خداوند برای شروع تحولی بزرگ در قرن جدید دانست و گفت: اگر در پانزده خرداد مردم دشت ورامین برای دفاع از انقلاب و مرجعیت خود حضوری فعال و با بصیرت داشتند امروز هم بیمارستان شهدای ۱۵ خرداد و کادر درمان آن نیز در خط مقدم جبهه سلامت هستند.

وی در خصوص فعالیت‌های این بیمارستان از شروع کرونا نیز اظهار داشت: ۱۴ هزار و ۸۰۰ بیمار مراجعه کننده کرونایی داشتیم که ۴۲۰۰ نفر آن بستری شدند و درصد بهبودی بیماران کرونایی ما در این بیمارستان ۸۸ درصد می‌باشد که تلاش عزیزان کادر درمان ما جهادی بوده است.

فتحی ابتلای کادر و پرسنل این بیمارستان به ویروس کرونا را بخاطر مواجهه مستقیم با بیماران مستثنی ندانست و افزود: ۲۶۳ پرسنل و کادر درمان ما در طول این مدت درگیر کرونا شدند، که ۱۸ نفر از پزشکان و مابقی از پرستاران و پرسنل بخش‌های مختلف بوده است.

رئیس بیمارستان شهدای ۱۵ خرداد ورامین با توصیه به مردم در خصوص جدی گرفتن این بیماری بیان کرد: میانگین سنی کرونا در آغاز فراگیری آن ۶۸ سال بود که اکنون به ۵۱ سال رسیده است و به افراد جوان و حتی نوزاد هم این ویروس رحم نمی‌کند و لازم است آحاد مردم رعایت موازین بهداشتی را داشته باشند.

فتحی ضمن گلایه از کمبود امکانات پزشکی و بیمارستانی در دشت ورامین گفت: با اینکه در ۴۰ کیلومتری پایتخت هستیم اما توسعه بخش درمان معنی داری را شاهد نیستیم و در همین مدت ۵۱ بیمار کرونایی به علت کمبود تجهیزات به تهران منتقل شدند و لازم است مسئولین شهرستانی با همت خود پیگیر افزایش تعداد تخت‌های بستری بیمارستان و توسعه بخش‌های فوق تخصصی از وزارت بهداشت باشند.

وی در خصوص اقدامات صورت گرفته در یکسال گذشته برای ارتقا بیمارستان شهدای ۱۵ خرداد اظهار داشت: در سال گذشته پنج و نیم میلیارد تجهیزات شامل دستگاه دیالیز، لاپاراسکوپی و ونتیلاتور با بودجه سازمان خریداری شد و مقرر گردیده است بحث توسعه اورژانس این بیمارستان با افزودن ۴۰۰ متر به فضای فعلی و آغاز ساخت درمانگاه تخصصی آن به پیش بینی پنج هزار متر فضا و یکصد میلیارد تومان اعتبار پیگیری و آغاز شود.

پایان پیام/659

منبع: شبستان

کلیدواژه: قیام ۱۵ خرداد بیمارستان شهدای ۱۵ خرداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۲۷۲۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمات پزشکی رایگان گروه های جهادی به مردم ورامین

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما، روایت کردن کار‌های خوب و مهربانی حال انسان را خوب می‌کند چه برسد بخواهی کار خوب انجام دهی، انسان‌هایی که تمام تلاش شان را می‌کنند تا بتوانند گره از مشکلات مردم باز کنند و مرهمی بر زخم مردم بگذارند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مراسم اهدای جام و جشن قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران در جام ملت های آسیا 2024 / فیلم
  • اهدای عضو به ۳ بیمار نیازمند در چهارمحال و بختیاری
  • دیدار رئیس جمهور ایران با بیماران اتباع
  • تقدیر از مجریان برگزاری انتخابات در فیروزکوه
  • کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران دهم خرداد برگزار می‌شود
  • اعضای نوجوان لردگانی به بیماران نیازمند عضو زندگی بخشید
  • برگزاری کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران در روز دهم خرداد
  • مراسم تجلیل از قهرمانان کشتی اصفهان برگزار شد
  • خدمات پزشکی رایگان گروه های جهادی به مردم ورامین
  • آیت الله رئیسی از طرح توسعه بیمارستان شهدای یافت‌آباد بازدید کرد