Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از خرم آباد، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: پوستر فراخوان مسابقه فرهنگی و هنری " فرزندان روح الله " همزمان با سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) در این استان رونمایی شد.

احمد حسن فتایی روز جمعه به رسانه‌ها اعلام کرد: مسابقه فرهنگی هنری " فرزندان روح الله " با هدف آشنایی نسل جوان و نوجوان با اندیشه‌های امام راحل (ره) و با موضوعات سیره و شخصیت امام خمینی (ره)، امام خمینی (ره) و مردم و امام خمینی (ره) و مسوولان برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: بر اساس مندرجات فراخوان، شرکت کنندگان می‌توانند آثار و تولیدات خود را در قالب تمامی رشته‌های فرهنگی و هنری به همراه مشخصات کامل تا سی و یکم تیر ماه از طریق آدرس پستی farhanglorestan@yahoo.com به دبیرخانه ارسال نمایند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان اظهار داشت: در بخش شرایط و ضوابط این مسابقه آمده است: شرکت برای نوجوانان و جوانان زیر ۳۰ سال مجاز است، هر شرکت کننده می‌تواند پنج اثر را به دبیرخانه ارسال نماید، حق انتشار آثار برای دبیرخانه محفوظ است، مسوولیت اصالت آثار ارسالی با شرکت کنندگان است و طرح‌های ارسالی باید دارای ابتکار و ایده باشند.

 

انتهای پیام/ر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فرهنگ و ارشاد اسلامی ارتحال امام خمینی امام خمینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۲۷۴۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس | پوستر جنجالی نساجی برای بازی پرسپولیس؛ پیام خاص نساجی به هواداران زن

به گزارش همشهری آنلاین، در شرایطی که بنا به تصمیم مسئولان بالا دستی جایگاه بانوان در این مسابقه به هواداران پرسپولیس واگذار شده، اعضای روابط عمومی این باشگاه با انتشار یک پوستر خاص پیام خود را به علاقه‌مندان زن تیمشان رساندند.

در این پوستر نمایه‌ای از ساکت الهامی سرمربی نساجی به چشم می‌خورد که تصویری از زن هواداران نساجی در ورزشگاه شهید وطنی، روی آن کلاژ شده است. این یک مسابقه حساس برای هر دو تیم در بالا و پایین جدول است که نتیجه آن از هر نظر تاثیر بسیاری بر رقابت‌های لیگ برتر خواهد گذاشت. از ساعت ۱۸:۱۵ تا ساعت ۲۱ هیجان این مسابقه در ایران حرف اول خواهد بود.

کد خبر 849617 منبع: ورزش سه برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • نمایشگاه کاریکاتور "فرهنگ شهروندی" در اردبیل
  • کتاب «رضای انقلاب» در حوزه هنری رونمایی می‌شود
  • عکس | پوستر جنجالی نساجی برای بازی پرسپولیس؛ پیام خاص نساجی به هواداران زن
  • پوستر جنجالی نساجی برای بازی پرسپولیس
  • برای نخستین‌بار؛ انتشار دست‌نوشته‌ رهبر انقلاب در دفتر کتابخانه وزیری+عکس
  • توزیع ۱۲۷ میلیارد تومان جهیزیه بین مددجویان لرستان
  • رونمایی از «رضای انقلاب» در حوزه هنری
  • مظلومیت حقوق بشر نزد افکار عمومی جهان مشخص شد
  • امام صادق (ع) حافظ آثار رسول الله برای جهان اسلام بوده است
  • از سند ثبت ملی بافت تاریخی روستای بیابانک رونمایی شد