Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس مشکلات کشور را در سایه سوءتدبیرها و مدیریت‌های نادرست دانست و گفت: مردم به دنبال تغییر هستند. - اخبار استانها -

احمد علیرضابیگی، در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در تبریز با تاکید بر اینکه مردم رُکن اصلی تعیین سرنوشت کشور هستند، اظهار داشت: همه قدرت به واسطه مردم بروز می‌یابد و همه از جانب مردم وکالت پیدا می‌کنند تا از همه ظرفیت ها و امکانات کشور برای پیشرفت و توسعه کشور بهره گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی، افزود: مردم به دنبال آن هستند که گمشده خودشان از طریق صندوق رای پیداکنند.

بیگی، از انتخاب مردم و مشارکت در تعیین سرنوشت گفت و اضافه کرد: انتخاب مردم و مشارکت در تعیین سرنوشت آینده ای را رقم می زند که باید به واسطه ارتباط جمعی که ایرانیان باهم دارند درقبال آن انتخاب مسئول باشیم.

مشارکت حداکثری مردم در انتخابات بار دیگر اهداف دشمنان را ناکام می‌کندنماینده پارلمان عراق: حکومتی که امام خمینی (ره) تاسیس کرد نقشه دنیا و روند تاریخ را تغییر داد

وی، مشکلات کشور را در سایه سوءتدبیرها و مدیریت‌های نادرست دانست و یادآورشد: مردم به دنبال تغییر هستند.

علیرضابیگی، ضمن بازگونمودن ویژگی‌های رئیس جمهور خوب خاطرنشان کرد: رئیس جمهور خوب باید دارای بالاترین مقبولیت در بین مردم باشد به جهت کارآمدی در شرایط خاص امروز، بتواند مشکلات را حل و رفع کند.

وی تاکید کرد: رئیس جمهور باید کاردان، کارشناس، بهره مند ازپشتوانه مردمی، ساده زیست، ظلم ستیز، استکبارستیز و مُشرف به امکانات و ظرفیت‌های کشور باشد.

انتهای پیام /111/ش

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۲۷۵۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماینده مجلس : شهرداری حق دارد با خارجی ها قرارداد ببندد اما نه پنهانی

 عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس درباره قرارداد ۲ میلیارد یورویی شهرداری تهران با چین گفت: «شهرداری می‌تواند با کشورهای خارجی قرارداد ببندد اما نه قراردادهای پنهانی یا دارای ایرادات. وزارت کشور هم در این مورد نظریه تخصصی خود را می‌دهد. اما دستگاه‌های نظارتی باید به این موارد ورود پیدا کنند.»   به گزارش عصر ایران؛ احمد علیرضابیگی به روزنامه هم میهن گفت: «شورای شهر بر عملکرد شهرداری نظارت دارد و باید براساس چارچوب‌ها عمل کند. اما دستگاه‌های نظارتی هم باید بر عملکرد دستگاه‌های مختلف از جمله شهرداری نظارت داشته باشند. اینطور به نظر می‌رسد که نظارت و خوفی از این دستگاه‌ها وجود ندارد. بنابراین هر کسی هر جا ایستاده فکر می‌کند باید چپاول کند.»   علیرضابیگی با اشاره به اینکه تمام این موضوعات سیاسی است، تاکید کرد: «این به نوع حکمرانی در کشور برمی‌گردد. در مدل حکمرانی کنونی اراده مردم را به حداقل رسانده‌ایم. وقتی مردم حس کنند نظر و اراده آنها تعیین‌کننده است، نظارت را توسعه می‌دهند و نتیجه آن روی کار آمدن شورای شهری است با پشتوانه مردمی که به مردم بدهکار است و باید پاسخگوی شهروندان باشد؛ چراکه باز هم باید درِ خانه مردم برود برای گرفتن رای؛ پس سعی می‌کند رضایت مردم را به دست آورد.   وی افزود: رضایت مردم وقتی به وجود می‌آید که شورای شهر به نیابت از آنها  عمل می‌کند. وقتی این اتفاق نمی‌افتد مردم کنار می‌مانند و نظارتی اتفاق نمی‌افتد. اگر نظارتی هم وجود داشته باشد در مقابل آن مقاومت می‌شود. با این روند شاهد پیشرفتی نخواهیم بود.» کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: حمل و نقل فوری- چینی عصبانیت روزنامه شهرداری از افشای قرارداد پنهانی زاکانی قرارداد خرید اتوبوس از چینی‌ ها کجاست؟

دیگر خبرها

  • خود را به رویکرد امنا برای تغییر مدیریت مجلس آینده پایبند می‌دانم
  • قانون مدیریت یکپارچه شهری توسط مجلس پیگیری شود
  • دور دوم انتخابات بسیار تعیین‌کننده است/ لزوم اصلاح ساختار بودجه
  • قانون‌گذاری باید در کنار نظارت قرار گیرد
  • مسئول یک سوپرمارکت هم این همه تغییر نمی‌کند!
  • عباسی: تضارب آرا در مجلس، طبیعی و لازم برای قانون‌گذاری بهتر است / وحدت در حل مشکلات و اقتدار نظام اولویت اصلی + فیلم
  • عباسی: : تضارب آرا در مجلس امری طبیعی و لازم برای قانون‌گذاری بهتر است/ وحدت در حل مشکلات مردم و اقتدار نظام اولویت اصلی مجلس است + فیلم
  • رقابت ۱۲ نفر برای ۶ کرسی دیگر مجلس در آذربایجان شرقی
  • نماینده مجلس : شهرداری حق دارد با خارجی ها قرارداد ببندد اما نه پنهانی
  • نماینده تبریز: شهرداری حق دارد با خارجی ها قرارداد ببندد اما نه پنهانی