Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازبوشهر، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر در پیام آدینه این هفته، با تسلیت سالروز شهادت امام صادق(ع) احیاگر اسلام ناب محمدی(ص) به سخنرانی رهبر معظم انقلاب در سالروز ارتحال ملکوتی حضرت امام راحل اشاره کرد و گفت: از جمله مواردی که ایشان در سخنانشان بیان کردند این بود که امام خمینی (ره) با انقلاب اسلامی ایران یک برنامه مترقی اسلامی برای تحقق نظام اسلامی ارائه فرمودند و اسلامی که امام راحل (ره) ارائه کردند اسلام ناب محمدی و به دور از غرب گرایی و تحجّر بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: رهبر معظم انقلاب در بیانات خود اشاره کردند که امام خمینی(ره) انتخابات را مظهر اراده مردم و نظام مردم سالاری دینی و حضور در آن را یک فریضه دینی می‌دانستند و رمز ماندگاری انقلاب در دو کلمه جمهوری و اسلامی است.

امام جمعه بوشهر افزود: رهبر انقلاب خطاب به مردم تاکید کردند که با حضور در انتخابات مشکلات را ترمیم کنید، با دور کشیدن مشکلی حل نمی‌شود و با انتخاب خود مسیر انقلاب را به پیش ببرید.

صفایی بوشهری عنوان کرد: نکته دیگری که رهبر معظم انقلاب اشاره کردند این بود که نامزدهای انتخابات وعده‌هایی که نمی‌توانند به آن عمل کنند بیان نکنند تا مردم دلسرد نشوند و شعار‌هایی که به آن اعتقاد ندارند به زبان نیاورند.نامزدها باید صداقت داشته و در صورت انتخاب عدالت خواه باشند.

بیشتر بخوانید

کاندیدا‌های انتخابات در چارچوب قانون اقدام کنند حمایت از شورای نگهبان در تمامی عرصه‌های قانونی یک ضرورت است

او با گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل عظیم الشان (ره) و شهدای قیام ۱۵ خرداد، گفت: امام خمینی (ره) با رهبری نهضت شکوهمند اسلامی ایران با اتکال به خداوند و حضور حماسی مردم کاری بزرگ در تاریخ جهان، اسلام و ایران انجام دادند و رژیم ۲۵۰۰ ساله شاهنشاهی را سرنگون کردند و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را بنا نهادند.

امام جمعه بوشهر تاکید کرد: هم اینک نظام اسلامی و مردم ایران در پرتو هدایت‌های خردمندانه و اسلامی رهبر معظم انقلاب پرصلابت و پایدار و پر قدرت به پیش می‌رود و ان‌شاءالله به اهداف الهی خود دست پیدا خواهد کرد.

صفایی بوشهری حضور حداکثری در انتخابات را وظیفه‌ای دینی و ملی خواند که باعث اقتدار نظام جمهوری اسلامی می‌شود و با انتخاب شایسته زمینه جبران ضعف‌ها، تکمیل قوت‌ها و تحول اساسی در تمدن آفرینی و عدالت‌خواهی را ایجاد خواهد کرد.

او بیان کرد: بی‌تردید حضور حماسی و انتخاب فرد اصلح مایه امید و قدرت نظام و موجب ناامیدی و شکست دشمنان خواهد شد. همواره توصیه اکید امام راحل(ره) و شهدای گرانقدری مانند شهید حاج قاسم سلیمانی حضور پر بصیرت و جهادی در عرصه‌های سرنوشت‌ساز نظام مانند انتخابات بوده است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر همچنین با تبریک انتخاب بوشهر به عنوان اولین پایتخت قرآنی ایران و تشکر از کسانی که در این زمینه نقش داشته‌اند، گفت: امیدوارم در پرتو این عنایت بزرگ، مسئولان و اصحاب گرانقدر قرآن، با برنامه ریزی کامل و مدیریت جهادی استان بوشهر را در تمامی عرصه‌ها به معنای دقیق قرآنی کنند و الطاف و عنایات قرآنی در تمام شئون زندگی نیز نصیب مردم شود.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نماز جمعه انتخابات انقلاب اسلامی 14 خرداد تبلیغات انتخابات رهبر معظم انقلاب امام جمعه بوشهر امام راحل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۲۷۷۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقدامات خوب رسانه و هوشیاری مانع از تحقق اهداف دشمن می‌شود

استاندار اصفهان گفت: در انتخابات سال گذشته مردم ما به یاری روشنگری رسانه بسیار هوشمندانه عمل کردند بالاخص در شهرستان‌هایی که هدف دشمن بود شاهد حضور پرشور مردم پای صندوق های رأی بودیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان، نهم اردیبهشت ماه در نشست با خبرنگاران و اصحاب رسانه استان، ضمن گرامیداشت روز شوراهای اسلامی، اظهار کرد: شکل گیری شوراهای اسلامی یکی از مظاهر بروز و ظهور اراده مردم در حکمرانی و مدیریت کشور است.

وی ضمن قدردانی از اصحاب رسانه استان در انعکاس اخبار و اطلاعات، افزود: اگر از ابتدا جایگاه اطلاع‌رسانی به درستی دیده می‌شد، رسانه می‌توانست در پیگیری و مطالبه حقوق مردم به خوبی نقش آفرینی کند.
استاندار اصفهان خاطرنشان کرد: جایگاه خبرنگاران متناسب با نقشی که ایفا می‌کنند نیست و این موضوع در جهان نیز مشهود است در صورتی که رسانه بایستی مطالبه‌گر حقوق مردم باشد.

مرتضوی خاطرنشان کرد: سال گذشته سال برگزاری انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی و بسیار حساس و سرنوشت ساز بود.

وی ادامه داد: تمامی رسانه‌های امپراتوری سلطه به خط شده بودند تا انتخابات در ایران را ضایع کنند و این هدف را با ناامیدی مردم و حاشیه سازی برای مردمی که قصد شرکت در انتخابات را داشتند پیش بردند.

استاندار اصفهان بیان کرد: در این شرایط رسانه‌های ما در تلاش بودند تا نگاه واقعی و متفاوتی از ایران اسلامی را به جهان مخابره کنند که از این بابت عملکرد اصحاب رسانه کشور و استان جای تقدیر و قدردانی دارد.

وی اظهار کرد: در انتخابات مردم ما به یاری روشنگری رسانه بسیار هوشمندانه عمل کردند بالاخص در شهرستان‌هایی که هدف دشمن بود شاهد حضور پرشور مردم پای صندوق‌های رأی بودیم.

استاندار اصفهان همچنین از اصحاب رسانه استان در پوشش دستاوردهای دولت قدردانی کرد و گفت: حضور رسانه را ارج می‌نهیم و از زحمات و تلاش‌های خبرنگاران و اصحاب رسانه استان کمال قدردانی را داریم.

مرتضوی ضمن اشاره به جنایت‌های رژیم صهیونسیتی در غزه، عنوان کرد: رژیم صهیونیستی بالغ بر ۱۳ هزار کودک را در غزه به شهادت رسانده همچنین ۳۳ هزار شهید در غزه مظلوم و قهرمان گویای جنایت‌های رژیم صهیونسیتی علیه مردم مسلمان فلسطین است.

وی ادامه داد: هر چند که آنها در تلاش هستند تا جنایاتشان را از چشم مردم دنیا مخفی نگهدارند اما خبرنگارانی که با رشادت و جانفشانی در آن منطقه حاضر هستند چهره خبیث رژیم صهیونسیتی را به جهانیان نشان می‌دهند و این نشانه اهمیت رسانه در روشنگری و انعکاس حقایق به دنیا است.

تکمیل می‌شود...

کد خبر 748650

دیگر خبرها

  • ۱۰۰نفر از منتخبان مجلس دوازدهم خواهان تشکیل فراکسیون اکثریت
  • توازن قدرت جدید در جهان برخاسته از تئوری‌های امام راحل است
  • بیداری ملت های آزاده جهان به برکت انقلاب اسلامی است
  • آرمان‌های امام راحل به نسل جدید معرفی شود
  • سپاه و ارتش بازوان قدرتمند نظام جمهوری اسلامی اند 
  • تجدید میثاق وزیر آموزش و پرورش و معلمان با آرمان‌های امام راحل
  • لیست حزب باهنر در انتخابات دور دوم مجلس؛ از حسین نجابت و جراره تا پورمحمدی، نظام الدین موسوی و ...
  • انتخابات به نظام مشروعیت می‌بخشد
  • مهاجرت معکوس در ۲۰۰ روستای کردستان از دستاوردهای دولت سیزدهم است
  • اقدامات خوب رسانه و هوشیاری مانع از تحقق اهداف دشمن می‌شود