Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-02@10:30:20 GMT

یوونتوس علاقه مند به جذب قرضی میرالم پیانیچ

تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۲۷۸۵۰

پیانیچ می داند که در ترکیب فصل آینده بارسلونا جایی نخواهد داشت

رونالد کومان، سرمربی هلندی بارسلونا در فصل 22-2021 هم هدایت بارسلونا را برعهده خواهد داشت و این برای میرالم پیانیچ، هافبک 31 ساله بارسا خبر خوبی نیست. رونالد کومان اعتقادی به پیانیچ ندارد و با توجه به ماندنی شدن رونالد کومان در بارسلونا، پیانیچ باید به دنبال باشگاه جدیدی باشد چرا که او می داند قرار نیست در بارسا بازیکن ثابتی باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش گاتزتا دلو اسپورت، قصد میرالم پیانیچ برای جدایی از بارسلونا در این تابستان جدی است و فالی رمضانی، مدیربرنامه های این هافبک بوسنیایی، او را به یوونتوس پیشنهاد کرده است. ماسیمیلیانو الگری، سرمربی یووه خیلی دوست دارد با شاگرد سابق خود دوباره همکاری کند اما یوونتوس فقط مایل است به صورت قرضی پیانیچ را به تورین برگرداند. مانوئل لوکاتلی، گزینه اصلی یوونتوس برای پست رجیستا است اما در صورت در دسترس نبودن او، جذب قرضی پیانیچ می تواند راهکاری مناسب برای یووه باشد. 

اخبار داغ 

پرونده مرگ "علی انصاریان" تازه باز شد! / علت دقیق مرگ چه بود؟! + ناگفته ها حضور پنجعلی در ترکیب با پیروزی 4-1 بر سیدجلال! / نتایج تیم منتخب قرن (9) ایران - هنگ کنگ؛ فقط برای شروع بد نبود / تحلیل فنی گل مهدی طارمی به چلسی، بهترین گل فصل باشگاه پورتو شد پدر سرخیو آگوئرو: اشک های گواردیولا را باور نمی کنم؛ او همیشه می خواهد خودش نقش اول باشد خوان لاپورتا تایید کرد: کومان در فصل 22-2021 هم سرمربی بارسلونا خواهد بود

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۲۷۸۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کونته کاری می‌کند که در زمین پرواز کنید

به گزارش "ورزش سه"، لنگله پس از پیوستن به بارسلونا نتوانست روزهای خوبی را در این تیم سپری کند و به صورت قرضی راهی تاتنهام شد تا فرصت بیشتری برای حضور در میدان داشته باشد و همین باعث شد که بازی تحت هدایت کونته را تجربه کند.

این بازیکن که در حال حاضر هم به صورت قرضی در استون ویلا حضور دارد و در این فصل عملکرد خوبی را در این تیم نمایش گذاشته و امیدوار است که بتواند با آنها سهمیه لیگ قهرمانان اروپای فصل آینده را به دست آورد در گفتگو با جانلوکا دی مارتزیو درباره کونته صحبت کرد.

این مدافع 28 ساله فرانسوی گفت: «شرایط در جلسات تمرینی که کونته در طول آماده‌سازی پیش فصل تدارک دیده بود بسیار دشوار بود. اما پس از آن بازه زمانی، ما احساس می‌کردیم که در حال پرواز کردن در زمین هستیم. منفعتی که از این جلسات بردیم واقعا دیوانه وار بود.

من احساس خیلی خوبی داشتم، در تمام طول فصل احساس می‌کردم که در بالاترین سطح ممکن قرار دارم. تمرین کردن تحت نظر او فوق العاده بود. من بسیار پیشرفت کردم. سبک مربیگری او را می‌توان با یک کلمه خلاصه کرد که آن کلمه هم اشتیاق است.»

دیگر خبرها

  • با وجود علاقه منچستریونایتد و بایرن مونیخ؛ بارسلونا به فروش آرائوخو فکر نمی‌کند
  • با وجود علاقه ناپولی؛ قرارداد جانپیرو گاسپرینی با آتالانتا تمدید می‌شود
  • پیشنهاد ۸۵ میلیون یورویی شیاطین سرخ به ستاره بارسلونا
  • میلان به دنبال هایجک موتا از یوونتوس
  • بوفون: در یک قدمی بارسلونا بودم؛ هدفم از بازگشت به یوونتوس، قهرمانی در لیگ قهرمانان بود
  • لواندوفسکی منجی بارسلونا؛ منچستریونایتد پاکسازی می‌کند
  • ژاوی: برای فصل بعد همه باید پیشرفت کنیم/ «لِوا» الگوست
  • کونته کاری می‌کند که در زمین پرواز کنید
  • جانلوکا دی مارتزیو تایید کرد؛ شانس بالای یوونتوس برای آغار همکاری با تیاگو موتا
  • رونالد آرائوخو ضعیف‌ترین مدافع فصل جاری لالیگا از نگاه آماری