Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-02@15:23:11 GMT

علی لاریجانی تایید صلاحیت می شود؟

تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۲۸۱۷۰

علی لاریجانی تایید صلاحیت می شود؟

به گزارش جماران؛ منصور حقیقت‌پور بیانات رهبر انقلاب درباره ظلم به برخی از رد صلاحیت‌شدگان را نوعی حکم حکومتی و خطاب به شورای نگهبان خواند و گفت که مطالبه رهبر انقلاب درباره جبران جفای روا شده به برخی رد صلاحیت‌شدگان نباید روی زمین بماند.

منصور حقیقت‌پور در گفت‌وگو با اعتمادآنلاین درباره بیانات رهبر انقلاب مبنی بر این که «در جریان عدم احراز صلاحیت، به بعضی از کسانی که احراز صلاحیت‌شان نشده بود، جفا شد» گفت: آقای لاریجانی در برابر تهمتی که به او زده شد سر تمکین فرود آورد و باید قدردانی کرد از رهبر انقلاب که به یاری مظلوم آمدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

آنچه امروز رهبر انقلاب گفتند حکم حکومتی بود

 

او تاکید کرد: آنچه امروز رهبر انقلاب گفتند حکم حکومتی بود که با توجه به ظلم  روا شده در حق برخی افراد شورای نگهبان شرعاً مکلف است مساله را مورد بررسی قرار داده و اعلام موضع و نظر کند.

 

 

حقیقت‌پور با بیان این که شورای نگهبان یا با بیانیه به این حکم حکومتی لبیک بگوید یا جلسه‌ای برای بررسی دقیق این مساله تشکیل دهند، افزود: رهبر انقلاب در این صحبت با یاری مظلوم تاکید کردند که هم عوامل گزارش‌دهنده خطا کردند هم تصمیم‌گیران.

 

شورای نگهبان فرمان آقا را حکم حکومتی تلقی کند

 

او ادامه داد: آقا حکم شرعی فرمودند که این جفا باید شرعاً و همه‌جانبه جبران شود. شورای نگهبان یا فرمان آقا را حکم حکومتی تلقی کند یا در جلسه با توجه به ظلم روا شده رفتار و تصمیم گیری کند.

حقیقت‌پور با توجه به گذشت ۲ هفته از زمان فعالیت‌های تبلیغاتی گفت: صداوسیما باید جبران کند؛ ۲ هفته از ما گرفته شد و از دست رفت و ما خواستار این هستیم که این مساله به نفع ما جبران شود.

او ادامه داد: آقایانی که با بی‌تقوایی برای رسیدن به پاستور مسابقه دادند و در این روند بی‌اخلاقی کردند، خجالت بکشند و مردم نیز آنهایی که آبروی بیت داماد شهید مطهری را بردند، بشناسند.

حقیقت‌پور خاطرنشان کرد: تمام دوستداران دکتر لاریجانی آماده باشند بعد از اظهارنظرهای شورای نگهبان تمام ستادها بر مدار اخلاق فعال می‌شوند.

 

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت انتخابات 1400 ویروس کرونا لایحه بودجه 1400 لیگ برتر 99 رهبر معظم انقلاب علی لاریجانی تایید صلاحیت علی لاریجانی سهام عدالت انتخابات 1400 ویروس کرونا لایحه بودجه 1400 لیگ برتر 99 شورای نگهبان رهبر انقلاب حکم حکومتی حقیقت پور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۲۸۱۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مفتخر به بهره‌گیری از مشارکت معلمان در نظارت بر انتخابات هستیم

به گزارش قدس آنلاین، هادی طحان نظیف سخنگوی شورای نگهبان در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:

«شورای نگهبان مفتخر است که نظارت بر انتخابات را با بهره گیری از مشارکت اقشار مختلف مردم، خصوصا فرهنگیان عزیز به انجام می رساند.

ضمن تبریک روز معلم به تمام معلمان عزیز از معلمانی که در فرایند نظارت بر انتخابات، شورای نگهبان را یاری می‌کنند، قدردانی می‌کنم.»

روز گذشته نیز معلمان و فرهنگیان در آستانه روز معلم و سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری، در دیدار با سخنگوی شورای نگهبان به بیان مهمترین مسائل و مشکلات در حوزه آموزش و پرورش پرداختند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • اخبار سیاسی ۱۲ اردیبهشت؛دیدار معلمان با رهبر انقلاب/افزایش ۳۵درصدی حقوق حداقل‌بگیران بازنشستگان
  • مفتخر به بهره‌گیری از مشارکت معلمان در نظارت بر انتخابات هستیم
  • افشای دلایل رد صلاحیت حسن روحانی از سوی شورای نگهبان
  • سخنگوی شورای نگهبان: مفتخر به بهره‌گیری از مشارکت معلمان در نظارت بر انتخابات هستیم
  • حسن روحانی دلایل رد صلاحیت خود را اعلام کرد
  • حسن روحانی دلایل ردصلاحیتش را اعلام کرد
  • افشای دلایل رد صلاحیت حسن روحانی
  • معافیت مشمولان ۳۵ساله و دارای ۲فرزند از قانون بودجه حذف شد
  • لایحه برنامه هفتم پیشرفت اصلاح شد
  • همه عرصه‌های کارگری عرصه جهاد است